یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

دارم می رم

سال 92 واسه من سال خوبى بود سالى که با سلامت ستایش شروع شد و ما هم بعد از 13 سال مستاجر ى بالاخره سال نو رو توى خونه ى خودمون شروع کردیم امیدوارم که سال 93 هم سال خوبى باشه سالى پر از سلامتى 

دارم چمدونم رو مى بندم اخه فردا با مامانم و دختر عموهایش عازم سفر هستیم کلى سفارش شنیدم !!!مخصوصا  بعد از تصادف ستى همسرجان هى تذکر مى ده که حواسم روجمع کنم و اونجا دزد زیاد هست و مواظب ماشینا باشم و ...  حالا فقط همسر نیست که داییم و داداشم و بابام و.... خلاصه هر کی به من می رسه کلی تذکر می ده    دایی ممر عزیز که طی یک تذکر جدی فرمودن مامان خانوم حواست هست ستایش مثل سپهر نیستا ستی یک بچه ی کاملا معمولیه 

اکثر کارا رو انجام دادم فقط مونده عیدی سپهر و یک هفت سین جمع و جور واسه تو قطارکه به همسرجان سفارش کردم  توی این یک هفته تهیه کنه

نمی دونم دیگه بازم فرصت کنم بیام اینجا و پست بزارم یا نه ولی اگه نشد از همینجا سال تو رو بهتون تبریک می گم و واسه همه تون سال خوبی رو ارزو می کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد