یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

خرید مردانه

 باید واسه کنسرتشون  لباس می خریدم  خب لباس خریدن واسه ستی خیلی راحت  لذت بخش بود باهم هی از این مغازه به اون مغازه رفتیم هی لباس پرو می کردیم و هر دفعه ام ستایش با کمال میل می رفت اتاق پرو و هی ژست های مختلف می گرفت و هی قروبون صدقه ی قد و بالای خودش می رفت (گفتم که خودشیفته هست) و اما سپهر ....یعنی پروژه ای بود ها , قبلش خودم چندجا رفتم و لباسا رو دیدم بدیش هم اینه که واسه این سن لباس کم گیر میاد نه بچه گونه ها دارن و نه ادم بزرگا این سایز رو دارن خلاصه یک روز صبح با کلی خواهش اقا رو برداشتیم و رفتیم پاساژ گاندی باور بفرمایید ساعت 11:30 وارد پاساژ شدیم و 12 هم اومدیم بیرون توی این نیم ساعت فقط غر زد فقط دوتا دونه بلوز رو پرو کرد تازه بلوز ها رو هم روی همون تیشرتی که تنش بود پرو کرد و حاضر نشد تیشرت رو دربیاره بعدشم که ازش نظر می پرسیدم می گفت من نمی دونم خودت زود انتخاب کنه برگردیم خونه بعدم که خریدمون تموم شد می گم مادرجان فقط نیم ساعت طول کشید ها می گه می دونم اگه غر نمی زدم طولانی تر می شد !!!!  

خلاصه که خواستم عرض کنم خدمتتون این فراری بودن از خرید و غر زدن ربط مستقیم به ژن مردانه داره وگرنه که مادر بیچاره تموم سعیش رو کرده ولی نتونسته به این ژن لامصب غلبه کنه  

من یک کلیپ کوچولو از اهنگی که سپهر می خواد توی کنسرت بزنه رو توی اینستاگرامم گذاشتم حالا اقا شاکیه!!! می فرمان واسه همینه که دلم نمی خواد موقع تمرین کردنم ازم قیلم بگیری, هی می زاری اینور و اونور اه اه اه اصلا از این اداها خوشم نمیاد  

نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 13:29 http://pichakkk.blogsky.com

جونم ستایش
بوسش کن از طرف من.
فقط خودمون خانم ها. کوچیک و بزرگ مون حرف نداریم. بسسسسسکه خوبیم ما.
عوضش این مردها از همون کوچیکی شون دردسرن
پری برم دوتا کلیپی که برام فرستادی رو پخش کنم تا سپهر از خجالتت در آد!! فقط هم با پول تپل رضایت میدم که همچین کاری نکنم

خیلی خری

مینروا دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 21:03

منم اون سنی بودم اون شکلی بودم. با این که دخترم :دی یه بار سه سال نرفتم خرید :دی

کامنتم تو پست قبل گویا نیومده ....

هی وای من سه ساااااال !!!!
ازت بعیده ها
من فکر می کردم فقط بلاگفا کامنتا رو قورت می ده

بابای هلیا سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 07:36

ما تکذیب می کنیم !
تازه نیم ساعت برای خرید خیلی هم زیاده !
خرید نهایتا پنج دقیقه ! حالا چون توی این سن لباس پیدا کردن مشکله تا ده دقیقه با پذیرایی مشکل نداره !

کلیپ !؟ کدوم کلیپ ؟؟! اون ها رو که اصلا نتونستیم ببینیم ! اینستاگرام فکر کنم قاط! زده بود

ایششششش از دست شما اقایون
اوا شما هم نتونستین ببینین!!
خیلی حیف شد چون پسرجانمان خیلی زیبا می زنه ( ایکون پز دادن)

مینروا سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 10:57

هان نوشته بودم که من الان تازه فهمیدم که موو کردی بلاگ اسکای. هی میگفتم اواااا چرا مامان جان نمینویسن پ! اونوروم باز نمیکرد. فکر میکردم که خب خارجه هستیم مشکل داره با دامنه ما! بعد یه بار باز کرد دیدم اه! اومدی اینور. ای دل قافل ما عقب موندیم.

خوبه اینستا گرام هست.


ببین اون زمانا بود. الان خیلی خوب شدم. همش خریدم :)) مثه یه خانوم متشخص:دی

ها چرا این کامنتت رو که دیدم تاییدش هم کردم فکر کردم یکی دیگه رو می گی
اورین اصن خانوم باید فقط خرید کنه والا

لیلاشبهای مهتابی سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 16:54 http://yalda4000.blogfa.com

نامزدم همیشه بهم میگه از زن شانس نیاوردم چون مثل پسراست.... من اصلا بازار نمیرم به ندرت همونم با سرعت تمومش میکنم... یعنی منم مثل سپهرم ولی من دخدرم من تموم کارای مردونه رو به نحو احسن و با عشق و علاقه انجام میدم....... ولی زنونه.... اصلا حسو حالش نیست خداییش

ولی من دخدرم عالی بود

Mina دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 21:49 http://posiiiitive-enerrrgy.mihanblog.com

عزیززززم همه پسرای نوجووون همین طورین ها

هوففففف دهنم رو سرویس کرده ها از بس غر می زنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد