یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یعنی می تونم!!!

اینجانب با عرض شرمندگی استعداد عجیبی تو خشکوندن گل و گیاه دارم  دیگه فکرش رو بکنین حتی کاکتوس رو هم خشک کردم یعنی عمق فاجعه در این حد ولی بوخودا من هیچ کاره بیدم تازه کلی هم هواشون رو داشتم و هر روز قربون صدقه شون می رفتم ولی نمی دونم چرا خشک می شدن البته منم پرروتر از این حرفام هر وقت این بیچاره ها خشک می شدن با گلدون می رفتم سراغ بازار گل نزدیک خونمون و دوباره یکی دیگه می خریدم همین چندروز پیش که با یکی از کاکتوسای خشک طفلکیم دوباره رفته بودم بازار گل اقای گل فروش بهم گفت می دونستین خشکوندن کاکتوس استعداد می خواد   اینم عکس کاکتوسام هست که امیدوارم اینبار زنده بمونن

 

تازه من اینقده اعتماد به نفسم در این زمینه الکی بالاست که یکدونه گلدون گل هم خریدم

 

البته می خواستم بزارمش تو اتاق خوابمون ولی چون پنجره ی اتاق خواب شرقی بود فکر کردم بهتر بزارمش اشپزخونه که نور جنوبی داره

داداش جانمان وقتی گلدون جدید رو دیده می گه بازم می خوای گل خشک کنی خوب چه کاریه این طفلی ها داشتن زندگیشون رو می کردن تو چه اصراری داری بیاریشون خونه و بکشیشون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد