یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

گرممه!!!

دو سه روزی هست که مامان و بابا به همراه داداشا اومدن تهران و شنبه هم که داداش خارجیمون می ره ولایتش این دفعه خیلی زود گذشت هم مدت زمانی که ایران بود کم بود همه اش سه هفته هم این که مدت زمان کمتری رو اومد تهران و منم که به خاطر سپهر نمی تونستم بیشتر مشهد بمونم اینه که این دفعه کم دیدمش

بابا خیلی سرمایی هستن شما فکر کن توی این هوای تهران یک بلوز و شلوار نخی پوشیده دوباره روش یک ژاکت با این شلوارای زخیم که توش کرکی هست می پوشه و دوتا هم جوراب روی هم پاش می کنه !!!! تازه اینا لباسای خونه اش هست این در حالیه که من شوفاژ ها رو روشن کردم... هر چند دقیقه یکبار هم می ره روی تراس و پکیج رو زیادش می کنه باز من یواشکی می رم کمش می کنم اخه باور کنین دارم توی خونه اب پز می شم بعدشم هی بهم می گه خونتون سرده ها!!!! یک چیزی بپوش اصن واسه همینه که بچه ام (منظورش ستایشه) رو سرما دادی!!!! اجازه هم نمی ده من لای هیچ کدوم از پنجره ها رو باز کنم تا یک کم لای پنجره ی اشپزخونه رو باز می کنم می گه وای داره از یک جا سوز سرد میاد و سریع می بندتش منم تا از خونه می ره بیرون همه ی در و پنجره ها رو باز می کنم تا یک کم نفس بکشم !!!!خلاصه که اگه توی اخبار اعلام کردن یک بیچاره ای توی این هوا گرما زده شده اصن تعجب نکنین چون مطمئنن اون ادم منم 

داداش کوچیکه (همون دایی ممر) ده روز رفته بود مشهد و با مامان اینا برگشته ...همون روز اول که اومده بودن شب همگی دور هم نشسته بودیم و داشتیم حرف می زدیم این داداشمان دراز کشید کف زمین و پاهاش رو گذاشت روی مبل و دستاش رو هم باز کرد و یک نفس عمیق کشید و گفت اخیش خیلی دلم واسه خونه ام تنگ شده بود!!!! بعدشم خطاب به همسرجان فرمودن می دونم دلت برام تنگ شده بود دیگه تنهات نمی ذارم!!!!

داداش خارجی حموم کرده بعد بهم می گه یک پلاستیک کوچیک بده لباس زیرام رو بزارم توش بهش می گم الان می خوام ماشین لباسشویی رو روشن کنم بنداز اون تو تا شنبه هم که می خوای بری خشک می شه اونم در حالی که داره لباسش رو می اندازه توی ماشین بهم می گه ببین من فقط همین یک دست لباس زیر سفید رو دارم ها بقیه اش رو مامان زحمت کشیده و صورتیش کرده   خوشم میاد مادر و دختر عین همیم و فقط در زمینه ی رنگ صورتی تخصص داریم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد