یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

هوفففف

از دیروز با وای فای خونه نمی تونم به بلاگ اسکای وصل بشم و فقط با نت موبایلم می تونم وصل بشم ...بعد اونوقت چجوریه که میگن دسترسی به اینترنت بهتر شده و بعضی شهرها می تونن به ایمیل و تلگرامشون دسترسی داشته باشن؟ !! من که دسترسیم کمتر و محدودتر شده

متنفرم از این شرایط و اصلا نمی فهمم چراباید اینجوری محدود بشیم اخه مگر وقتی همین انقلاب رخ داد اینترنتی بود .

دنبال شماره تلفن یک پزشک می گشتم و خب گوگل که کار نمی کرد و از مشابه ایرانیش به نام پارسی جو استفاده کردم اونوقت کلا سه تا نتیجه برام اورد که یکیش راجع به بهنوش بختیاری بود و اون یکی دکتر چمران و سومی رو یادم نیست چی بود ..هیچی دیگه بیخیال شدم و چون ادرسش رو بخاطر داشتم حضوری رفتم و وقت گرفتم 

دوست جان تماس گرفته که توی یک جلسه گیرافتاده و ازم خواست که برم دخترش رو از کلاس زبان بردارم و هی داشت ادرس میداد و اخرش گفت برات لوکیشنش رو میفرستم گفتم مثل اینکه یادت رفته نت نداریم و نمی تونی بفرستی ولی نگران نباش بالاخره پیدا می کنم .ویز که کار نمی کرد پس پرسون پرسون ( لرزون لرزون) رفتم و بالاخره بعد از کلی بالا و پایین کردم پیدا کردمش ..بیلبوردهای این اپلیکشن بلد رو دیدین؟ نمی دونم چرا تبلیغش منو عصبانی میکنه و حرص منو در میاره واسه همین هست که لج کردم و هنوز نصبش نکردم و به ویز بی وفایی نکردم به امید اینکه بالاخره دوباره به ویز وصل بشم ..داداش میگه بیا بله رو نصب کن شبیه تلگرام هست میگم نمی خوام دوست دارم لج کنم ..لج باز کی بودم من 

توی این اوضاع گند اقتصادی این ماشین هم هی خرج میزاره روی دستمون ..هوفففف


نظرات 9 + ارسال نظر
فرانچسکا شنبه 2 آذر 1398 ساعت 09:26 https://meinthemirror.blogsky.com/

کلن زندگیمون رو مختل کردن. من هم هیچکدوم از اپلیکیشن‌هاشون رو نصب نمیکنم. از موتور جستجوی parseek.ir استفاده کن. خیلی از بقیه بهتره. حداقل صفحات مرتبط رو برات میاره. من دیروز پیداش کردم.

ممنون فرانچسکا..وقتی می شنوم فلان نماینده گفته دیگه الان وقتش هست اینترنت ملی رو جا بندازیم دلم می خواد با ماهیتابه بکوبم توی سرش رو بگم اخه حتی جایگزین واسه یک سرچ ساده هم ندارین . چرا حرف بیخود می زنین

تیلوتیلو شنبه 2 آذر 1398 ساعت 09:36 http://meslehichkass.blogsky.com

منم هیچ اپلیکیشنی نصب نکردم
منم انگار حرصم در میاد از اینکه میخوان مجبورم کنند به نصب اپلیکیشنایی که دوستشون ندارم
منم دسترسیم به اینترنت افتضاح شده ... هیچی باز نمیشه

کاش این روزها زودتر بگذرن و تموم بشن
بیچاره اون هایی که کسب و کارشون با اینترنت بوده

فرشته شنبه 2 آذر 1398 ساعت 12:00

سلام پریسا جان اینترنت ظاهرا شرکتها و ادارات چه خصوصی و چه دولتی وصل شده من هم توی خانه وای فای ندارم اما محل کارم دارم

وااای خوش به حالت
اتفاقا داداش هم زنگ زد و گفت فقط خواستم بگم به تلگرام وصل شدم و بام بامت بسوزه
منم گفتم کوفتت بشه

فرشته شنبه 2 آذر 1398 ساعت 12:02

راستی یادم رفت بگم من از قبل بلد را داشتم و آدرس دهی اش خوبه البته میگن اپلکیشن نشان بهتره اما من نداشتم و فعلا با بلد کارم راه میفته

ولی من ویزم رو می خوام
ایشالله که اینترنت موبایل ها و خونه ها هم راه بیوفته و من نیازمند بلد نشم

سپیده شنبه 2 آذر 1398 ساعت 12:37 http:// detari. blogfa. com

سلام پریسا جان،. من شنیدم نرم افزاری اومده که با دادن 60 تومن پول و نصبش به راحتی میتونین دسترسی داشته باشین به اینترنت و تلگرام! البته این نرم افزار فقط برای تهرانی هاست اطلاعی دیگه ای ندارم در مورد اسم نرم افزار و...
خدا کنه هر چه زودتر تموم بشه...

واقعا همچین نرم افزاری هست؟!
نشنیده بودم سپیده جان
امیدوارم که زودتر این محدودیت برداشته بشه وگرنه توی سطح شهر راه میوفتم و نفر به نفر می پرسم تا این نرم افزار رو پیدا کنم

سپیده شنبه 2 آذر 1398 ساعت 18:20 http:// detari. blogfa. com

ریا نباشه اینترنت ما وصل شد

مال منم وصل شد هورااا

ریحانه شنبه 2 آذر 1398 ساعت 21:18

کامنت ها رو خوندم. والا من که نه اینترنت تو خونه دارم نه سر کار. کل کسب و کارم هم با اینترنت هست. یعنی گند زدن به کسب و کار من این بی شعورا. ببخشید فحش میدم. ولی جدا از ضرر اقتصادی و روانی که به من زدن، نکبتا میگن اینترنت را وصل نکنیم دیگه. تو رو خدا هر کی اینا رو دید بکشتشون. دیه با من!

من نمی فهمم چه فرقی داره خب اینترنت موبایل ها رو هم وصل کنن دیگه
اره می دونم کسب و کارهای اینترنتی واقعا اسیب دیدن ...منم حاضرم دیه رو بدن اصلن نصف نصف باهم شریکی میدیم

زهرا یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 00:27 http://Pichakkk.blogsky.com

ای بابا
یه نفس عمیق بکش و یه کم ریلکس کن مادر
کلا من فقط نفهمیدم چرا به من اونقدرا سخت نگذشته البته خب چپ و راست درگیر بودم که اوا گوگل که نمیشه کرد، ولی کلا قطعی واتس اپ و تلگرام اونقدرا برام سخت نبود! در واقع برام مهم نبود اصلا!!!
همین دیگه، اومدم یه کم پز بدم و برم. آرش رو بفرستم واسه ت؟

ایششششش
اقا اون ارش رو بفرست برای من ..هرچی به زنداداش میگم که گوش نمیده یا باید ارش تورو قرض بگیرم یا یکدونه ارش خودم بیارم

رهآ یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 15:24 http://Ra-ha.blog.ir

منم دنبال شماره دکتر بودم. امتحانی سایت nobat.ir رو زدم و دیدم که باز میکنه صفحه رو و کارم راه انداخت.

ممنون رها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد