یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

عروس اینده

خانواده ی همسرم  هفته ی پیش اینجا پیش ما بودن و تازه برگشته بودن مرکز دنیا که دیروز خبردار شدیم یکی از اقوام به رحمت خدا رفته واسه همین پدرشوهر و مادرشوهر جان امشب دوباره میان تهران تا در مراسم های معمول شرکت کنن  

خطاب به ستی : مامان جان برو اتاقت رو جمع کن امشب مادرجونت میاد 

+ اون که تازه اینجا بوده  

 _ خب حتما دلش واسه پسرش تنگ شده  

+ اگه دلش تنگ شده بهش زنگ بزنه چرا هی میاد اینجا  

هیچی دیگه حرف رو عوض کردم فقط داشتم فکر می کردم عجب عروسی بشه این دخترجان ما والا   

پ.ن1: اینو نوشتم تا یادم بمونه اگه یک زمانی نوه ی گلم (فرزند اقا سپهر) بهم همچین حرفی زد بدونم خود فسقلیش به همچین نتیجه ای رسیده  و مادرجانش بی تقصیره  

پ.ن2: دیروز سپهر رو پیش  یک ارتوپد بردم ایشون بعد از معاینه گفتن که سپهر نرمی استخوان داره که ژنتیکی هست و کاریش نمی شه کرد (البته دکتر گنجویان هم اینو قبلا گفته بود) بعد هم فرمودن این قوزش واسه اینه که رباط ها ضعیف هستن و توانایی نگه داری از استخوانش رو نداره و تنها راهش بستن بریس هست و یک سری حرکات ورزشی اطلاحی  راجع به پاش هم گفت اینجور بچه ها وقتی قدشون بلند می شه معمولا یک ضایعه ی استخوانی روی پاشون درمیاد که  اگه بزرگتر بشه باید جراحی بشه ولی فعلا نیازی نیست ...از دوتا پزشک دیگه هم وقت گرفتم یکی 13 ام و دیگری 17 ام تا ببینم نظر اونا چیه 

کاش سپهر همکاری می کرد و بریسش رو می پوشید یا لااقل حرکات ورزشی اش رو انجام می داد 

نظرات 5 + ارسال نظر
لیلاشبهای مهتابی چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 02:58 http://yalda4000.blogfa.com

ووووواااااای چه عروس جیگری بشه این ستتتتتتتی ......نگهش دار واسه پسر من....البته در آینده ها الان این پسر موجود نمیباشد.... راستی جددددی اون دختره که رو فرم بوده ورزشکاره استاد حرکات موزون بجنوردی بوده شما اونوقت تو یه مراسم تووبجنورد بودید؟؟؟وووی خدا چی میشنوم ... سورپرایزشدم نکنه من بودم اینجا عروسیهاش همینجوریه دیگه ....چند سال پیش عروسی یکی از آشناها بودیم تو یه حیاط ویلایی خیلی بزرگ....خنم و اقا مختلط ..بعد گروه ارکست شروع کردن به زدن اهنگ عربی ...دخدر یکی از آشناها که 19 سالش بود خیلی خیلی بامهارت با لباس مخصوص عربی رقصید همه مبهوت بودن ..عاقا من مبهوت باباش بودم که لحظه ای که نسرین جون کلا به اوج رسوندن رقص رو و کلا رو زمین خابیدن اومد رو دخترش کلی کلی تراول ریخت....من پدره نسرین(دخدره ) توی یه جمعیت شدیدا مختلط با لباس خاص دخدر

بلی لیلا جون توی یک مراسم عروسی در بجنورد بودیم اخه مامانم اصالتا بجنوردی هستش و اون دخترخانوم هم از فامیلای دور مامان بود
من منتظر داماد اینده ام هستم ها

سحر الف چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 12:19 http://sin-alef.blogsky.com

هومممممم
ستایش جان به نتیجه ای رسیدند که بنده دوساله تازه بهش رسیدم راجع به مادربزرگم...
عروس خوبی میشود...نگران نباشید....
سپهر خان هم انشالله خلقش خوش تر شود...بنده دارای دو عدد برادر نوجوان میباشم...که همین کارها را داریم با آنها....بد اخلاقند و تخس

از دست شما بچه ها اخه این مادربزگای طفلی گناه دارن حتما حوصله شون سر می ره
انشالله ....چه می کشی تو سحر !!!

mina چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 23:44 http://posiiiitive-enerrrgy.mihanblog.com

ای جانم به دختر بلای شما امیدوارم سپهر مشکلش زود حل بشه :-)

مرسی مینا جان :-*

جرم شناس پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 14:55

این ستی عشقولی من باریکلا الحق که از زرنگی و تیزهوشی به خاله ش رفته

دیوونه

مریم شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 23:46

سلام تازه با وبتونه اشنا شدم....الان ۱۹ سالمه ۱۴ سالگی دکتر تشخیص اسکولیوز داد واسه من با انحراف ۳۰ درجه ای...:|||
تقریبا ۲/۵ سال بریس داشتم منم تمرینای اصلاحی رو خیلی سختم بود انجام بدم ولی بریس رو مرتب می‌پوشید البته چون من دخترم و مقنعه می‌پوشیدم کارم از اقا سپهر شما راحت تر بود ...ولی واقعا ادم کم حوصله میشه و سخته با بریس سر کردن الان که فک میکنم نمیدونم چه طوری تحملش میکردم:(((((((
نوشته های شما رو که خوندم تازه حال مامانم درک کردم که چقدر نگران بوده و کلافه میشده از دستم طفلی مامانم(شکلک خجالت) الان خدا رو شکر کنترل شده ولی پشیمونم که چرا ورزشها رو انجام ندادم چون میتونست انحراف کمتر از این بشه هر چند الانم تنبلم..ولی شما هر طور شده صبر و حوصله به خرج بدید چون سپهر جان شما هم تو سن رشده بهتر جواب میده هم ممکنه اگه تنبلی کنه بیشتر بشه ولی واقعا خدا کمکتون کنه که خیلی صبر میخواد....راستی پزشک من دکتر عامری بود

سلام مریم عزیز مرسی که برام از تجربه ی خودت نوشتی
جالبه ایندفعه سپهر رو پیش دکتر عامری هم بردم
فعلا که قول همکاری داده و قرار شد دوباره واسش بریس سفارش بدیم تا ببینم چقدر همکاری می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد