یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

سردرد ستایش

می دونین احتمالا بازم ادرنالین خونم اومده بود پایین واسه همین خدای نازنینم خواست تنظیمش کنه فقط خداجون من دیگه جوون نیستم ها این دفعه که تصمیم گرفتی این ادرنالین لعنتی رو تنظیم کنی حواست به سن و سالم هم باشه یک وقت دیدی زیادی تنظیم شد و من سکته کردم ها

قضیه از این جا شروع شد که ستایش جان ساعت ۳:۳۰ صبح پنجشنبه با جیغ و داد و گریه از خواب پاشد و با دوتا دستاش محکم سرش رو گرفته بود و داد می زد که درد می کنه خوب همون اول که با صدای جیغ ستایش از خواب پردیم و خودم رو رسوندم به اتاقش ضربان قلبم به طور واضحی بالا رفت و اولش که هنگ بودم اخه تا از فاز خواب بیام بیرون طول می کشه بعدش اولین فکری که به ذهنم خطور کرد این بود که بهش استامینوفن بدم تا شاید اروم بشه ولی ستایش همچنان گریه می کرد و پشت سرش رو نشون می داد که درد می گیره ذهنم به همه جا می رفت همیشه هم که بدترین احتمالات میاد تو ذهنم نمی دونم به خاطر دیدن این سریال فرینج هست یا سابقه ی درخشان بچه های من تو بیماری خلاصه که در کسری از ثانیه یادم اومد سه شنبه که ستایش از مهد اومد و گفت ارشام اونو زده گفته بود که توی سرش زده هیچی دیگه با همسر جان سریع حاظر شدیم و رفتیم بیمارستان اتیه حالا همین که رفتیم توی ماشین ستایش دیگه ساکت شد و گریه نمی کرد اما می گفت هنوزم سرش درد می کنه اونجا یک متخصص کودکان ستایش رو معاینه کرد و گفت یک کمی گوشش التهاب داره و ممکنه به خاطر سرماخوردگی سردرد داشته باشه بعدشم که من جریان ضربه ی توی مهد رو گفتم گفتش که خیلی بعیده با توجه به این که حدود ۴۰ ساعت از اون ضربه می گذره خیلی بعیده که این سردرد ها واسه خاطر ضربه باشه ولی وقتی از سوابق بیماری ستایش پرسید و منم جریان رو گفتم بهم گفت بهتره یک ساعت همین جا تحت نظر باشه و اگه یک سی تی اسکن از سرش بگیرین خیلی بهتره می دونین همیشه همین طوره چه وقتی سپهر کوچیک بود و واسه خاطر یک بیماری سطحی می بردمش اورژانس و چه حالا واسه ستی تا متوجه سابقه ی بیماریشون می شن یکدفعه احتیاط بیشتری می کنن شایدم حق دارن هیچی دیگه یک ساعت اونجا وایستادیم و ستایش هم دیگه گریه نمی کرد و تازه بازیش هم گرفته بود بعدشم ترجیح دادم اول با دکتر احسانی (پزشک انکولوژش)مشورت کنم بعد سی تی کنیم اخه به همین راحتی که نمی شه ستایش رو سی تی کرد حتما باید بهش خواب اور بدیم تا بخوابه و بشه سی تی اسکنش کرد

الان ستایش بهتره دیگه سردرد نداره فقط علایم سرماخوردگی داره به همراه تب و قتی با دکترش تلفنی مشورت کردم گفت شاید این سردرد به خاطر سینوساش بوده باشه حالا شنبه قراره ببرمش مطب تا معاینه اش کنن

اینم اخر هفته ی ما 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد