یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یواش یواش دارم در نقش خواهرشوهر فرو میرم!

امروز کلی مهمون دارم و قرار شده عروس جان جانان برایمان دسر درست کنه و بیاره

الان عذاب وجدان دارم هرچی هم هی می خوام به این حس لوس عذاب وجدان بگم بگیر بخواب بزار راحت باشم نمیشه هی داره بهم تلنگر میزنه که داری سواستفاده میکنی

تازه قراره واسه تولد ستایش که حدودا سه هفته ی دیگه هست کلی کوکی و کاپ کیک و دسر درست کنه

خودم میدونم خیلی پروام

نظرات 8 + ارسال نظر
ربولی حسن کور جمعه 8 دی 1396 ساعت 11:52 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
اول کاری داره جای خودشو باز میکنه
چند سال دیگه متوجه میشین چه کاره است!

سلام اقای دکتر

نه بابا خییییلی ماهه

رها جمعه 8 دی 1396 ساعت 14:17

چه اشکال داره منم اگه خواهر شوور به این ماهی داشتم براش همه کار میکردم ❤

مرسی عزیزم

سلام پریسا جووون...خوبی؟ سورپرایز شدم پست جدیدتو دیدم..راستش اینقدرررر بهت سر زدم و اون پست شهریورت که حس و حال نداشتی رو دیدم که دیگه کلا ناامید شدم از اومدنت.....و الان خیلی خوشحالم که دوباره مینویسی...دیگه خواهر شوهعر شدی و باید فعال باشی و مرتب پست بزاری....ضمنا با رها موافقم

سلام همشهری جان
مرسی از لطفت

ارغوان سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 02:48

درستشم همینه
فقط برای ماها

زهرا سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 11:40

سلام
با سرچ "گند زدم" وارد بلاگت شدم...و ییهو دیدم که دو ساعت تمام تو نوشته هات بودم...خندیدم...و حتی اشک ریختم...به مادر شدن فک کردم...و اینکه شاید انقدی هم ک فک میکنم بد نباشه...
خوش باشی دوستم

سلام زهرا جان
خودم خیلی وقت هست سراغ ارشیو نرفتم

افق چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 00:05 http://ofogh1395.blogsky.com

نقش شریفی ست .مبارک بادا :-)

زهرا چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 16:27 http://pichakkk.blogsky.com

خدایی ش خودت تا حالا خواهرشوعر دیدی که پررو نباشه؟
رحم کن به این عروس طفلکی

بالاخره خواهرشوهرم ها تازه قراره مادرشوهر هم بشم و باید واسش تمرین کنم

بچه قورباغه چاق پنج‌شنبه 14 دی 1396 ساعت 23:13

چرا یواش یواش ؟؟ بشتابید که غفلت موجب پشیمانی است

اره والا
اصلا تمرینیه واسه مادرشوهر شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد