یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

Cure

دیشب ستایش رو برده بودم واسه چکاپ و دکترش گفت دیگه لازم نیست بیاریش و توی علم پزشکی بعد از گذشت سه سال از پایان درمان ویلمز , ستایش کیور محسوب میشه و احتمال برگشت بیماری تقریبا صفر هست 

و الان ستایش دقیقا 3 سال و نیم از قطع درمانش می گذره

باورم نمیشه که دیگه لازم نیست ببرمش و ازمایش خون ها تموم شد

خداروشکر


نظرات 25 + ارسال نظر
مرجان دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 21:36

اخیییییششششش چقدر عالیییی

ممنون
مرجان جون

سوری دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 22:43

به نظرم ی شکرانه بده. خداروشکررررررر سلامت باشه جوجه. خدا کنه پسر مدرسه ما همخوب بشه طفلی خیلی وقته هر سال درگیرش میشه

مرسی سوری جونم
ایشالله اونم درمانش تموم بشه و خوب خوب بشه

مریم دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 22:47

خداروشکررررر

آذردخت سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 08:41 http://azardokht.blog.ir

خدا رو شکر

Aftab mahtab سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 09:28

elahi shokr, che khabare khobi, eshala hamishe tanesh salem bashe va delesh shad
( cheghadr maman bozorgone doa kardam

عزیزمی خیلی هم عالی بود مرسی

ساناز سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 10:32 http://javrash89.blogfa .com

خدا رو شکرررر.
صدقه براش بزارید هر رووووز

ممنون ساناز عزیزم
چشم

کیانا سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 12:49

سلام وای خیلی خوشحال شدم عزیزم.....خدا را صد هزار مرتبه شکر.....انشالله همیشه سلامت و شاد باشه و زیر سایه پدر و مادر و الله سالیان سال به دور از ار گونه مریضی و گرفتاری زندگی کنه.....حتما شکرانه بده عزیزم .....چه خبر خوبی بود ....انشالله همه مریض ها شفا پیداکنند.مانی جان چطورن؟

ممنونم کیانا جونم
متاسفانه خوب نیست و روز به روز داره بدتر میشه
روند ذره ذره اب شدن رو داره طی می کنه

سایه سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 15:02

الهی شکر:)
خیلی هم عآلی:)
بنظر من حالا که همه چی تموم شد اون نوشته بالایی که نوشتید مادر کودک سرطانی سابق رو همه بردارید
البته ببخشید دخالت میکنما

ممنون سایه جان
شاید واسه یاداوری بد نباشه .واسه روزایی که برایذچیزای کم اهمیت و پیش پاافتاده ی زندگی غمگین شدم , یادم بندازه که روزای سخت تری رو پشت سر گذاشتیم

پت سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 15:06

خدا رو شکر :)
از صمیم قلب بهتون تبریک میگم. خسته نباشید.
به امید روزی که همه ی بیماران این خبر رو بشنوند.

ایشالله

مهسا سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 16:08

خدا را شکر.پرنسس همیشه سلامت باشه ستی خانم
عزیز

مرسی مهسا جون

لیلا شبهای مهتابی سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 17:26 http://www.yalda4000.blogfa.com

خدا رو شکر...خوشحال شدم عزیزم

نیایش سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 21:25

خداروشکر..تبریک

ممنونم

تنها سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 22:57

خدا رو شکر خوشحال شدم همیشه براتون خیر باشه

مرسی تنها جون

ی رهگذر چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 10:00

این پست شد نتیجه تولد این وبلاگ و چه نتیجه شیرینی
امیدوارم هیچ کجا وهرگز بچه معصوم و بیگناهی بیمار نشه وستایش کوچولو بزرگ میشه و این وبلاگ روزشماری میشه برای درک بهتر و عمیق ترایشون از زندگی و تجلی عشق مادر و پدری که با همه وجود در کنارش بودن

ستایش کوچولو قهرمان وبلاگ یک عدد مامان سلامتیت مبارک

ی رهگذر خوشحال

ممنونم رهگذر عزیز خیلی محبت کردی
منم امیدوارم همه ی کوچولو ها سلامت باشن

atefe چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 12:56

خیلی وقته شما رو می خونم
هیچ وقت هم هیچی ننوشته بودم براتون
اما این پست رو نمی شد نادیده گرفت
خیلی مبارکا باشه
خدا براتون ستایش خانوم رو حفظ کنه
خیلی مبارکا باشه

مرسی عاطفه ی عزیز
خوشحالم کردی

پت چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 14:39

عکس سپهر رو دیدم. ماشالا چقدر آقاست. آدم دلش میخواد بگیره بچلوندش! احتمالا ولی خودش این رو نمیخواد.

الان یک عدد مامان ذوق زده ام
خودش حتی اجازه یک بوس کوچولو هم نمی ده

ربولی حسن کور چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 14:52 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
مبارکه
حالا کی بیاییم شیرینی بخوریم؟

سلام اقای دکتر
ممنونم
قدمتون هم به روی چشم

... چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 16:28

سلام خیلی خوشحال شدم. به امید روزی که همه ی ما از
این بیماری نجات پیدا کنیم

ایشالله
امیدوارم سلامت باشین

یه مامان پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 13:56

خدارو شکر. خدا رو هزار مرتبه شکر. انشالله همیشه همیشه سالمو سلامت باشه.

ممنون مامان مهربون

فرزانه پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 21:19 http://bidmeshk7.blog.ir

قند تو دلم آب شد وقتی این پستو خوندم...
خدا رو صد هزاااار بار شکر

مرسی

زهرا جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 08:51

وااااای پری
تبریک میگم هم به تو و هم به ستی قهرمان
شما دو تا پشت این بیماری لعنتی رو به خاک مالیدین. افرین به شما ها
ببوس ستی رو.

مرسی زهرا جونم
تازه باعث شد تورو پیدا کنم

الناز دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 11:52

عزیز دلم خداروشکر ولی تو چکاپ هارو تا مدتی بیشتر ادامه بده
تو قهرمان زندگی منی پریسا

فدات

فرشته سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 16:36

خدارو شکر
یعنی دیگه خوشی از این بالاتر هم هست اصلن مگه برا یه مادر خوشی از این بالاتر که بچش سالمه

مرسی فرشته ی عزیز

داود چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 18:23

سلام و تحیت
خیلی خوشحال شدم. از سال قبل تا حالا وبلاگ تون رو تقریباً مطالعه میکردم الآن خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم که دیگه تمام شد. خدا کنه بحق ائمه هدی(علیهم السلام) شفای کامل و سلامتی کامل داشته باشه و دیگه هیچ وقت هیچ بیماری نداشته باشه.
من پدر یه دختر سه سال و نیمه هستم. اوایل دیماه سال 94 متوجه شدیم دخترمون تومور ویلمز گرفته. خیلی برامون سخت بود. مراحلش طولانی است. وقت ندارم فعلاً بنویسم. با نظر دکتر نمونه برداری شد و 6 جلسه شیمی درمانی ش انجام شد. بعد از کوچیک شدن، دکتر جراحی کرد و کلیه سمت راست و تومور رو درآورد.
از اوایل اسفندماه هم داره شیمی درمانی میشه. دو بستری دیگه داره. اگه خدا بخواد به لطف ائمه هدی و امام رضا این دو بستری هم انجام بشه و دیگه مشکلی براش پیش نیاد.
چند سؤالی داشتم؛ هم خودم و هم خانومم. حالا سرفرصت ازتون می پرسم.

مدرسی یان
آدرس وبلاگ من:
modaresian.blogfa.com
d.modaresian@gmail.com

سلام پدر عزیز
انشالله که دخترتون سلامتیش رو به دست میاره
هر سوالی داشتین من در خدمتم

مامان باران چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 14:05

سلام
خسته نباشید مامان و دختر قهرمان
از ته دل براتون خوشحال شدم و امیدوارم روزهای تلخ رو دیگه نچشید
باران هم امروز سی تی داشت برای چکاب که خدا رو شکر همه چی خوبه خوب

سلام پگاه عزیزم
به سلامتی
ایشالله بزودی دوران چکاپ هم تموم میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد