یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

دلیل های کوچک خوشبختی

پنجشنبه تولد ستی هست و عروس جان حسابی مشغوله کلا خیلی باذوق و خوش سلیقه هست کلی ایده داده و خودش داره اجراشون میکنه . کوکی, کاپ کیک, پاپ کیک, شکلات , دسر ...همه شون رو هم با کلی ریزه کاری و ذوق داره اماده میکنه .از این وجه زنونه اش خیلی لذت میبرم ...عمیقا دوستش دارم ...امروز و فردا رو نمیره شرکت و می مونه خونه که این کارها رو بکنه و من تمام تلاشم رو میکنم که بهش نشون بدم قدردان زحماتش هستم و متوجه ی همه ی این کارهاش میشم ولی خودش خیلی معصومانه بهم میگه اخه ستایش برام فرق داره خیلی دوستش دارم, و من کلی غبطه می خورم به این دخترک که این همه عاشق سینه چاک داره..مادربزرگ ها هردوتاشون گفتن دوست دارن روز تولد ستی کنارش باشن و منم کلی استقبال کردم 

فکر کنم از اول هفته تا الان چیزی حدود صدتا پاپیون ریز صورتی درست کردم واسه روی چوب کوکی ها و کاغذ پاپ کیک ها ...واسه سپهر این هجم از ریزه کاری و جزییات واسه یک تولد احمقانه و غیرقابل تصور هست و هردفعه با یک نگاه عاقل اندر سفیهی بهمون نگاه میکنه 


پ.ن: اینبار خودم رو در جایگاه مادران اون کشتی دیدم و اشک ریختم فکر کنم اثرات سن هست که ناخوداگاه با مادران احساس همذات پنداری کردم 



نظرات 5 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 13:25

تولد پرنسس ستی مبارک.دختر باهوش زیبا و نمکین

قربونت مهسا جان

لیلا شبهای مهتابی چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 13:53 http://www.yalda4000.blogfa.com

تولد ستی مبارک وااای وااای عجب عروس گل و نایابی طفلی سپهر این روزا چی میکشه از اون حجم کارهای ریزه کاری و از نظر اون بیهوده...لحظات براش دیر عبور میکنه..حق داره بچه..منکه درکش میکنم...وااااااااای همسایه بغلی دیوار به دیوار داره یه خونه دوطبقه تقریبا ویلایی رو خراب میکنه نمیدونید چه صداها و ضرباتی در حد زلزله 9 ریشتری به دیوارها میکوبه..قلبم پوکید رفت.خونه مامانم هم ویلایی و قدیمی خدا بخیر کنه.بعدشم گودبرداری و بعدم 2 سال مصیبت ساختن مجتمع به اون بزرگی....هییی وااای من...تولد خوش بگذره پریسا جووون

مرسی لیلا جان
اوه اوه بنایی همسایه واقعا روی اعصاب
قشنگ دوسال سر و صدا و خاک هست باز صداهای صبحس قابل تحمل هست اون سر و صداها و کامیون اومدن و رفتن نصف شب شون فاحعه هست
خدا بهت صبر بده

سمیه.س چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 18:34

آقا ستیایشو بدین من برم.
ستایشو بدین من برممممممممممممممم.

عزیزم
می خواستم بگم مال تو بیا ببر بعد دیدم انصافا یک لحظه هم بدون ستی نمی تونم نفس بکشم

ربولی حسن کور چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 22:06 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
گرچه باز هم با سپهرخان موافقم اما من هیچوقت این قدر تابلو عقیده مو نشون نمیدم!

سلام اقای دکتر
مطمینم که اکثر اقایون با سپهر موافقن
سپهر کلا معتقده باید گفته بشه شاید خانوما درست بشن

رها جمعه 29 دی 1396 ساعت 16:43

مبارک باشه تولد ستایش گل نازنین... من که عاشقشم با اینکه ندیدمش پس عروس جون هم حق داره انقد دوسش داشته باشه❤

ممنون رها جان
لطف داری عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد