یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

این مکالمه رو از پشت در اتاق شنیدم

+داداشی می شه بوست کنم 

ـ نخیر (با تحکم و صدای دورگه) 

+هیسا (اسم عروسک ستی) چی اون می تونه بوست کنه  

ـ ابدا (با تحکم بیشتر) 

+ اخه خیلی دوست داشتنی هستی 

ـ اه اه اصن از این اداها خوشم نمیاد برو بیرون از اتاق  

 

یکی از دوستای مامان قرار شده از یک دکتر ارتوپد وقت بگیره و بهمون خبر بده فعلا که خبری نداده  

نظرات 9 + ارسال نظر
mina یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 23:36 http://posiiiitive-enerrrgy.mihanblog.com

آخی عزیزممممم داداشا همین مدلین .... البته دختر شمام خیلی بامحبته

خیلی خیلی بامحبته و مهربونه

سمیه.س دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 09:49

برای ستی

از دست این اقایون بداخلاق والا

تنها دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 10:19

امان از این غرور پسربچه ها .

هم مغرور هم خشن

کیانا سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 17:35

سلام پریسا جون میگم پس kiane tey کیه ؟!چرا فکر کردی من نیستم .اول من فالو کردم برات زیر عکس بچه ها کامنت گذاشتم بعد شما فالوم کردی .منتها فعال نیستم زیاد .بیشتر تو فیس بوک هستم .بابا به خدا خودم هستم .

اوا اون تویی
نمی دونم چرا حدس نزدم که باید تو باشی

کیانا سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 17:37

پریسا جون راستی میشه اسم دکتر سپهر را برام بنویسی متخصص ستون فقراته !؟

دکتر گنجویان فوق تخصص ستون فقرات هستن اینم شماره ی مطبش
88753130
البته تا یک سنی رو قبول می کنن اگه اشتباه نکنم زیر 16 سال رو قبول می کنه

سوری سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 22:15

ستی عشقهههههههههههههههه

فهیمه آرام جمعه 12 تیر 1394 ساعت 12:29

وبلاگ نو مبارک
از طرف من هم ست یجان راببوس چه خواهر با محبتی خدا حفظش کنه
پریسا جان از اون مادری که فرزندش سرطان کلیه داشت براتون کامنت گذاشته بودخبرنداری من هم اون ماه ختم سوره واقعه برداشته بودم و خیلی دعایش کردم...........

سلام فهیمه جان
خوشحالم که دوباره کامنتت رو می بینم
مامان ارمان رو می گی دیگه . خداروشکر خوبه باهاش از طریق وایبر در تماسم

آذین جمعه 12 تیر 1394 ساعت 14:07 http://i64.blogsky.com/

سلاااام
وای من بخورم این ستی رو
خدایا چرا اینقدر دختربچه ها رو عسل خلق کردی؟!!
عاشقشونم با تمام وجود. یکی از شیرین تراشونم همین ستی خانوم شماست. خدا حفظش کنه که اینقدر مهربون و گله

مرسی اذین جونم
تو خودت هم خیلی مهربونی

ساناز شنبه 13 تیر 1394 ساعت 11:17 http://javrash89.blogfa.com

جونم ستایش.چه دخمل ماهی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد