یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

کرووووونا

پدر و پسر دیشب داشتن اخبار رو میدین و هی تحلیل می کردن که یکدفعه سپهر گفت بابا می دونستی پسر این اقا توی مدرسه ی ماست البته پسرش خیلی عاقل تر و بهتر هست ها


امروز که جناب حر.یر.چی خبر کرونایی شدنش رو داد دویدم توی اتاق سپهر و گفتم مامان جان اون پسر رو که دیشب می گفتی, همکلاسیت هست؟ .سپهر گفت نه یک کلاس دیگه هست ..خوب فکر کن ببین این مدت باهاش در تماس نبودی ..نه مادرجان اون دوست من نیست حالا چرا گیر دادی به اون بیچاره ...اخه باباش کرونا گرفته ..یکدفعه چشمای سپهر برق زد و گفت یعنی من الان کرونایی هستم پس بیا بغلت کنم ..گفتم اه لوس ننر الان چه وقت شوخی هست اصلن این همه مدت نگفته بودی این پسر همکلاسیت هست حالا دیشبم اینو نمی گفتی اصلن الان چه وقت گفتن بود. .مادرجان همکلاسیم نیست اون هم مدرسه ایم هست


هیچی دیگه تا ده روز دیگه ( سپهر از شنبه مدرسه نرفته) اگر زنده موندیم  یعنی از سخت پوستان هستیم 

نظرات 8 + ارسال نظر
ربولی حسن کور سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 23:18 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
آقا سپهر چه مدرسه ای میره ها!
پسر مقامات
نفر اول کنکور
....
امیدوارم موفق باشه

سلام اقای دکتر
نفر اول کنکورش که خوبه
اون پسر مقاماتش مارو کشته
تا پریروز هم خبر نداشتیم ها کاش کلا بیخبر می موندیم

محمد سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 23:24 http://eshghamfaezeh.blogsky.com/

از سخت زیستان هستیم

اره سخت زیستان مناسب تره

الهه چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 01:02

سلام بلا به دور باشه .انشاءالله که چیزی نیست ولی دوره ی کمون کرونا 2 تا 14 روزه شاید اون آقای دکتر از نوع 2روزش بوده .

انشالله که کلا فیلم بوده باشه
حالا از شنبه رو بگو که قراره همه چیز به روال عادی برگرده

تیلوتیلو چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 09:07 https://meslehichkass.blogsky.com/

بلا دور باشه ازتون
انشاله که هیچ مشکلی نیست
نگران نکنید خودتان را

امیدوارم زودتر بگذرن این روزها

زهرا چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 13:28 http://Pichakkk.blogsky.com

ولی به نظرم قدر سپهر رو بدون. ببین چقدر بدون استرس کنار اومده و ترس به خودش راه نمیده
آفرین بهش
ایشالله که مشکل خاصی هم نیست. نگران نباش

استرس کنکورش سرش کرده و متوجه نیست

ریحانه چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 15:39

فیلمشونه بابا. باور نکنید. همشون از دم خودشونو لوس کردن که ما هم کرونا گرفتیم. حالا راحت میشینن تو خونه یا احیانا با خانواده میرن خارجه که در امان باشن.

انشالله که من اشتباه میکنم و دروغگو نیستن... و البته زود هم همگی مریضها خوب بشن

چی بگم
مامانش پیام داده که تست خودش و پسرش منفی بوده
ولی این وسط دلم برای این بچه می سوزه اینقدر که این مدت باباش سوژه بوده

fatemeh چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 22:55

من که باورم نمی شه ایشون کرونا داشته باشن....
آدم نمی دونه کدوم حرفشون راسته کدوم دروغ . قضیه چوپان دروغگو برام تداعی شد.

اره از بس دروغ گفته شده دیگه اعتماده باقی نمونده

افق جمعه 9 اسفند 1398 ساعت 13:07 http://ofogh1395.blogsky.com

ما از جمله ی بی خبر زیستان هستیم که پوسته ی خارجیمان را به روی اخبار بستین
ان شاالله که سخت زیست به زندگی ادامه میدین
کاش تست کرونا مثل بی بی چک بود

کار خوبی کردین
بی بی چک عالی بود
البته انگار برای مسولین مثل بی بی چک هست و برای ما مردم عادی دست نیافتنی هستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد