یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

پاستوریزه!

این پسرجانم خیلی بچه ی مثبتیه یعنی زیادی پاستوریزه هست هر چند من خیلی سعی می کنم یک خورده بهش اطلاعات بدم اما خوب.....

می دونین یکی از سختترین قسمتهای والد بودن اموزش مسایل ج.ن.س.ی و اگاهی دادن به بچه هاست من از کودکی سعی کردم به هر دوتاشون یک سری چیزا رو البته مطابق با سنشون یادشون بدم این که تفاوت پسر و دختر فقط توی داشتن گل سر و گوشواره و دستبند نیست و تفاوتهای دیگه ای هم دارن که باعث میشه یک دختر بعدا بشه مامان و یک پسر تبدیل بشه به یک بابا ولی خوب انصافا کار سختیه یا حداقل واسه من سخته حالا دیروز توی شهر کتاب یک کتاب به اسم راهنمای کامل بدن رو دیدم که فصل به فصل و به صورت مصور تمام دستگاه های بدن از جمله اسکلت . گردش خون .ماهیچه . عصبی و تولید مثل و.. رو توضیح داده بود فکر کردم شاید بد نباشه اینو واسه سپهر بخرم و اونو از توهم تقسیم سلولی بیارمش بیرون !!! ولی نمی دونم الان موقعش هست یا نه یا اگه واسش سوالی پیش اومد چجوری جواب بدم ...می دونین ترجیح می دم این قضیه رو اولین بار از خودم بشنوه تا از دوستاش یک سری اطلاعات غلط بگیره و تازه کلی هم تعجب کنه اخه من خودم وقتی دبیرستانی بودم فهمیدم که یک بچه فقط با ارزو کردن بوجود نمیاد تازه توی دانشگاه بود که متوجه شدم همه یچه ها با سزارین دنیا نمیان !!!! و خوب این به نظرم اصلا خوب نیست باید اگاهی بیشتری به بچه ها داد ولی چجوریش رو نمی دونم

خلاصه که الان سردرگمم ....اون کتاب رو بخرم ؟؟؟ اگه واسش سوالی پیش اومد چه جوابی بدم ؟؟؟ اصن الان زود نیست؟؟؟

واقعا قسمت نوجوانی بچه ها خیلی پیچیده هست باید خودم رو از قبل واسش اماده می کردم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد