یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

حرکات خیلی موزون

امشب یاد یک خاطره افتادم از همین بانوانی که به دایی ممر پیشنهاد می دادیم البته مال خیلی وقت پیش هست  ولی حیفم اومد تعریف نکنم  

حدودا 8 ماه پیش توی  مراسم جشنی یک دخترخانومی رو به دایی ممر نشون دادم و گفتم  دختر خوبیه نظرت چیه , اونم طبق معمول ابرو بالا انداخت که نه خیلیم جالب نیست و از این حرفا منم هی تعریف کردم هنوز نیم ساعت از تعریفای من نگذشته بود که یک اهنگ عربی گذاشتن و دخترمورد نظر شروع فرمودن به هنرنمایی اونم با جزییات کامل  من همون طور که مبهوت و حیرون این حرکات بودم داداش جان اومد کنارم نشست و گفت می شه خواهش کنم تو واسم زن پیدا نکنی   

 

دوهفته ی خیلی شلوغ رو پیش رو دارم  سپهر و ستایش هردوشون وقت دندون پزشکی دارن سپهر وقت ارتودنسی هم داره از سه تا پزشک ارتوپد هم وقت گرفتم واسه مشکل پای سپهر، یک روانشناس واسه سپهر ، سونوگرافی شکم و لگن با عکس از ریه واسه ستایش ، ازمایش خون ستی، دکتر انکولوژ ستی به منظور چکاپ  

نظرات 7 + ارسال نظر
سحر الف شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 15:33 http://http:/sin-alef.blogsky.com

حالا ی عربی رقصیده بنده خدا.عضو داعش نبوده که.
والا بوخودا

اره بابا منم همین رو می گم

خورشید شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 21:36

سلام
حالتون خوبه؟
من امروز مامان رو برده بودم فیزیوتراپی یاد شما افتادم که دنبال دکتر می گشتین. پریسای عزیز من بهتون آقای دکتر رئیسی متخصص طب فیزیکی رو معرفی می کنم.خب راستش ما هم سالهاست درگیر کمر درد و پا درد مامان هستیم و انواع ارتوپد و روماتولوژ رو رفتیم.ولی از ایشون خیلی راضی بودیم.نه تزریق اضافی و نه داروی بی مورد.ایشون رئیس بخش طب فیزیکی ه بیمارستان فیروزگر هستن.مطبشون به محل شما یک مقدار دوره.خ شریعتی بالای پل سیدخندان.ولی کاش میتونستین و یکبار میومدین.
دکتر غلامرضا رئیسی 22882831.
اگر خواستین تشریف ببرین و معرف خواستن فامیلی ه من توی آدرس ایمیلم هست.

مرسی خورشید جان که بفکرم بودی
چشم حتما پیش ایشون هم می رم

وکیل سوده یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 14:53

با توکل بخدا این روزها نیز بگذرد، شاد باشید و سلامت

مرسی سوده جونم

لیلاشبهای مهتابی دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 14:36 http://yalda4000.blogfa.com

اتفاقا وقتی داشتم این پست رو می نوشتم یاد تو افتادم چون این مراسم توی بجنورد بود

لیلاشبهای مهتابی دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 14:51 http://yalda4000.blogfa.com

منم یک هفتست دیسک کمرم که دو ساله دارم عود کرده .....و از دیروز صب گردن هم بهش اضافه شد ...و هیچ دکتری تو شهرم وقت نداره بالاخره امروز با یک هفته پیگیری و تماس گفتن فردا 6.30 بیا ....دو قدم که راه میرم انگار با یه چیزی محکم میکوبنن پشتم ...گردن هم که اصلا هیچ سمتی نمیچرخه ...بعد اونوقت اون دخدر چجوری عربی رقصیده ....عجب بدن رو فرمی...بابا اون دخدر یه پا ورزشکار و ژیمیلاست بوده ....از دستش ندید خنده:

وای لیلا جان دیسک خیلی سخته من همسرم داشته و می دونم چقدر درد داره البته همسرم اخرش مجبور شد دیسکش رو عمل کنه
حسابی موظب خودت باش هیچی اندازه ی استراحت واسه دیسک خوب نیست

سمیه.س چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 09:27

سلام پری سا.
ببخشید خودمونی شدم اسمتوصدا کردم.


نه خسته واقعا.چقدددددددددررررررررررررررررر مادر بودن سخته.
چجوری میتونی تنهایی اینهمه مسوولیت رو با هم انجام بدی؟
کلا بابای بچه ها خوبن؟

سلام سمیه جون
خیلی هم عالی که منو با اسم صدا کردی
بابای بچه ها هم سلامت تشریف دارن و سخت مشغول انجام کارای سخت و طاقت فرسا و از همه مهم تر کاملا فنی شغلی شون هستن و اصن وقت سرخاروندن ندارن

جرم شناس پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 14:57

ا این رفیق ماهم که کامنت می ذارههه

رفیق خودمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد