یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

وقتی یک شب خیلی خیلی زود بخوابی

دیشب سردرد زیادی داشتم و زود خوابیدم حالا صبح که پاشدم می بینم همسرجان یک فیلم از سلطان قلبها نواختن سپهر گرفته و توی گروه 54 نفره ی همسریان ها گذاشته اونم با زیرپوش!!!! یعنی شما فکر کنم اولا که سپهر دیشب با زیرپوش خوابیده و لباس خونه اش رو نپوشیده (خب سرمامی خوره) بعدشم با همین لباس فیلم گرفته واسه گروهی که کلی غریبه توش هست !!!! از همه بدتر بریسش رو هم نپوشیده و خوابیده , صبح به همسرجان می گم اوا چرا سپهر بریس تنش نیست ایشون هم خیلی خونسرد می فرمان خب خودش نگفت تنش کنم  

پنجشنبه ها خودم سپهر رو می برم و میارم چون واسه روزای پنجشنبه سرویس ندارن بعد توی مسیر برگشت بهم می گه مامان می دونی تصمیم گرفتم دبیر ریاضی بشم منم فقط لبخند زدم بعد یادم افتاد خودم می خواستم دانشمند بشم(یک همچین توهماتی داشتم !!) تازه همسرجان که می خواست رییس جمهور!!!! بشه ولی خب این شدیم :))) حالا دارم با خودم فکر می کنم واقعا دبیر ریاضی شدن ارزشش  رو داره همه ی پنجشنبه هامون رو خراب کنیم   

فردا سپهر عازم اردو به مشهد هست تا صبح جمعه . نسبت به پارسال دلشوره ی کمتری دارم و مطمینم بهش خوش می گذره

نظرات 10 + ارسال نظر
تنها یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 12:11

مامان جان !! سخت نگیر . اگه بخواهیم همه کارهای همسر جانها رو ببینیم که دور از جون من یکی خیلی وقته باید سکته رو بزنم عزیزدلم . بیخیال باش.

همون دیگه چون اقایون رو می شناسم قسمت فیلم گذاشتن توی گروه رو اصن به روی همسرجان نیاوردم

تنها یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 12:12

منظورم دور از جون شما بود . بین جون و من یک ویرگول بذارید و بخونید لطفا

متوجه شدم تنها جونم
ولی یک ویرگول کوچولو چه ها که نمی کنه ها

ساناز یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 14:31 http://www.javrash89.blogfa.com

نه والا ارزشش رو نداره.
ای خدا از دست این اقایون کلا خوشحال هستند.

یعنی خوشحال ها

زهرا یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 15:49 http://pichakkk.blogsky.com

عزیزم میخوای منم هنرهای اقای همسر رو یه کم رو کنم بلکه اروم تر بشی؟
والله همین که تا حالا سر به بیابون نذاشتم خیلیه


اقایونن دیگه

سوری یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 19:29

حداقل دبیر ریاضی کار داره مهندس باشه بیکار باشه خوبهخواهرم همش با من کلنجار دارم عکس بچه هاشو در وضع بد در اینستا میذارم خخ


کدوم وضع بد؟تو که خیلی وقته عکسی از بچه ها نذاشتی

سوری دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 10:50

ها دیگه نمیذارم از بس گفت

بابای هلیا دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 14:46

بیچاره اقایون مظلوم !! والاه
قرارشده دهه سوم محرم و کل ماه صفر توی کوچه شما هر شب هیات فعال باشه

خیلی مظلوم ها
هوفففف اینا که دهن ما رو سرویس کردن و امسال هم زودتر شروع کردن هم تا یک هفته بعد از تاسوعا هم برقرار بودن

نیلوفر سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 13:35

شما غیراز این دوتا بچه هیچ کار وزندگیه دیگه ای ندارید

نیلوفر سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 13:42

شماغیراز این دوتا بچه هیچ حرف وزندگی ای ندارید درسته مادر بودن نقش مهمیه ولی همه زندگیه ادم نیست پس خودتون چی
یه روز چشمتون باز میکنید میبینید ازهمه چیز عقبید
خدارو شکر مشکل جدی دیگه ای تو زندگیتون ندارید مگرنه حسابی کم میوردید

Mina شنبه 16 آبان 1394 ساعت 22:45 http://posiiiitive-enerrrgy.mihanblog.com

مردها همینن مامان جان

دقیقا منم موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد