یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یعنی اینقدر بزرگ شدی که تاریخ شفاهی باشی !

+ مامان مردم دارن چی کار میکنن؟

سپهر جواب میده دارن تظاهرات میکنن

+تظاهرات یعنی چی؟ 

یعنی همین کاری که الان مردم دارن میکنن وقتی از چیزی ناراضی هستن یا چیزی می خوان میرن اعتراض میکنن

+الان چی می خوان

می خوان ارزونی بشه می خوان بتونن حرف بزنن

+ حالا به حرفشون گوش میدن؟

نه گوش نمیدن قبلا هم کسی به حرفشون گوش نداد همون موقع که تو می خواستی دنیا بیای

+اون موقع که من می خواستم دنیا بیام مردم تظاهرات کردن! چرا؟!مگه منو دوست نداشتن

نه ابله جان کی به تو کار داره رییس جمهور رو نمی خواستن ولی هیچ کی به حرفشون گوش نداد

+ ولی حتما وقتی من دنیا اومدم خوشحال شدن

اره به همین خیال باش

+ مامان مامان بیا ببین داداش داره میگه مردم منو دوست ندارن

اه مامان این دخترت چقدر ابله اخه

بچه ها بسه دیگه هرکی بره سراغ کارهاش سپهر مگه تو فردا امتحان نداره برو توی اتاقت ستی بدو هنوز مشق های زبانت مونده ها


نظرات 5 + ارسال نظر
لیلا شبهای مهتابی پنج‌شنبه 14 دی 1396 ساعت 10:58 http://www.yalda4000.blogfa.com

یه مامان جمعه 15 دی 1396 ساعت 11:57

عاشق سپهرم

منم
ولی دهنم رو سرویس کرده از بس باهم کل کل داریم

افق شنبه 16 دی 1396 ساعت 11:26 http://ofogh1395.blogsky.com

"اه مامان این دخترت چقدر ابله اخه" با عرض شرمندگی منم هر ازگاهی به نظر خودم از خنگولی اقای برادر حرص میخودم و از مامان شاکی بودم که چرا این نمیفهمه و مامان هم هی طرف اونو میگرفت و میگفت بچه اس تو کوتاه بیاه منم در عالم خود عالم پنداری خودم با مامان بحث میکردم و از دست اونم حرص میخوردم
امیدوارم مامان, منو حلال کرده باشه وگرنه احساس میکنم اعصاب برای کل کل های اینطوری ندارم

مامان طهورا یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 07:34

همون موقع خیلی ها هم رییس جمهور رو میخواستن

چطور فقط مخالفینش رو مردم خطاب میکنید
موافقینش مردم نبودن؟؟؟؟؟؟؟؟
۹ دی از یاد ها رفته؟

ضمنا اونهایی که مردم خطاب شون کردید
همیشه معترضن
حتی الانم که رییس جمهور محبوبشون اومده رو کار

موافقینش تظاهرات نکردن که مردم خطاب بشن
بعدم یک کم با ارامش متن رو بخونین و زودی از کوره در نرین اینا هیچ کدوم جملات من نبودن و جملات یک پسر 16 ساله بود
داستم فکر میکردم به تظاهرات اعتراضی مردم چی بگم , بگم تظاهرات مریخی ها یا شایدم بیگانه ها تا رضایت شما جلب بشه

ربولی حسن کور چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 00:22 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
به پسرتون افتخار کنید
قبلا هم اینو گفتم

سلام اقای دکتر
شما لطف دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد