یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

تشخیص بیماری 1

1

دو سه روزی بود که دختر ۱۷ ماهم گاهی موقع جیش کردن بی تابی می کرد احتمال دادم که عفونت ادراری داشته باشه بردم پیش دکترش ازمایش ادرار نوشت درست حدس زده بودم جواب ازمایش عفونت نشان می داد  بعد از مصرف یک دوره ۱۰ روز انتی بیوتیک و گذشتن ۴۸ ساعت از خوردن اخرین دوز دارو دوباره ازمایش ادرار را تکرار کردم عفونت برطرف شده بود

۳ ماه بعد دوباره از دکترش خواستم ازمایش ادرار براش بنویسه تا خیالم راحت بشه که مشکلی نداره اون هم برای اینکه خیالم راحت بشه هم ازمایش نوشت هم یک سونوگرافی از کلیه توی این فاصله ۳ماهه دخترم را (در سن ۱۸ماهگی )از شیر گرفتم برای سونو و ازمایش رفتم بیمارستان پارسیان جواب ازمایش خوب بود اما سونو یک توده کیست در کلیه راست نشان می داد همون روز جواب را بردم پیش دکترش واون ادرس سونو دکتر مهدیزاده را بهم داد وگفت همین الان برم اونجا وسونو را تکرار کنم یک کم نگران شدم به سرعت دستور دکتر را انجام دادم وقتی جواب حاضر شد دیگه ساعت ۸شب شده بود با دکتر تماس گرفتم هنوز مطب بود جواب را براش بردم تومور ویلمز تشخیص داده بودن برام سی تی اسکن نوشت وگفت حتما تا فردا انجام بدم

دیگه حسابی نگران شدم اصلا نمی دونستم تومور ویلمز یعنی چی رسیدم خونه جریان را برای شوهر وبرادرم تعریف کردم قرار شد فردا صبح من و همسرم با هم دخترم را ببریم سی تی ....

 

پی نوشت: امروز روز جهانی حمایت از بیماران سرطانی بود

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 6 دی 1394 ساعت 14:05

نمیدونم چطوری و به کجا داد بکشم
پسر دوستم حدود چند ماه پیش تو حدود 30 ماهگی شروع میکنه به از پوشک گرفتن ولی همکاری نمیکنه بچه و بعد چند ماه خون توی ادرار میبینه حدس میزنه عفونت ادراری باشه برای گرفتن از موشک میبره دکتر و ازمایش میدن و عفونت بوده و تموم میشه ولی نمیدونم چرا تو این مرحله تموم میشه خدای بزرگ دارم دیوونه میشم
حالا تو روزای نزدیک 36 ماهگی و تولدش یه توده سمت راست شکم به چشم دیده میشه توموری که ویلمز هست و کل کلیه راست رو گرفته و به ریه هم رسیده حدود 500 گرم هستش و نمیشه جراحی کرد چون شکننده است و خونریزی میکنه تحت شیمی درمانیه یه دوره انجام شده
خدای بزرگ خودت کمک کن
هیچ کس مثل شما حال این مادر رو درک نمیکنه براش دعا کنید لطفا

متاسفم
وقتی خون توی ادرار مشاهده شده معمولا یک سونوگرافی می کنن چطور...مهم نیست بگذریم مهم اینه که حالش خوب بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد