یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

ثبت نام کنکور

بالاخره انجام شد 

فایلش رو فرستادم برای جناب مشاور که اگر ایراد داره بهمون بگه تا ویرایشش کنیم

پرینتش رو هم سپهر قراره چهارشنبه ببره مدرسه

از دیروز عصر تا الان سپهر لای هیچ کتابی رو باز نکرده

میگم سپهر جان الان دیگه رسما کنکوری شدی و ثبت نام هم کردی .چی شده که اینجوری شدی ؟ نه به اینکه تمام وقت کله ات توی کتاب بود و نه به الان

میگه نمی دونم فقط خسته ام 

میزازم به حال خودش باشه حالا چند روز هم نره سراغ کتاب ها اتفاقی نمیوفته.

یک عادت جدید پیدا کرده و اونم اینه که مدام دستش توی موهاش هست و با انگشتش هی یک تیکه از موهاش رو می چرخونه و بهش ورمیره ..حالا خوبه موهاش کوتاه هست ولی نگرانم که اخرش کچل  بشه .همینجوری هم کلی موهاش کم شده



نظرات 6 + ارسال نظر
fatemeh دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت 18:01

سلام
یه چند روز اجازه بدین سپهر استراحت کنه که خدایی نکرده خسته نشه.
اون قدری که این چند ماه آخر مهمه قبلش مهم نیست.
توی این چندماه هستش که کلی رتبه ها جابه جا می شه.
بره بیرون یه هوایی به سرش بخوره حالش جا میاد

سلام فاطمه جان
اره میدونم که هم این ماههای اخر مهم هست و هم اینکه سپهر خسته شده
اتفاقا امروز ( 22 بهمن ) رو قراره کلا درس خوندن رو تعطیل کنه و بریم برای گردش و تفریح

ربولی حسن کور دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت 22:17 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
آقاسپهر یکی از رتبه های برتر کنکور سال آینده است
الکی خودتونو نگران نکنین

سلام اقای دکتر
تمام سعیم رو میکنم که نگران نباشم و بهش استرس وارد نکنم
ولی واقعا پروسه ی سختی هست

Kindgirl دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت 23:17 http://Kindgirl.blogsky.com

یادش بخیر اونسالی هم که من برا کنکور میخوندم دیگه بعد از عید خسته بودم و همش میگفتم کاش کنکور اسفند ماه بود ، فکر میکنم بچه هایی که زود شروع میکنن برای آماده شدن برای کنکور همشون همین جورن، انشالله که نتیجش عالی باشه

مرسی عزیزم
واقعا ماه ها فقط درس خوندن ادم رو خسته میکنه

رهآ دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت 23:28 http://Ra-ha.blog.ir

چقدددر فشار و ناراحتی و استرس به خاطر کنکور روی سپهر ...


الهی موفق باشه

کنکوری ها خیلی گناه دارن
طفلی ها خیلی زحمت میکشن
امیدوارم همه شون به اون چیزی که می خوان برسن

پریا چهارشنبه 23 بهمن 1398 ساعت 09:37

الهی چقدر بچه ها فشار تحمل میکنن واسه این کنکور کوفتی
حالا خوبه شما درکش میکنین و هی نمیگین بخون بخون ...
واااااای بدم میاد از این پدرمادرا که هی تو درس خوندن بچه الکی دخالت میکنن. مثل خواهر بزرگه خودم.خخخخخخخ
الهی نتیجه خوبی نصیبش بشه

اخه سپهر خودش می خونه دیگه لازم نیست من چیزی بهش بگم
احتمالا که اگر سپهر نمی خوند منم از اون پدر و مادرها می شدم
البته فقط مادرش رو می شدم

samaneh شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 12:06 http://oliveland.ir

سلام
من خودم یه مدت این خستگی از درس و ... رو تجربه کردم
انگیزه برای درس خوندن لازمه
تا انگیزه نباشه از خوندن خبری نیست
من خودم یک عدد هدف برای خودم انتخاب کردم
یه فهرست برای مطالعه تهیه کردم
و تمرکزم رو روی اون فهرست گذاشتم و به همون نتیجه ای ک میخواستم رسیدم
من حتی یه سال کنکور ندادم استراحت کردم چون خیلی فشار درس و کار و ... روم بود امیدوارم سپهرتون موفق باشه

ممنون سمانه جان
تصور این که یک سال دیگه هم این پروسه طی بشه واقعا سخت هست
افرین به همت تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد