یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

دنیای دخترونه

تصمیم گرفته وقتی بزرگ شده با باباش ازدواج کنه شایدم دایی ممر چون دلش واسش سوخته که زن نداره اما وقتی بیشتر فکر می کنه می بینه بابا شوهر بهتریه  

بنابراین باید باهاش هرشب تمرین رقص دونفره بکنه تا بتونن خوشگل برقصن بعدشم باباش باید یک ماشین شاسی بلند که سقفش باز می شه رو گل بزنه و بره دنبال ستایش !!! 

البته جای نگرانی نیست چون تا باباش بخواد پولاش رو جمع کنه و ماشین شاسی بلند بخره ستایش دیگه بزرگ شده و ازخیر ازدواج با همسرجان من گذشته :))) 

نظرات 6 + ارسال نظر
Mina چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 18:30 http://posiiiitive-enerrrgy.mihanblog.com

ای جاااااانم

نیایش چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 18:53

چقدر خوبه که اینقدر باباشو دوست داره!

موافقم

سوری پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 11:43

نیایش شنبه 11 مهر 1394 ساعت 00:24

امکان امتیاز دهی به کامنت ها به نظرم اصلا جالب نیست!..با سلام البته!

مگه می شه به کامنتا امتیاز داد؟!!!

کیانا شنبه 11 مهر 1394 ساعت 19:02

چه جالب منم که بچه بودم دوست داشتم زن دایی کوچیکم بشم !!!!'اخه ١٠ سال از من بزرگتر بود و همیشه تو بازی های گروهی هوای من را داشت !!!!

دنیای کودکیه دیگه اونم از نوع دخترونه اش

اسمان یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 09:08

اییییی جون من عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد