یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

سه بعدی

روی کیف مدرسه ی ستایش  عکس دوتا پرنسس برجسته هست و به اسم کیف سه بعدی می شناستش  حالا چندروز پیش داشت تلویزون می دید که یکدفعه با هیجان منو و باباش رو صدا زد که وای این خانومه رو ببینین بام بامش(باسن) سه بعدیه !!!بعدش یک دستی به بام بامش کشید و با افسوس گفت چرا مال من سه بعدی نیست ! 

نظرات 6 + ارسال نظر
لیلاشبهای مهتابی دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 19:23 http://yalda4000.blogfa.com

ای خدااااااااااااااا........ بام بام سه بعدی

Mina دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 19:38 http://posiiiitive-enerrrgy.mihanblog.com

خخخخ چه بلاس ....

بابای هلیا سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 07:37

خلاقیت رو دارین

سوری سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 12:38

هاااا؟؟؟؟؟


اصطلاح جدیده ....بام بام سه بعدی یعنی بام بام خعلی خفن و برجسته
می گم سوری بازم بلاگ اسکای سانسور کرده یا همه ی کامنتت همین یک خط بود؟

برفی سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 16:43


ای جونم
من وبلاگ قبلیتونو که میخوندم دیدم قبلنا از ستایش و سپهر جان عکس میذاشتید ولی الان بلاگفا باز نمیکنه.خیلی دوست دارم ببینم چه شکلین

والا برفی جان یادم رفته چجوری می شه عکس گذاشت حالا سعیم رو می کنم در اینده ی نزدیک عکس بزارم ولی قول نمی دم
اینستاگرام دارم اونجا پر از عکسای این دوتا تحفه هست parisamehrabian
فقط اونجا چیزی راجع به وبلاگ نگین پلیز

سوری چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 22:53

این دفعه از شدت تعجب همین ی کلمه بودد. بچه های این دور زمونه هااااا آخرشن پری جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد