یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

کلیشه های رایج تربیت دخترانه

+ مامان چرا وقتی یکی میگه می خواد شوهر کنه بهش می گن بی تربیت مگه حرف بدی زده

_ نه مامان جون حرف زشتی نزده و نباید بهش گفت بی ادب

+ یکبار لنا گفت دیگه باید شوهر کنین ولی رها گفت بی ادب یکبارم هلیا سرکلاس گفت می خواد ازدواج کنه و شوهر داشته باشه ولی معلم خندید و یواش گفت بی ادب 

_ شوهر کردن و ازدواج کردن اصلا کار زشتی نیست که بخوایم بهشون بگیم بی ادب 

+منم می خوام شوهر داشته باشم و بعدشم بچه دار بشم

_ بزرگ که بشی هم ازدواج می کنی هم بچه دار میشی

بنظرم کار درستی نیست به دخترهامون تلقین کنیم که ازدواج و شوهر زشته ..قبلا همین کارها رو می کردن که دخترها بعد از ازدواج  در زندگی زناشویی دچار مشکل میشدن و احساس می کردن دارن کار زشتی انجام میدن و بعدش باید کلی روی ذهنشون کار کنن تا بتونن روابط زناشویی سالمی پبدا کنن و اون ذهنیت که کار زشت و کثیفی هست رو از ذهنشون پاک کنن


می دونم اینا کنجکاوی سن اش هست ولی اخه من این همه هی قصه های مختلف از زنان موفق براش می خونم اونوقت این فسقلی کل ارزوش اینه که بزرگ بشه و ازدواج کنه 


نظرات 6 + ارسال نظر
رها پنج‌شنبه 3 آبان 1397 ساعت 00:24

ای جونم شیرین زبون من. دختر من چهار سالشه به باباش میگه تو همسر من میشی؟ بعد خودش ج میده نه تو پولدار نیستی فایده نداری

عزیزم

مخمور پنج‌شنبه 3 آبان 1397 ساعت 18:22 http://mastoori.blogfa.com

سلام
دختر شش ساله همکار من از شروع گرونی ها غصه گرون شدن لباس عروس و قیمت اجاق گاز و سایر لوازم خونه است که می تونه بعدا بخره برای خونه اش یا نه

شوخی نکن
عاشقش شدم

سمیه.س پنج‌شنبه 3 آبان 1397 ساعت 18:23

من فقطططططط اگه انگیزه ای برا بچه دار شدن داشته باشم
امیدواری به اینه که بچه م اىلا دختر باشه دوما شیرین دبونی عییییین ستایش باشه.
باورت نمیشه
ولی واااااااقعا و قلبااا عاااااشقشم
کاش میشد از نزدیک ببینمش...

قربونت سمیه جان
تو از شیراز بیا تهران یک قراری می زاریم
هرچند این ستی تا یکی رو می بینه کلا سکوت اختیار میکنه

لیلا شبهای مهتابی یکشنبه 6 آبان 1397 ساعت 00:22

قربون این دخدر

زهرا یکشنبه 6 آبان 1397 ساعت 08:59 http://pichakkk.blogsky.come

به نظرم میانه روی در این زمینه خوبه.
نه این خوبه که شوهر و ازدواج رو زشت جلوه بدیم جلوی دختر و بقول تو بعدا تو زندگی مشترک شون هم هزار و یه مشکل پیش بیاد.
نه این خوبه که از اول فقط جلو دختر، شوهر شوهر کنیم و دیگه نهایت آمال و آرزوشون بشه شوهر کردن.
الهی من قربون این ستایش شیرین زبون برم. چقدر خوشم میاد که سوال ها و چالش های فکریش رو میاد باهات مطرح می کنه

موافقم
درضمن دلم برات تنگ شده ها

هانیه دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت 13:35 http://www.khodamylove.blog.ir

ای جانم ستایش و حرف هاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد