یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

بلاگفا به روح اعتقادی نداره!

هرچی منتظر شدم بلکه خونه ی قبلی سامونی بگیره نشد که نشد این شد که اسباب کشی کردم اینجا البته اسباب کشی که چه عرض کنم فقط خودم اومدم و همه  چیزم تو خونه ی قبلی جامونده :( 

کلی حرف داشتم توی این یک ماهی که اون خونه قبلی درش قفل بود حالا یواش یواش میام و می نویسم فعلا دارم با سوراخ و سنبه ای جای جدید اشنا می شم  

فقط همینو بگم که سپهر مشغول امتحان دادنه و تا 20 خرداد امتحان داره ستایش هم بدجور مریض شده و تب بالا داره البته از امروز ساعت 3 صبح تبش از 40 درجه بالاخره رضایت داد و به 38 تنزل پیدا کرد  

ارشیوم رو می خوام (ایکون شیون و زاری)

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 15:07 http://luminous7.blogsky.com

گمونم اعتقاد نداره :)

بلاگفا خر است

me شنبه 6 تیر 1394 ساعت 15:55 http://kajeshisheei.blogfa.com

سلام.وای پس هم دردیم.دوتا وبلاگ تو بلاگفا داشتم الانم که خیرسرش بلاگفا درست شده وبلاگای من نمیاد یکیش میگه رمز اشتباهه اون یکی هم میگه اصن وبلاگی بااین نام کاربری وجود نداره.حیف وبلاگم.
بلاگفا خر است
به وب منم بیا.ممنون

ای بابا :(
یکی دیگه هم می گفت که وبلاگش کلا حذف شده ...از دست این بلاگفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد