یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

مرسی دوستم

صبحی داشتم با زهرا چت می کردم و بهش خبر دادم که اینجا رو ساختم ولی حیف که ارشیو ندارم اونم گفت واسم درستش می کنه بعدشم که سپهر و ستایش کلاس موسیقی داشتن و از خونه رفتم بیرون و الان که دوباره به نت وصل شدم کلی ذوق کردم اخه خیلی از ارشیوم رو منتقل کرده تازه قراره بقیه اش رو هم منتقل کنه  بعدشم دیدم فروغ اینجا رو پیدا کرده و خلاصه ذوقم تکمیل شد و هیجان زده شدم که خواننده های بلاگفام می تونن اینجا رو پیدا کنن 

چقدر خوبه که یک دوست خوب دارم و چقدر عالیه که یواش یواش دارم احساس می کنم اینجا وبلاگ خودمه  

نظرات 6 + ارسال نظر
آنا پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 19:03 http://aamiin.blogsky.com/

شما هم از بلاگفا مهاجرت کردید؟ شبیه جنگ زده ها شدیم.

هنوز دلم پیش خونه قبلیه

زهرا جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 00:39 http://pichakkk.blogsky.com

قابل شوما رو نداشت

ربولی حسن کور جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 22:03 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
خونه نو مبارک

ممنون اقای دکتر

diana سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 14:56

salam maman mehraboon,kheyli vaght bood ke gomet kareh boodam,che khoob shod ke yaftamet delam barat tang shodeh bood yek donya,maman in payamo yek ja khoondam,nemidoonam cheghad sehat dareh vali age be oon aghaye ke cancer dasht va be pool ehtiyaj dasht ,mishe etelaeh resani konin shayad sehat dasht.
قابل توجه اعضا محترم:
اگر کسی رو میشناسین که به سرطان دچارمیباشدودرتامین هزینه دارویی خود مشکل داردلطف کنید ایشان را به همراه مدارک پزشکی و فاکتر خرید دارو به
معرفی کنید۰۹۳۹۶۹۲۴۱۸۶
لطفا این پیام را در گروههای دیگر هم نشر دهید شاید همین الان کسی به خاطر مضیقه مالی با مرگ دست وپنجه نرم میکند.تشکر

واااای دیانا چقدر خوشحال شدم کامنتت رو دیدم کلی دلم برات تنگ شده بود یادم میاد پارسال همین موقع ها داشتی اماده می شدی واسه عروسی جاری جان
مرسی بابت اون مطلب وایبری من همین الان متن رو واسه اقا فرشبد کپی می کنم امیدوارم کمکش کنه

somayeh.s سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 23:03

hoooraaaaaaaa peidat karma dobareeeeee

اخ جون سمیه هم پیدام کرد

مریم یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 22:46

واااااای چقد من نگرانتون بودم. چقد به وبلاگتون سر می زدمو هییییچ خبری ازتون نبود. همش فکرای بد میومد تو ذهنم. خدا رو شکر که خوبین. پس کجا بودین

همه اش تقصیر بلاگفا بود نمی شد چیزی بنویسی واسه همین اینجا رو ساختم و دیگه همینجا می مونم
منم اینجور مواقع فقط فکرای بد میاد سراغم ...ببخشید که نگران شدی مریم جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد