یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

:)

پیاده روی صبح گاهی رو زیر نم نم بارون انجام دادم و بعد از خرید روزانه و جابجا کردن شون , الان با یک لیوان دم نوش نعنا نشستم جلوی تلویزیون و منتظرم مرداک شروع بشه .روی گاز هم اش ترخینه داره یواش یواش واسه خوش می جوشه  

دیشب از گلودرد بیدار شدم و الانم گلوم خارخار (اصطلاح من دراوردی به معنی اینکه گاهی می خاره گاهی هم درد می کنه) می کنه . ولی من تحویلش نمی گیرم اخه ناسلامتی اخر هفته تولد داریم والا  

یک تیکه ی کوچولو از دندونم شکست و باعث شد بالاخره وقت دندون پزشکی واسه فردا بگیرم . چرا اینقده از دندون پزشکی می ترسم  

عاشق اون کسی هستم که با سرچ عبارت مامان سپهر و ستی به اینجا می رسه .می خواستم عکسش رو اینجا بزارم ولی اینقده عبارت های مورد دار که توش کلمه ی مامان بود وجود داشت که نشد یک کم عجیبه مگه نه ؟! یعنی این همه انحراف جنسی وجود داره اونم با مامان !!!!!

پسا تحریم!!!! چه کلمه ی عجیبی نه ؟ !! 

نظرات 5 + ارسال نظر
ایدا یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 16:32

عزیززم من عاشق وبلاگتونم یه وقتایی که تو اداره می خوام استراحتی بکنم از سرچ گوگل با عبارت مامان سپهر و ستایش استفاده می کنم.

وای ایدا جون مرسی که گفتی تو بودی

لیلا شبهای مهتابی چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 01:22

نیلو چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 08:49

مرسی بابت اینستا . بسیار با نمک و جذاب هستید بوس: از صمیم قلب برای شما و خونواده شیرینتون آرزوی سلامتی و شادی میکنم .

لطف داری نیلو جان

گندم چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 16:01 http://minima.blog.ir

سلام ویندوزم عوض کرده بودم و یادم رفته بود آدرس اینجا رو
حالا منم سرچ کردم یک عدد مامان ..
از دزده بگو چی برده ؟

سلام گندم جون
یک مقدار سکه و طلا به همراه کمی یورو

نیایش پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 10:16

سلام.خار خار من درآوردی نیست مشهدیه ما هم زیاد میگیم

واقعا؟!!! نمی دونستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد