یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

همسایه ها یاری کنید تا من بچه داری کنم!

واسه سپهر دنبال مدرسه می گردم الان کلاس ششم هست و سال دیگه می ره دوره ی اول متوسطه (همون راهنمایی خودمون) اگه مدرسه ی خوب سراع دارین بهم خبر بدین لطفا

مدرسه ای می خوام که توی محدوده ی ۲ یا ۵ باشه (نمی خوام خیلی از خونه دور باشه و توی ترافیک بمونه)

کادر اموزشی قویی داشته  باشه

از نظر پرورشی و جو حاکم بر مدرسه و فرهنگ ورفتار بچه ها معقول باشه (می دونم که همه ی بچه ها مثل هم نیستن و توی همه جا خوب و بد هم پیدا میشه اما بعضی از مدارس هم هستن که به داشتن بچه ها خلاف معروفن منظورم اینه که همچین جایی نباشه)

خیلی مذهبی نباشه (دوست ندارم محیط مدرسه با اون چیزی که توی خونه هست خییییییلی متفاوت باشه)

ساختمون مدرسه هم واسه مدرسه ساخته شده باشه نه از اینایی که یک خونه رو اجاره می کنن و تبدیلش می کنن به مدرسه

خودم فعلا فقط مجتمع اموزشی علامه طباطبایی رو پیدا کردم که شعبه ی ابشناسانش بهم نزدیکه هنوزم خودم نرفتم ببینمش و فقط تعریفش رو شنیدم ممنون می شم اگه راهنماییم کنین و مدارسی رو که می شناسین بهم معرفی کنین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد