یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

السا

توی این مدت متوجه شدم فقط دختر خودم و همکلاسی هاش نیستن که عشق السا دارن بلکه این موضوع جهانی میباشد و حتی دختربچه های ساکن سوییس هم عشق السا دارن و مایوی السایی می خرن


پ.ن: از دیروز که همسرجان برگشتن اینجانب غم غربت گرفتم و دلم برای خونه ام تنگ شده

نظرات 8 + ارسال نظر
لیلا شبهای مهتابی یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 12:10 http://www.yalda4000.blogfa.com

برگشتی حتما از اونجا بنویس....دوس داریم بدونیم.....چدتایی عکس هم باشه که عالی.....

باشه عزیزم

پت دوشنبه 21 تیر 1395 ساعت 15:44

اینجا که بازار سیاه عروسکهاش شده بود! هر کسی که داشت به قیمت نجومی گذاشته بود برای فروش!!!! یه عده تسلیم شده بودند و میخریدند و یه عده هم تحریم کردند خرید به قیمت گزافش رو.
من خودم بیشتر از دو هفته از خونه ام دور باشم (حتی اگه منزل والدینم تو ایران باشم) دلم تنگ میشه و کلافه میشم اما سعی میکنم از روزهام استفاده کنم و تا میشه خوش بگذرونم. چون وقتی بر میگردم میبینم که خونه زندگیم سر جاشه و دلتنگیه باعث شده بود خوش نگذرونم.

من فکر می کردم تو ایران هستی پت جان
خوش می گذره ولی دلتنگی هه سرجاش هست
امروز هم ستایش می گفت دلش واسه دوستاش تنگ شده

زهرا سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 15:05

سلام عزیزم..برگشتیم یا نه...یعنی همسرت برگشت ایران...بگرد کیف کن خونه رو بعدا میایی

همسرم برگشت .من و بچه ها هم ده روز دیگه برمی گردیم

فری سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 17:53

چرا چه زود دلتنگ شدی؟ خوش باش جاهای زیبا رو ببین.

دلم واسه خونه ام تنگ شده الان بیشتر از بیست روز هست که از خونه دورم

پت چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 04:03

من فکر میکردم از پرچم کنار اسمم متوجه شدید. خوش بگذره ادامه سفر

چون خیلی ها از وی پی ان استفاده می کنن واسه همین پرچم کنار اسمشون ایران نیست فکر می کردم تو هم از وی پی ان استفاده کردی
فردا دارم میام ایتالیا
البته کوتاه هستم فقط سه روز

ارمی پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 22:01

سلام خانمی من به دنبال یک انکولوژ یست خوب سر از وبلاگت مفیدت در اوردم مبشه در این مورد من رو راهنمایی کنی فرزند 12ساله ای دچار لنفوم شده وبه دنبال انکولوژبست خوب میگردیم میشه در مورد تجربه ات ودکتر احسانی راهنماییم کنی؟؟

سلام عزیزم
من هرچی گفتنی بوده گفتم
شماره تلفن دکتر هم 88335905 هست
ایشالله موفق باشی و فرزندت زودتر خوب بشه

پت جمعه 25 تیر 1395 ساعت 15:46

سلام خانمی. سفر به خیر تا اینجا. من ایتالیا نیستم که! و گرنه بهت میگفتم اگه خواستی هم رو ببینیم. من ایرلندم. اینم پرچممونه :) شبیه هم هست پرچم هامون.

ایرلند
مرسی پت جان
دیگه روزای اخر سفر هست و دارم برمی گردم

الناز دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 20:40

برگرددددد

باوشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد