یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

شما باشین چه عکس العملی نشون می دین

بانویی چندروز یکبار میاد و در نظافت خونه بهم کمک می کنه  خانوم خوب و محترمیه و من از کارش راضی هستم از همه مهم تر خیلی مطمین هست یعنی اونجوری نیست که وقتی می خواد بیاد من وسایلم رو جمع کنم همیشه ساعت و انگشتر و پابندم  و خیلی وقتا هم گوشواره و دستبندم روی میز ولو هست کیف پول و کارت عابربانک هم همین طور, اکثر اوقات با خیال راحت توی خونه تنها می زارمش و می رم سراغ کارام یا ستی رو بهش می سپارم و می رم سراغ خریدای روزانه ام ولی از وقتی گوشیش رو عوض کرده و اونو مجهز به اینترنت کرده همه اش سرش توی گوشیش هست جالبه خودش هم می دونه کار بدیه که سرکار اینجوری باشه واسه همین یواشکی این کار رو می کنه مثلا با گوشیش تند و تند می ره دستشویی و مدتها اونجا می مونه وقتی هم من با اینکه می دونم داره با گوشیش ور می ره ولی خودم رو می زنم به اون راه و می گم فرشته جان طوری شده نکنه مریض شدی امروز , جواب می ده اره یک کم دل پیچه دارم یا می گه خون دماغ شدم و من فقط با تعجب نگاهش می کنم یا وقتی من توی اتاق نیستم هی سرش توی گوشیش هست و تا من میام سریع خودش رو جمع و جور می کنه و البته یکجوری رفتار می کنه که یعنی من داشتم کارم رو می کردم ولی خب من که خر نیستم  

این روزا دلم نمی خواد تنهاش بزارم چون مطمینم  خیلی از وقتش رو با گوشیش می گذرونه البته که کارش روهم تموم می کنه ولی چون وقت کم میاره اخراش رو ثمبل می کنه  اوایل با خودم می گفتم اشکال نداره وقتی داره کارش رو هم انجام میده و از کارش نمی زنه پس مهم نیست و بزار هرکاری می خواد بکنه ولی تازگی ها دیگه شورش رو دراورده از همه بدتر اینکه واقعا من رو ... فرض کرده و فکر می کنه من نمی فهمم  

نظرات 13 + ارسال نظر
سمیه پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 10:13 http://mydailydiary7.blogfa.com

فعلا در دوران ندید بدیدگی (اصطلاحو!) ناشی از خرید گوشی مجهز به اینترنت به سر می بره!

لامصب دوران ندید بدیدگیش خیلی طولانیه
انصافه اصطلاحش عالی بود

تنها پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 12:15

سلام
من البته با اینکه به خانومی که برای کمکم میاد اطمینان کامل دارم اما هیچ وقت اطمینان 100 درصد نمیکنم. چون آدمها در شرایط متفاوت واکنشهاشون متفاوته برای همین هم هست که گاهی توی بخش حوادث روزنامه ها میخونیم که مثلا سرایدار یا کارگری بعد از چندین سال یا حتی دهه اموال صاحبکارش رو برداشته یا حتی خدای نکرده دست به قتل و اینجور کارها زده . بنابراین دوستانه پیشنهاد می کنم خیلی نا محسوس و نه یکباره که متوجه بشه روالتون رو عوض کنین. در مورد اینترنت هم غیر مستقیم تذکر بدین و اگر جدی نگرفتن مستقیم بهشون بگین . اینکار ضمن اینکه مشکل شما رو حل میکنه از بروز مشکلات بعدی برای این فرد هم جلوگیری میکنه چون همه صاحبکارها که مثل شما فکر نمیکنن ممکنه به دلیل این کار بعضی موقعیتهای شغلی اش رو توی خونه دیگران از دست بده و ما میدونیم که این آدمها واقعا به کارشون احتیاج دارن .ببخشید از پرحرفی.

سلام تنها جان
درست می گی اعتماد 100هم درست نیست ولی واقعا نمی تونم تمام روزی که اون هست خونه بمونم اخه همه ی کارای خونه به عهده ی من هست و اونوقت کلی از کارام عقب می مونم حداقل اون تایمی که بچه ها رو می برم کلاس خونه نیستم البته دیگه سعی می کنم وسایلم رو اینجوری ولو دم دستش نزارم
بدیش اینه که واسه من سخته مستقیم بهش تذکر بدم اخلاق گندی دارم ..تا بحال چندبار غیر مستقیم گفتم ولی فایده نداشته
به قول یکی از دوستام کارگر رو باید هر چند وقت یکبار عوض کرد چون بعد از مدتی زیادی صمیمی می شن و یادشون می ره اینجا محیط کارشون هست ولی هم دلم نمیاد هم حوصله ی یک ادم جدید رو ندارم

سوری پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 23:53

سلام گلی من خودم ی شکست خورده ام چی بگم اخه...جز اینکه بروش بیار و از حقوقش کم کن...میدونم پیدا کردن فرد امین سخته ولی اخرش چی

اوا سوری چرا شکست خورده اخه؟!!!

نگین شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 01:24

سلام
من باشم رمز اینترنت رو عوض میکنم.
یا مودم رو وقتی هست خاموش می کنم.

از نت خونه که استفاده نمی کنه خودش روی گوشیش اینترنت داره

بچه قورباغه چاق شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 09:32

چی بگم والا!
بهترین راه تذکر مستقیم هست و اگر زودتر تذکر ندین مجبور میشید اخراجش کنید !

کاش می تونستم ولی نمی شه انگار رودربایستی دارم

سوری شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 22:45 http://1eng-diary.mihanblog.com/

شکست خورده تو اعتماد و ادم رودربایستی دار مث تو ام. نمیتونم نصحیتت بکنم پس

چقدر بده ادم اینقدر رودربایستی داره هی هر دفعه به خودم می گم امروز که اومد بهش بگم گوشیش رو از توی کیفش درنیاره ولی باز وقتی میاد روم نمی شه این حرف رو بزنم

کیمی آ یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 00:18 http://yeghatre-harf.blogsky.com

جدی جدی همین چند وقت پیش پسر یکی از دوستان خانوادگیمون از شرکت اخراج میشه به خاطر این که سرش تو گوشیش بوده و حواسش به هیچ چیز نبوده !
بعد ازون هم میره تو شرکت پسرخاله ش ، پسرخاله شم قانون میذاره که صبح به صبح باید گوشیتو تحویل بدی بعد کار کنی !
معزلی شده این گوشیای موبایل !


+ پریسا جون ، شرمنده واقعا ، میشه آدرس مهدکودک ستایش رو بهم بدین ؟ خاله ی من حوالی شما زندگی میکنه و برای دخترش دنبال یه مهدکودک خوب میگرده . اگه لطف کنید بگید واقعا ممنون میشم :)

جدا این گوشی ها مشکلی شدن ها مخصوصه که بهشون اعتیاد هم پیدا کنی
مهدکودک نارنجی اینم تلفنش 44605206

ی رهگذر یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 13:58

مگه پلیسی که دستبند داری

کیمی آ یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 23:05 http://yeghatre-harf.blogsky.com/

مرسی پریسا جون .

امیدوارم زودتر جو این موبایل تازه از سر این فرشته خانوم بیفته ، قبل از این که شغلش رو از دست بده !

انشالله

سوری دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 19:28

بیا از شیوه مرگ ی بار شیون یکبار استفاده کنیم. من که قصد اصلاح شدن دارم
با زهرا خوش میگذرون آیکون حسودی

منم باید اصلاح بشم
بعله حسابی هم خوش می گذرونیم (ایکون پز دادن شدید)

Mina دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 22:00 http://posiiiitive-enerrrgy.mihanblog.com

بهش بگین .....
بهترین راه حل همینه ....
باور میکنید من اینترنت گوشیبمو فعال نکردم که سر کار با موبایل سرگرم نشم؟

اخه نمی تونم مینا
نمی دونم چرا روم نمیشه بهش مستقیم تذکر بدم

نیلوفر چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 10:22

هیچوقت بچه ها رو با افراد غریبه و آشنا بدون اینکه امکان وارسی داشته باشید تنها نذارید و حتما حتما برای خونه دوربین مداربسته بگیرید اگه امکانش هست. شما یا کمروییتون بیشتر بهش ضرر میزنید چون کارش و کارهای دیگه اش رو به مرور از دست میده پس به این نکته فکر کن خانمی و دوستانه ولی جدی بهش متذکر شو این از ندید بدیدگی به عادت تبدیل میشه و ندیدگیشم ربطی به سطح مالیش نداره چون خیلی از افراد گرفتار همین اعتیادن.

اره نیلوفر جون موافقم که اگه بهش نگیم بدتر می شه فعلا باهاش سرسنگینم و تا متوجه می شم سرش توی موبایل هست اخم و تخم می کنم البته اونم سریع خودش رو جمع و جور می کنه قراره یکی از دوستام بهش مستقیم تذکر بده

سحر یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 14:07 http://sin-alef.blogsky.com

ما از جون این گوشیای موبایل چی میخوایم واقعا؟

شایدم گوشی ها از جون ما چیزی می خوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد