یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد هویج !

الان دوسالی هست که به اقتضای سن مجبور به رنگ کردن موهای نازنینم هستم توی این دوسال سه بار تلاش کردم که خودم رنگ کنم تا مجبور نباشم هی برم ارایشگاه ولی چون خعلی با استعدادم دیگه بیخیال شدم ! و پیش یک بانو در یک ارایشگاه گم نام می رم و راضی هم هستم حالا چندوقت پیش تر ها هی این دوست جان های ما گفتن  چرا نمی ری پیش فلانی توی ارایشگاه بسی خفن فلانی که کارش خعلی عالیه و حرف نداره و اصن از این رو به اون رو می شه ما هم شال و کلاه کردیم و راه افتادیم رفتیم اون ارایشگاه خفنه ! و دقیقا دوبرار ارایشگر خودمون بهش پول دادیم تازه هزینه ی پیشبند و حوله ی یکبار  مصرف رو هم جدا حساب کرد و موهایمان رو رنگ کردیم و الحق که خوب شد وللللللی فقط دو هفته خوشرنگ موند بعدش رنگش شد یک نارنجی خعلی زشت و خب ما چون کلی پو ل دادیم الان دلمان نمیاد دوباره بریم ارایشگاه ایضا پولش رو هم نداریم!! خلاصه که الان یک عدد مامان با موهای نارنجی اینجا نشسته و داره واستون پست تایپ می کنه  

اقا ما امروز شازده رو بردیم حس خوب زندگی واسه تمرینات اصلاحی ستون فقرات و خب دخترجان رو هم با خودمون برده بودیم چون جایی نداریم بزاریمش  و واسه سرگرم کردنش یک دفتر و مدادرنگی و واسه گشنه گیش یک ساندویچ الویه با مقداری میوه ی خورد شده برده بودم که خب فقط 5 دقیقه سرگرمش کرد!! و بعد شروع کرد به دویدن و حرف زدن و اواز خوندن و ما هم هی تذکر می دادیم مادر جان هیس اروم باش بعدش خانوم جیششون گرفت و توی دستشویی سطل اشغال تمام الکترونیک !! مجتمع رو کشف کرد و اولش که یک جیغ از فرط خوشحالی زد و با هیجان گفت وای سطل اشغالشون چقدر باحاله و بعد از اون هی جیشش گرفت هی خواست دست بشوره هی دست عروسکش کثیف شد و هر بار هم که رفت دستشویی فریادی از خوشحالی زد که وای چه سطل اشغال باحالی  , حالا شما فکر کن اونجا همه سانتی مانتال و مبادی اداب بودن  و این دختر ما تمام 40 دقیقه ای که اونجا بودیم راجع به سطل اشغال دستشویی حرف زد 

نظرات 10 + ارسال نظر
لیلاشبهای مهتابی چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 02:11 http://yalda4000.blogfa.com

یکی از خنده ها برای هویج بود.... چون خودمم الان هویجم.... اون یکی هم برای ستی شیطون بلا بود..... این یکی هم همینجوری

اخ جون یک هویج دیگه

تنها چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 09:03

بعله این جوریاست

ساناز چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 10:17 http://javrash89.blogfa.com

وای منم یه شیطونی کردم رفتم مو هامو رنگ کنم هر رنگی میزارن یه هفته میمونه بعد زردو قرمز و نارنجی زشت میشه.
تیرش هم میکنم بازز بر میگرده.
اشتباه بزرگی کردم واقعا برا 4 تا دونه موی سفید ...

عزیزم اشکال نداره بابا دخمل ملوس ما رو کاری نداشته باشید.

وای ساناز رنگ کردن مو خر است
حیف رنگ موی زیبای خود ادم نیست
حالا باید برم پیش همون ارایشگر خودم رنگ مویی که اون می ذاشت حداقل یک ماه خوب و تر و تازه بود
ولی پول ندارم فعلا

سحر الف چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 10:17 http://sin-alef.blogsky.com

سلام پریسا جون...خوبی؟
هویج هم برای چشم خوبه
هم برای جیب و کیف پول
ستی هم نوتلاست همچنان

مهسا چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 13:17

عزیز دله این دخمل کوچولوی باهوش.

Mina چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 21:47

من الان عاشق ستایش شدم

اسمان پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 21:33 http://sweetlife61.blogsky.com/

چه شیرینی این دخمل منم برام پیش اومده واقعا رنگ کردن مو خودش پروسه ای

واقعا دردسره
من الان خیلی زشت شدم

بابای هلیا شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 08:42

بالاخره بعد از مدتها وبلاگتون به روز شد! چه خوب

من شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 09:30 http://meslehichkass.blogsky.com/


امان از دست این بچه های خوردنی

مینروا یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 06:10

من تازه متوجه شدم که اومدید اینور تو بلاگ اسکای! هی میگم چرا من نوتیفیکیشن نمیگیرم. حالا خوبه اینستاگرام هست ....

واقعا؟!!!!
من فکر می کردم دیگه همه می دونن من اومدم بلاگ اسکای
اره اینستا هست ولی اینجا راحت ترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد