یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

از سری تفکرات فلسفی ستی

+ نوا میگه اگر خدا ما رو افریده اونوقت خدا رو کی افریده

- چه سوال جالبی

+ خب حالا بگو کی خدا رو افریده

-نمی دونم مامان جان

+کاش خدا بجای اینکه اسم داشته باشه شکل داشت و میدیدیمش ...می دونستی من خدای نقاشی هام هستم خب اخه من افریدمشون دیگه ولی من هم اسمم رو بهشون گفتم هم خودم رو بهشون نشون دادم

نظرات 3 + ارسال نظر
ربولی حسن کور دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 22:11 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
این دقیقا همون راهیه که بعضی ها برای رد کردن برهان علیت ازش استفاده می کنند

سلام اقای دکتر
توی یک سنی ادم ها انگار بحران هویت پیدا می کنن اینکه کی هستن و از کجا اومدن و چرا بدنیا اومدن و از این سوالها ...حالا بعضی وقتا این سوال ها تموم میشن البته بدون هیچ جوابی بعضی ها هم تا مدت ها گرفتارشن

رها دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 23:53

عشقه این دختر شیرین زبونت❤

افق سه‌شنبه 5 دی 1396 ساعت 15:06 http://ofogh1395.blogsky.com

اینکه جینگول کوچولوت ازت سوالای فلسفی بپرسه از دور که جالب به نظر میرسه و قند تو دل آدم آب میکنه ،از نزدیکشو نمیدونم

والا خودمم بفکر می اندازه با این سوالاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد