یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

مثلا مدیریت بحران

دیگه سعی می کنم کمتر اخبار اقتصادی رو پیگیری کنم .کاری که از دستم برنمیاد فقط بیشتر نگران میشم و استرس بهم وارد میشه .سعی می کنم منابع مالی مون رو مدیریت کنم فرشته ی نازنینی که برای کمک پیشم میومد روزهاش رو در ماه کمتر کردم البته که اول یک جایگزین پیدا کردم که خدایی نکرده اون روزها بیکار نشه خریدهای روزانه ام رو با دقت بیشتری انجام میدم و واقعا اون چیزی که نیاز هست رو از جایی که بتونم ارزونتر بگیرم تهیه می کنم .مسافرت ها رو مدیریت می کنم که با قیمت مناسب تری انجام بشه 

امسال برادر جان بهم پیشنهاد داد بریم پیشش مخصوصا که با تولد برادرزاده ی جدید امکان این که امسال بتونه بیاد ایران وجود نداره.ولی خب برای منم امکان همچین سفر پرخرجی وجود نداشت و بهش گفتم واقعا نمی تونم ( البته که امکان ریجکت شدن مثل پارسال همچنان به قوت خودش باقی هست) 

دلم براش تنگ شده حالا امیدوارم چندماه بعد از بدنیا اومدن نی نی جون بتونن خودشون بیان ایران

کاش می تونستم یک کار کوچیک خونگی برای خودم دست و پا کنم .باید بهش فکر کنم


پ.ن: ستی داره بزرگ میشه و کل کل های خواهر برادر جنس شون عوض میشه با بدجنسی تمام با اینکه می دونه برادرش خوشش نمیاد قربون صدقه اش برن .میره پشت در اتاقش و با یک صدای ریز میگه جیگر دوست داشتنی ..وقتی جوابی نمی شنوه دوباره و سه باره و ده باره انجامش میده تا سپهر از کوره در بره و بیاد دنبالش تا بزنتش بعدم فرار می کنه و در حین فرار هم میگه من که چیزی نگفتم فقط قربونت رفتم 

اخرس شب هم به باباش گلایه کنه که من با داداش مهربون حرف میزنم ولی اون منو دعوا می کنه 

به همسرجان میگم این فسقلی رو دست کم نگیر اب زیرکاهی هست واسه خودش

عاشق دوتاشونم ...احتمالا چندسال دیگه دلم برای این کل کل ها تنگ بشه


نظرات 8 + ارسال نظر
مصی دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 ساعت 02:48

باورش سخت .یعنی اوضاع اقتصادی رو زندگی شما هم تاثیر گذاشت .شما قشر پولدار جامعه هستین .

خب حقوق همسرجان که تغییری نکرده الان همون حقوقی رو می گیره که موقع دلار 4 هزارتومن هم می گرفت در عین حال که کارهای جانبی اش به علت تحریم تعطیل شدن یعنی بخشی از درامد رو هم از دست دادیم
قشر پولدار نیستیم هرچند که خیلی دوست دارم بودیم و داریم تمام تلاشمون رو می کنیم که توی همین سطح متوسط باقی بمونیم و سقوط نکنیم و خداروشکر که مستاجر نیستیم وگرنه بسیار سخت میشد

پریا سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 13:30

پریسا جون منم مثل تو دیگه خیلی پیگیر اخبار نیستم واقعا کاری هم از دستم برنمیاد. کنترل هزینه تنها کاریه که میشه انجام داد.
چرا من اینقدر نوشته هاتو دوست دارم و ازش انرژی میگیرم؟؟؟
خصوصا وقتی از بچه ها میگی ذوق زده و هیجان زده میشم.

فکر کنم بهترین کار برای ما همین باشه
تو چرا اینقدر بهم انرژی و انگیزه میدی اخه

زهرا پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1398 ساعت 09:49 http://pichakkk.blogsky.come

منم خیلی وقته اخبار رو پیگیری نمی کنم. ولی داریم اینجا زندگی می کنیم، یه خرید بریم هم می فهمیم اوضاع چقدر وخیمه با این قیمت ها
به ستی جونم سلام گرم من و ارش رو برسون و بگو چون من پسر دارم تو این مورد تو تیم سپهریم

اره والا یک سوپر میری کلی سورپرایز میشی
منم توی این مورد توی تیم سپهرم

لیلا شبهای مهتابی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1398 ساعت 22:25 http://www.yalda4000.blogfa.com

من سالهاست از اخبار فراریم.. چه اخبار اینور و چه اونور که پیاز داغ اینور رو بیشترش میکنه که حسابی ما رو داغونتر کنن... منم کم کم باید اقتصادمو مدیریت کنم.. ولی خیلی اهل بریز و بپاش هستم و واقعا سخته برام... ولی خوب مسافرت چند ساله نرفتم. فقط مشهد چند بار رفتم تو این چند ماه. اونم برا دکترو چکاب و اینجور چیزا بوده.... ماشینم رو هم نتونستم تغییر بدم و 9 ساله همونه. چون قیمتا یهو چندبرابر شد. خلاصه هر چقدررر از این وضعیت نابسامان و متورم بگیم بازم کمه...

جز اینکه هی فکر کنم چجوری میشه مخارج رو کنترل کرد کاری از دستم برنمیاد
امسال می خواستم یک دستی به مبلمان بکشم نه اینکه عوضشون کنم ها فقط می خواستم یک کم تعمیر کنم که از کهنگی دربیان ( ده ساله دارمشون و علاوه بر اینکه چوبش زدگی پیدا کرده یکجاهایی از رویه ی مبل هم پاره شده) ولی خب وقتی قبمت تعمیر مبل و بعدم افزایش شهریه ی سی درصدی مدرسه ی ستی رو دیدم منصرف شدم فعلا برام اولویت اموزش بچه هاست تازه هنوز مدرسه ی سپهر واسه سال اینده هزینه رو اعلام نکرده

مهرین پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1398 ساعت 00:07

سلام عزیزم
منم دقیقا تنها کاری که از دستم میاد مدیریت پوله مخصوصا که خودم یکسالی هست به خاطر بچه ها نشستم خونه و یه منبع درآمد خوب خونه کم شده واقعذ مسئولیت ما خانمهای خونه بیشتر شده.
انشالله خواهر و برادر همیشه کنار هم خوش و خرم باشن

حسنش اینه که در مدیریت مالی خبره میشیم
ممنون مهرین جان

زهرا جمعه 20 اردیبهشت 1398 ساعت 01:39

بنده خدا سپهر کنکورم داره!

هوووووف کنکور

افق یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 12:59 http://ofogh1395.blogsky.com

بدجنسی دوست میدارم


ستایش هم خیلی دوست میدارد

بچه قورباغه چاق یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 13:55

تحریم ها به اونجا هم رسیده

تحریم ها هیچ اثری ندارن میدونین که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد