یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

حالا چی بپوشم؟

ر فتیم خواستگاری و جواب بله رو به طور رسمی از عروس خانوم دریافت کردیم .  

شهریور ماه مراسم نامزدی هست و دیگه باید با مامان بریم واسه خرید , مثل پارچه ی چادری و پارچه ی لباس مجلسی و و سرویس طلا و ... خلاصه از این قرتی بازی ها  

از الان طلب صبر دارم واسه عروس جان . من که بهش پیشنهاد کردم کلا اشپزی نکنه چون در هر صورت یک ایرادی گرفته میشه بعدشم وقتی دایی ممر خودش اشپزی بلده و از دستپخت بقیه هم مدام ایراد می گیره . خب چه کاریه یکدفعه خودش اشپزی کنه والا . دایی ممر جان هم فرمودن من کلا بداموزی دارم و مجبوره رفت و امدش با من رو قطع کنه :)) 

پ.ن: توی مسیر که داشتیم می رفتیم مشهد سپهر پرسید مامان حالا اگه این همه راه رو رفتیم و عروس گفت نه چی میشه . گفتم هیجی دوباره باید بگردیم تا یکی دیگه رو واسه دایی ات پیدا کنیم . سپهر هم گفت این که نمیشه ما این همه پول بلیط دادیم . اگه بگه نه باید پول بلیط ها رو ازش بگیریم !!!! 

 هیچی دیگه کلا تصمیم گرفتم پسرجانم مجرد بمونه  

نظرات 9 + ارسال نظر
یه مامان دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 08:57

چه عااااااالی من عاشق این قرتی بازیای عروسیم. خیلی خوبه. لحظه های بیاد موندنی میشن توی خاطراتت. بهتره حدودا 10 سال قبل ازدواج پسر جانتون روش کار کنید
من داغونه داغونم از بی قانونی و بی عدالتی توی ایران. با همسر جان تصمیم به خارج نشین شدن گرفتیم. کلا الان در هپروتم از دردهای اجتماعی و یه تصمیم سخت برای ادامه زندگی در یه جای دور

والا من از الان دارم تلاشم رو می کنم ولی مثل اینکه بی فایده ست و همون بهتره که پسرجان مجرد بمونه
مگه تازه مهاجرت کردین مامان جان؟
ایشالله هر چی خیره

پت دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 15:39 http://chocoholic.Persianblog.ir

مبارک باشه به سلامتی و میمنت و شادی. همیشه خبرهای خوب

مرسی پت مهربون

ماری بانو سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 00:07

مبارکه پریساجان... به امید عروسی من

انشالله

لیلا شبهای مهتابی سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 03:14 http://www.yalda4000.blogfa.com

به به...... بوی عروسی میاد از این وبلاگ....

کی لی لی لی لی لی

آرزو سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 07:50

من عاشق این تدارکات مراسمم، از خود جشن بیشتر خوش میگذره تهیه مقدمات جشن.
لذت ببرید حسابی

اره موافقم

ساناز سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 13:49 http://www.jvrash89.blogfa.com

مبارکه.ایشالا به سلامتی.

دست سپهر درد نکنه واقعااااااااا.

مرسی ساناز جان

تنها چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 20:03

یک عدد مامان جان تبریک فراوان . همیشه به عروسی عزیز جان . شاد باشی

مرسی تنهای عزیزم

سوری جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 11:48

وای سپهرررررر

نیایش جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 14:04 http://my-these-days.blogsky.com/

سلام.مبارکه
واسه سپهرجان عروس اصفهانی پیدا کنید خیلی هم با اصالته ایران به اصفهان و شیرازه که هنوز یه ذره از ایران بودنش باقی مونده ولی خب یه عادت هایی هم غیر قابل حذفه

مرسی نیایش جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد