یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

استرس دارم

خب سپهر دیگه رسما کنکوری شد و مدرسه اش دو هفته ای میشه که شروع شده .و من بشدت مضطربم ..می دونم دوست داره از ایران بره و لازمه ی اینکار قبول شدن در یک رشته ی خوب و از اون مهم تر یک دانشگاه معتبر هست ..امیدوارم از پسش بربیاد و بتونه درست برنامه ریزی کنه و پیوسته و منظم درس بخونه ...اینقدر به طرز وسواس گونه ای ازش مراقبت پی کنم و هی باهاش حرف میزنم که بهم گفت تو خیلی استرس داری دیگه برات چیزی تعریف نمی کنم و بعدشم محترمانه ازم خواست از اتاقش برم بیرون و بزارم به کارهاش برسه ..کره خری هست برای خودش

خداکنه این یکسال زودتر تموم بشه تا قبل از اینکه کارم به بیمارستان اعصاب و روان بکشه 

فردا یک جلسه برامون گذاشتن تا واسه این یکسال توجیه مون کنن


نظرات 7 + ارسال نظر
ریحانه شنبه 29 تیر 1398 ساعت 23:12

از من میشنوین برا همین لیسانسش برید یکی از دانشگاههای ترکیه (اگه تجربی هست هند) ثبت نامش کنید. دانشگاه ایران علم زیاد یاد میده ولی به درد رفتن نمیخوره. یعنی وقتی میری نسبت به اونا خیلی چیزا بلدی که به دردت نمیخوره و خیلی چیزا بلد نیستی که اونا به دردت میخوره. من دکترا از ایران دارم و مدتی اروپا و امریکا مشغول پروژه بودم. منظورم اینه بدون تجربه حرف نمیزنم. در ضمن بهترین دانشگاه ایران هم تو رشته خودم خوندم.

من امیدوارم سپهریکی از چند دانشگاه برتر رو قبول بشه و خب اونوقت رفتن برای مقطع ارشد براش راحت تر میشه
تا ببینیم چی پیش میاد

کانین یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 17:08

خدا پدر این کنکورو نیامرزع ک بهترین سالامونو ازمون گرفت

نمی دونم چرا هنوز موفق نشدن یک راه حل بهتر براش پیدا کنن هرچند خب کلی ثروت و پول هست که این وسط جابجا میشه و کلی موسسه و انتشاراتی راه درامدشون همین کنکور هست متاسفانه

رهآ دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 20:36 http://rahayei.blogsky.com

ان شالله موفق باشه

ممنون

ربولی حسن کور دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 22:42 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
با شناختی که من توی این مدت از سپهرخان پیدا کردم مطمئنم که خودش خیلی خوب میدونه شرایطش چقدر حساسه
اون موفق میشه خیالتون راحت باشه

امیدوارم و ممنون اقای دکتر

سپیده سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 10:16 http:// detari. blogfa. com

استرس تونو درک می کنم چون آینده بچه به یه امتحان بستگی داره، دیروز به خواهرم میگفتم تو که انقدر استرس نتیجه سمپاد پسرتو داری برای کنکور میخوای چی کار کنی! فکر کنم یه چیز طبیعی بین مادران ایرانی باشه.
نگران نباش سپهر خودش میدونه که باید چی کار کنه، ایشاالله نتیجه ی عالی هم میگیره ☺️

ممنونم سپیده جان. و امیدوارم سپهر مسیرش رو درست بره

پریا دوشنبه 7 مرداد 1398 ساعت 07:37

پریسا جون اینقدر استرس نداشته باش. اینهمه استرس هم واسه خودت هم واسه سپهر سمه. آخه پسر به این خوبی ماشااله داری دیگه نگران چی هستی؟ نذار بهترین روزای عمر خودت و اون بچه با نگرانی بگذره. یقینا خدا بهترینا رو در مسیر راهش قرار میده. دوست دارم پریسای خوشگلم

قربونت پریا جان
والا هیچ وقت فکر نمی کردم دیگه برای کنکور استرس داشته باشم مخصوصا که خودم این راه رو رفتم
ولی اخه سپهر واقعا ولش می خواد بره و بنظرم برای یکی با روحیات خاص سپهر رفتن خیلی بهتر هست و خب این رفتن هم مستلزم اینه که یک دانشگاه خوب قبول بشه تا بتونه بورس بگیره وگرنه که ما از پس هزینه ها به یورو برنمیایم و نمی تونیم بفرستیمش
واسه همین استزس دارم وگرنه می دونم سپهر حتما قبول میشه کلی باید جای خوب و با رتبه ی خوب قبول بشه که دستش برای رفتن باز باشه

افق پنج‌شنبه 10 مرداد 1398 ساعت 11:57 http://Ofogh1395.blogsky.com

همیشه ماکانا بیشتر از بچه ها استرس دارن

اره همیشه و نمی دونمم چرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد