یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

اینطوری می شه که هیچ پس اندازی باقی نمی نه تا ادم بتونه بره یک سفر کوچولو

از روند درمانی سپهر راضیم احساس می کنم بریس بستن همراه با ورزش  با دستگاه هیوبر  تاثیر خوبی داشته هم اطرافیانی که بعد از دو سه ماه سپهر رو می بینن می گن پشتش خیلی بهتر شده و هم دکتر و عکسش اینو نشون می ده . قوز یا اسکولیوز سپهر 63 درجه بود که یک ادم نرمال باید 30 درجه باشه و مال سپهر تقریبا دوبرابر بود به همراه یک مقدار جزیی انحراف به چپ یعنی  ستون فقراتش هم خمیده بود و هم خیلی کوچولو به چپ منحرف شده بود , از اول شهریور داره هم بریس می بنده و هم می ره حس خوب زندگی و ورزش اصلاحی انجام می ده البته بریس رو کم می بنده اخه باید 23 ساعت در شبانه روز ببنده ولی سپهر تایمی رو که مدرسه هست نمی بنده یعنی از 6 صبح که از خواب پا می شه تا 4 که برسه خونه بریس تنش نیست  ولی بازم نتیجه داده و من فکر می کنم بیشتر به خاطر اون ورزشهای اصلاحیش باشه چون قبلا هم که بریس می بست ولی ورزش نمی کرد اینقدر نتیجه نگرفته بود . دیروز که عکس ستون فقراتش(البته داخل بریس) رو برده بودم دکتر عامری ایشون گفتن الان انحرافش شده 40 درجه و قرار شد این روند رو تا 4 ماه دیگه هم ادامه بدیم و دوباره اسفند عکس بگیریم و بریم ببینیم چقدر دیگه تغییر داشته  

البته تا حس خوب زندگی رفتن توی این فصل و تایم بعد از ساعت 4 واقعا مکافاتیه , تابستون که سپهر رو ساعت ظهر می بردم نیم ساعته می رسیدیم ولی الان با این ترافیک حداقل یک ساعت طول می کشه تا برسم ارژانتین و یک ساعت هم تا برگردیم اونجا هم که نیم ساعت ورزش می کنه اون دوروز در هفته ای که می ریم ورزش واقعا خسته و کوفته برمی گردیم  مخصوصا سپهر که از صبحش هم مدرسه بوده و بعدشم که کلی وقتش واسه این رفت و امد گرفته می شه تازه باید به تکالیفش هم برسه خلاصه سخته ولی همین که نتیجه داشته خیلی خوبه  

کسی می دونه یک پیانو خوب با قیمت مناسب (زیر 5میلیون پلیز) از کجا می شه خرید؟ ستایش تصمیم گرفته پیانو یاد بگیره !! هرچی  پسر جان کم خرج بود و سازهای ارزون انتخاب می کرد این فسقلی زوم کرده روی ساز میلیونی !!! سپهر بین تار و سنتور مردد بود که اخرش هم سنتور رو انتخاب کرد ولی این وروجک می گه فقط پیانو  

نظرات 10 + ارسال نظر
سوری پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 11:21

وای خیلی خوشحالم. موافقی کارای که نتیجه میدن باید براشون سختی کشید. پس همچنان صبوری کن. وای چه خوب به علایقش توجه میکنین... وای پیانووووو...ولی نگه داشتنش تو خونه آپارتمانی براتون با همسایه ها مشکل ایجاد میکنه ها

مرسی سوری جونم
منم خوشحالم و امیدوارم بعد از یک مدت که ورزش و بریس رو قطع کردیم ستون فقراتش همین طوری بمونه
همین الانشم وقتی سپهر داره سنتور تمرین می کنه کل همسایه ها مستفیض می شن
البته منم هردفعه بهشون می گم بابت شنیدن این کنسرت ها باید بهمون پول بپردازن ولی گوش نمی دن

کیمی آ پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 12:29 http://yeghatre-harf.blogsky.com

ای جوووونم :)
ستایش که الان خیلی کوچیکه واس پیانو ! پاش به پدالا نمیرسه !
به نظرم با استادی که قراره باهاش کلاس داشته باشه مشورت کنید !

مربی اش می گه دیگه می تونه یک ساز رو شروع کنه چون نت ها رو کاملا یاد گرفته و با بلز و فلوتش خیلی خوب می نوازه
با استاد هم مشورت می کنم گفتم شاید اینجا هم چندنفر تجربه ای داشته باشن

هانى پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 17:44

منم پیانو میزنم
دو سال پیش خریدم اونم بعد از یک سال کلاس رفتن از بس گرون بود خواستن مطمئن شن من ادامه میدم بعد بگیرن
و اون یک سال رو روى ارگ تمرین مى کردم
والا پیانو زیر پنج میلیون نیست
تازه دو سال پیش چه نو چه دست دوم کمترین قیمت از هشت شروع مى شد
ما از آشنا با قیمت سال قبل ترش که پیانوى خوب پنج قیمتش بود!!! دست دوم نه و نیم گرفتیم !!!!! هم آشنا بود هم ب قیمت سال گذشته حساب کرد شد این
اگه قیمت پایین تر بخواید و حتما بخواید همین اول کار براش پیانو بگیرید دیجیتال ها أرزون تره رنج قیمتش رو نمى دونم ولى خیلی کمتر از آکوستیک هست
مارک خوب هم از استادش بپرسید بهتر میتونه راهنمایی کنه
من یانگ چانگ کره دارم خوبه راضى ام
ولى بازم یه سر به بازار بزنید شاید قیمتا بهتر شده باشه هر چند قیمت دلار چندان تغییر نکرده :(((((

منم دنبال دیجیتالم وگرنه که اکوستیک ها کلی پولش هست اصن فکر کنم زیر ده تومن اکوستیک نداشته باشبم
هوففففف

سوری پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 18:15

انشالله میمونهههه

انشالله

لیلاشبهای مهتابی جمعه 8 آبان 1394 ساعت 14:23 http://yalda4000.blogfa.com

خیلی خوشحالم که پسرک اینقدر بهبود پیدا کرده اوووووف پیااااااااانو.... آخه فسقلی تو کی اینقد مستقل شدی که انتخاب هم میکنی اونم پیااااااااانو....... ای والله داره واقعا..... من سنتور میزنم......

مرسی لیلا جون
اره والا می بینی خانوم پیانو می خوان ..هرجا می ربم فقط چشمش پیانو می بینه
واقعا سنتور می زنی چه عالی
من صدای سنتور رو خیلی دوست دارم مخصوصا وقتی سپهرباهاش سلطان قلبها رو می زنه

پدر بزرگ پانیا شنبه 9 آبان 1394 ساعت 08:20

سلام دخترم . پس از غیبتی طولانی مجددآ به دیدار پستهای شما
موفق شدم . از اینکه هنوز گرفتار مشکلات درمان بچه ها هستید خیلی ناراحت شدم و از درگاه خداوند بزرگ عاجزانه سلامتی سریع آنها را خواستارم.

سلام پدربزرگ عزیزم خیلی خوشحالم دوباره اینجا می بینمتون
ایشالله همیشه سلامت باشین

لیلاشبهای مهتابی شنبه 9 آبان 1394 ساعت 21:50 http://yalda4000.blogfa.com

آره واقعا سنتور میزنم.... یک ساله. راستی عزیزم شما یه گروه خام گیاه خواری یا گیاه خواری تو تلگرام سراغ نداری ادم کنی... من دو ساله گیاه خوار و هفتاد درصد خام گیاه خوارم..... تو یه گروهی هستم زیاد اونی که میخوام نیست..... شماره تلگرامم رو میام میزارم... مرسی

نه لیلا جون من همچین گروهی نمی شناسم خودم هم قبلا فقط سه روز تونستم گیاه خواری کنم و نتونستم ادامه بدمش

بابای هلیا یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 08:26

سلام
خیلی هم عالی ! به سلامتی
من هم نظر دکتر رو تایید می کنم در کنسرت هم به نظر خیلی بهتر می اومد و اون اختلاف فاحش به چشم نمی خورد !
برای ستایش هم ساز مخالف رو پیشنهاد می کنم !
ساز خوب و مناسبی هست ! همه جا هم کاربرد داره تازه !

سلام
واقعا ؟ مرسی خوشحالم کردین
والا ساز مخالف یک ساز کاملا مردونه است و اصن به درد ستایش نمی خوره
درضمن اقایون هم تبحر خاصی در نواختن این ساز دارن

مهشید یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 08:57

خوشحالم که حال همتون خوبه. شما هم بذارید ستایش یه مدت کار کنه که ببینید دوست داره ادامه بده بعد بگیرید. یه دفعه پولاتون رو تو آب نریزید.

واسه همین می خوام دیجیتال بخرم ولی دیجیتال هاش هم گرونه
اگر اکوستیک می خواستم که خعلی خعلی گرون بود

نیایش دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 17:03

قوز کیفوزه نه اسکولیوز...اسکولیوز انحراف به طرفین هست البته در اصل قضیه تغییری ایجاد نمیکنه ولی حیفم اومد یه بار اظهار نظر علمی نکنم

عزیزم
دقیقا درست گفتید سپهر هر هم کیفوز داره (63 درجه) هم اسکولیز داره (7 درجه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد