یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

روزانه هام

یکدونه زودپز دارم که خعلی دوستش دارم اخه سریع همه چی رو برام می پزه مارکشم wmf هست الان سه ساله دارمش اونوقت دیروز که طبق معمول بعد از پیاده روی رفتم دنبال ستایش و ساعت ۱۱:۳۰ رسیدم خونه و تصمیم گرفتم قورمه سبزی بپزم همه ی مواد رو ریختم تو زود پز و دیگه مطمین بودم تا یک میز نهارم چیده شده است اما زودپزم قاطی کرد یعنی از اون قسمت قلمبه ی روی درش (الان کاملا متوجه شدین کجا رو می گم دیگه ) هی بخارا میومدن بیرون هرچی هم باهاش ور رفتم درست نشد که نشد نتیجه این شد که سه ساعت این قابلمه ی قورمه سبزی داشت قل می خورد اخرشم خوب نپخت و منم مجبور شدم یک کم جوجه کباب بزارم تو اون (oven) و قورمه سبزی رو بزارم بازم بپزه واسه نهار امروز حالا به نظرتون زودپز رو هم تعمیر می کنن؟ شما جایی رو سراغ دارین؟

بعد از یکسال بالاخره فردارشدم فقط حالا بلد نیستم باهاش کار کنم  دفترچه ی فارسی هم نداره لامصب ! منم از صبح نشستم پاش و دارم خودم رو می کشم بفهمم چه جوری باهاش کار کنم  نمی دونم با برنامه ی پخت پیتزاش میشه لازانیا هم پخت ...یک برنامه ی پخت احمقانه داره برنامه ی پخت ماهی شکم پر به صورت فرانسوی  البته شایدم من بد ترجمه کردم

دایی ممر معتقده زودپز خیلی چیزه بیخودیه و اصن خانوم خونه باید صبح اول وقت پاشه و بره سبزی تازه بخره و خودش پاک کنه و بعدم خورد کنه و بعدشم خوب سرخ کنه و اونوقت قورمه سبزیش رو با شعله ی کم بار بزاره تا خوب جا بیوفته   واسه همین خیلی استقبال کرد از این که وسیله ی تنبلی من خراب شده!!! یعنی من فقط منتظرم این ازدواج کنه 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد