یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

نوروز 93 هم می رن مرکز دنیا شما چطور؟!!

بازم تعطیلات نوروزه و بازم تور همیشگی ما یعنی یک هفته خونه ی مامانم اینا و یک هفته خونه ی مامانش اینا  و از اونجایی که من خعلی عروس نمونه و خانوم و خوبی هستم   یک سال عید هفته ی اول رو می ریم خونه ی مامانم اینا و سال بعد هفته ی اول رو می ریم خونه ی مامانش اینا ..البته الان دوسال بود که این تور برگزار نمی شد یک سال به خاطر بیماری ستایش یک سال هم به خاطر اسباب کشی  ..امسال سال تحویل  رو مشهدیم و واسه سیزده به در در خدمت مادرشوور جان هستیم   البته یک هفته هم قبل از عید من با مامان جونم و دختر عموهاش داریم به طور کاملا زنونه می ریم سفر و تنها جنس مذکرمون هم سپهر هست  

همسر جان می گه یک پکیج کاملا سنتی واسه توی ماشین که داریم می ریم سمت مرکز دنیا!! اماده کردم که گوش بدیم و لذتش رو ببریم  میگم عزیز جان قسمت دوم تورمون خودش به اندازه ی کافی لذت بخش هست !! اگه می شه شوما بیخیال شو ....حالا این پکیج سنتی شون فکر نکین که شجریان و علیزاده و... ایناست ها نخییییییییییر!!!!! پکیج سنتی ایشون شامل عبا.س قا.د.ری و سو .سن و .... می شه   

اسفند ماه جزو محبوب ترین ماه های من هست این هیجان و تکاپو و بدو بدوش رو خیلی دوست دارم توی این ماه احساس می کنی شهر زنده هست از بس همه دارن با عجله به کاراشون می رسن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد