یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

انگار اینجا وصل هست

نمی دونستم میشه بلاگ اسکای اومد.. شاید نمیشده و الان میشه در هرحال ..حس ادمی رو دارم که از توی یک زندان تاریک یکدفعه یک پنجره ی کوچیک رو به دنیای بیرون پیدا کرده و همونقدر هیجان زده و خوشحالم

احمقانه هست که ادم برای نفس کشیدن خوشحال بشه ولی خب وقتی نتونی نفس بکشی و بعدش این امکان برات مهیا بشه خب خوشحال میشی دیگه

دیروز ستی می گفت مامان خیلی وقت هست دختردایی ها رو ندیدم ها امشب تصویری بهشون زنگ بزنیم ...گفتم مادرجان اینترنت قطع هست ...

+ خب چرا قطع کردن؟ 

_چون تظا..هرات هست 

+ پس کی درست میشه ؟

_ هروقت اعتراص ها تموم بشه 

+پس رشوه میدن؟

_این که رشوه نیست این تنبیه هست

+ نه دیگه بهمون رشوه میدن که بچه های خوبی بشیم و تظا..هرات نکنیم

_ خب اره اینحوری هم میشه گفت

داداش خارجی دوبار تا بحال تماس مستقیم تلفنی گرفته و بهش میگم نگران نباش خوبیم اینجوری زنگ نزن هزینه اش برات زیاد میشه ..ولی خب انگار وقتی دوری بیشتر دل نگرانی ...سپهر کلافه و عصبانی هست میگم مادرجان اروم باش اینم می گذره میگه اخه چرا نمیشه مثل دوتا ادم عاقل نشست و حرف زد چرا باید یک گروه به اون یکی زور بگه ..میگم بهش فکر نکن برو سراغ درس هات میگه اخه قرار بود سوال های فیزیک و هندسه رو برامون واتساپ کنن ..میگم اشکال نداره حتما یک راه دیگه براش پیدا می کنن فوقش براتون پرینت می گیرن و بهتون میدن .داره میره سمت اتاقش بلند بلند میگه هرچی بیشتر می گذره بیشتر مطمین میشم که نمی خوام اینجا بمونم


امیدوارم روی ارامش رو ببینیم و حسرت گذشته و ارزوی برگشتن به روزهای قبل ( حتی گاهی یکماه قبل) رو نداشته باشیم 

نظرات 8 + ارسال نظر
بچه قورباغه چاق چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 12:47

یعنی اینقده ذوق کردم وقتی فهمیدم اینجا هست. توی عمرم اینقدر ذوق نکرده بودم

ریحانه چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 13:09

والا فعلا تنها راهی که به ذهنم میرسه اینه که ماشین بیرون نبریم.
نمیشه که هم بنزین ( و طبعا همه چیز رو) ۳ برابر کنن. اینترنت را هم قطع کنن. بعد ما با ماشین بریم بیرون. تا جایی که میشه ماشین سوار نشیم. قطعا گاهی لازمه. ولی تا میشه رعایت کنیم. دو روز دندون رو جیگر بزاریم بهتر از اینه سالها خر سواری بدیم. البته اینها نظر منه. شاید اشتباه باشه.

چی بگم ریحانه
عکس العمل اینقدر احمقانه هست که باورم نمیشه ..خب توی همه جای دنیا حتی توی قانونمدارترین و بافرهنگ ترین جوامع هم وقتی یکدفعه و بدون پیش زمینه قیمت بنزین سه برابر بشه , مردم اعتراض می کنن و بنظرم این کاملا طبیعی هست

بچه قورباغه چاق چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 14:53

مشخصه که ذوق کردین ! ظاهرا هر سی ثانیه یکبار وبلاگ رو چک می کنید

اره دیگه ..اخه میترسم قطع بشه..هی میام چک کنم ببینم هنوزم وصل هست یا نه

مهسا چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 20:35

دلم می خواست به ستی عزیز بگم برای خواستن حداقل حق مون تمام راه ها را به روی ما بستن.اینها از همون قماش اند که آب را هم از امام حسین دریغ کردند

Diana پنج‌شنبه 30 آبان 1398 ساعت 02:28

Vay Parisa joon Che khoshhal shodam didam neveshti

انگار تنها راه ارتباطی با دنیای بیرون همین هست

زهرا از خوزستان پنج‌شنبه 30 آبان 1398 ساعت 10:05

اخبار گفته بود نت وصله البته فقط برای سایتهای داخلی و نمیشه از گوگل سرچ کرد بلکه باید ادرس رو مستقیم تایپ کنید تا سایت مورد نطر باز بشه.
چند روزه بلاگ اسکای وصله و البته میتونید ای گپ وصل کنید انا تماس تصویریش زود قطع میشه

راستش اصلا فکر نمی کردم اینحا وصل باشه البته که اخبار ایران رو هم پیگیری نمی کنم و خب متوجه نشده بودم
ولی اینکه نمیشه از گوگل استفاده کرد حس بیسوادی بهم میده و احساس می کنم هیچی نمی دونم چون جواب اکثر سوالاتم رو از گوگل می گرفتم

ای گپ رو باید از بازار دانلود کرد؟

زهرا از خوزستان پنج‌شنبه 30 آبان 1398 ساعت 12:48

من بازار ندارم از مایکت دانلود کردم اما حتما بازار هم این برنامه رو داره ...دوستم که وبلاگنویسه گفت آی گپ فعلا گزینه ی مناسبیه

مرسی زهرا

ربولی حسن کور شنبه 2 آذر 1398 ساعت 20:33 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
میدونستم سپهر خان عاقله

سلام اقای دکتر
دلم براش تنگ میشه ولی خب بهترین کار رو می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد