یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

فکر کنم تا این دوتا بزرگ بشن من یک مدرک پزشکی بگیرم !

سپهر رو به توصیه ی دکتر درویش بردم سنجش تراکم استخوان و جوابش اصلا جالب نبود از صبح دارم توی اینترنت می چرخم تا ببینم این اصطلاحات یعنی چی , T scor سپهر -3.6 بود  در حالی که نرمالش باید بین 0 تا -1 باشه و هرچی این عدد منفی تر باشه یعنی اوضاع خرابتره  و این یعنی اینکه سپهر پوکی استخوان داره البته اینا تفسیرای من هست و هنوز نتیجه رو به دکتر نشون ندادم ولی تجربه ثابت کرده که من اشتباه نمی کنم  جالبه من این همه سپهر رو پیش ارتوپد های مختلف بردم هیچ کدومشون به من نگفتن پسرت مشکوک به پوکی استخوان هست و یک ازمایش انجام بده  

منتظرم ساعت 2 بشه تا زنگ بزنم مطب دکتر لاریجانی متخصص غدد و ازش واسه سپهر وقت بگیرم ...  چیزی راجع به پوکی توی این سن و سال نمی دونم فقط می دونم توی بزرگسالان پوکی درمان نمی شه فقط جلوی پیشرفتش گرفته می شه حالا امیدوارم توی نوجوانان اینطوری نباشه و بشه تراکم استخوان های سپهر و  بیشتر کرد وگرنه که با سن 14 سال و این پوکی زیاد ...نمی دونم باید چی کار کرد 

دیروز حس خوب زندگی  رفتیم و با دستگاه HUBER  اشنا شدیم  به نظرم بد نیومد قرارشد سپهر ده جلسه (هفته ای دو جلسه) بره و با ابن دستگاه کار کنه بعد از این ده جلسه اگه نتیجه رضایت بخش بود ادامه بده . امیدوارم که خوب باشه  

بریسش رو هم امروز باید برم سفارش بدم فعلا که قول داده همکاری کنه ایشالله که واقعا همین طور باشه  

ملحفه ی رو تختیم  دوهفته هست که پاره شده و من فقط همین یک روتختی رو دارم!!! (خب اخه لازم نداشتم هروقت هم می خواستم بشورمش صبح می شستم و تا شب خشک می شد) فرصت نمی کنم برم یک ست جدید روتختی بخرم  

واسه جمعه از نت برگ فیلم باب اسفنجی از سینما کوروش رو گرفتم ...نمی شه که همه اش این طفلی ها رو ببرم دکتر  

کاش سپهر خوب بشه  

 

نظرات 4 + ارسال نظر
لیلاشبهای مهتابی چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 15:19 http://yalda4000.blogfa.com

خوب میشه عزیزم چون سنش کمه... نگران نباش.... کار خیلی عاقلانه ای کردی بردیش تراکم استخوان... حداقل خیلی چیزا روشن میشه یه وقتی بردیش که تا بیست سالگی وقت داره تراکم استخوان رو ببره بالا... با ورزش که خیلی مهمه کشش عضلات تراکم استخوان رو بالا میبره. .. خوردن مرتب فرآورده های کلسیم و ویتامین دی.... شیر و ماست و پنیر گوسفندی که سرشار از کلسیمه... کشک و بادام درختی که عالیه سرشار از کلسیم...
به نظر من باید قرصهای کلسیم دی که حتما هم خارجی باشه رو هم باید در کنار رژیم غذایی بخوره.... این خیلی خوبه که سپهر همکاری میکنه... دکتر و آزمایش و بقیه جاها میاد.... :-)

ممنون لیلا جان
ایشالله که همین طوره

پناه چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 17:43

سلام چند وقتی میشه میام اینجا و هردفه یه عالمه انرژی میگرم
فوق العاده ای مامان....من از سه سالگی مامان نداشتم.هنوزم نه ازدواج کردم.....نه مامان شدم.......ولی ازتون لذت میبرم..امیدوارم زودتر از اونی که فکرشو میکنین همه چی عالیه عالی شه براتون......

سلام پناه عزیز
نظر لطفت هست
حتما تو هم یک مادر فوق العاده می شی

Mina جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 16:48

پوکی تو سن پایین درمان میشه فقط باید دارو هاشو مرتب مصرف کنه و بهونه نگیره
امیدوارم با برطرف شدن مشکل استخوانیش کل مشکلاتش حل شه ....میگم دختر خاله منم نوجوون بود پوکی استخوان داشت زانو درد شدید و دو لا دو لا هم راه میرفت اما کاملا خوب شد ....الانم سی سالشه مشکلی نداره ....

مرسی مینا جان
جواب ازمایشش حاضر بشه ببینم دکترش چه نظری می ده

نیایش یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 20:00 http://my-these-days.blogsky.com/

ایشالا خوب میشه

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد