یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

غر بیخود

یکسری هنرمند میان و یک بیانیه ای امضا می کنن و بعدش یکدفعه یک هجمه ای صورت میگیره ..نمی دونم چرا اینقدر همه مون عصبی هستیم و زود از کوره در میریم و هی بهم گیر میدیم 

خب بالاخره از هیچی که بهتره و بعدم واضحه که صدای اونا بخاطر پرطرفدار بودنشون بیشتر شنیده میشه ...کی می خوایم باهم مهربونتر باشیم و همدیگر رو با تفاوت عقیده بپذیریم

داشتم فکر می کردم خب اگر هنرمند بودم احتمالا دیگه سکوت اختیار می کردم 

یک سر قضیه هم اینایی هستن که هی غر میزنن دیدی گفتم رای نده حالا ببین چی شد ...خب عزیز من , اون موقع به امید تغییر و بهبود اوضاع همچین رایی دادیم و خب همچین پیش بینی هیچ وقت نمی کردیم و الانم با تعجب به رییس جمهور منتخبمون نگاه می کنیم و افسوس می خوریم 

این قطار کی می خواد سرش رو کج کنه و بره سمت دموکراسی خدا می دونه فقط اینو می دونم که قطعا من همچین روزی رو نمی بینم ولی امیدوارم سپهر و ستایش ببینن


نظرات 3 + ارسال نظر
ریحانه چهارشنبه 13 آذر 1398 ساعت 19:56

امیدوارم درست بشه و ما نتیجه صبر و تلاشمون رو ببینیم.
والا من آدم سیاسی اصلا نیستم. ولی تعجب میکنم از کسانی که میشینن هی غر میزنن از وضع موجود، ولی یه امضا ساده برا یه پتیشن رو نمیرن انجام بدن. واقهیت درکشون نمیکنم.
منم خیلی خوب میدونم با یه امضا و یه پتیشن چیزی عوض نمیشه. ولی اینم خوب میدونم هر حرکت کوچیکی خیلی بهتر از نشستن و هیچ کار نکردن هست. باید این حرکات کوچیک رو انجام بدیم تا حرکات بزرگتر رو درست و خوب انجام بدیم.

به اونایی هم که غر میزنن باید گفت بله ما هم نگفتیم بهشت میشه. انتخاب بد و بدتر بود. رییسی رو نمیخواستیم. یعنی نرفتیم رای بدیم روحانی تو رو خدا فقط تو بیا. رفتیم رای بدیم رییسی تو رو خدا نیا.

ولی من امیدی ندارم که خودم ببینم ولی واقعا ارزو دارم بچه هام ببینن
اون پاراگراف اخرم , خودم به این نتیجه رسیدم که دلشون می خواد یک مقصر پیدا کنن و سرش داد و بیداد کنن و خب چه کسی دم دست تر از ماها

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 14 آذر 1398 ساعت 06:31 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
واقعا پرخاشگری خیلی زیاد شده
مثلا طرفداران یه تیم فوتبال فکر میکنن حتما باید به سایر تیمها فحش بدن حالا چرا نمیدونم انگار طرفداران بقیه تیمها از یه کره دیگه اومدن

استانه ی تحمل پایین اومده .

پریا شنبه 16 آذر 1398 ساعت 07:44

نمی دونم چرا، هییییییییچ دلیل منطقی ندارم ولی ورِ مثبت اندیش وجودم بهم میگه به زودی اوضاع بهتر میشه. شاید زیادی مثبت اندیشی باشه اما نسلی که داره پا به عرصه وجود میذاره آگاه تر و شجاع تر از نسل ما و نسل قبل ماست.
ما هر رئیس جمهور دیگه ای انتخاب میکردیم اوضاع همین بود البته اگه رئیسی میومد دیگه درباره دولتم نمیتونستیم به این راحتی انتقاد کنیم و صدا و سیما میلی (شما بخون ملی) اوضاع رو گل و بلبل ترم نشون میداد. حالا الان واسه اینکه به دولت ضربه بزنن و ما رو باوجدان خودمون درگیر کنن یه واقعیتایی نشون میدن.
یه سوال اساسی حالا ما جزء مردمیم یا اغتشاش گرا؟ صد البته که اغتشاش گر!!!!خخخخخخ

اینجور مواقع با خودم میگم اگر رای نمی دادیم و رییسی شده بود رییس جمهور اونوقت همچین روزی هی داشتیم خودمون رو سرزتش می کردیم که کاش رای داده بودیم ولی خب حالا دیگه تکلیفمون مشخص شد و افسوس گذشته رو نمی خوریم
مطمینا اغتشاش گر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد