یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

دست مریزاد داشتن

دیروز رفتیم کنسرت سی, همایون شجریان و واقعا باشکوه بودچقدر لذت بردم از این همه نواوری و ابتکار ..یک حس غرور ایرانی بودن رو بهت میداد که احساس میکنم نوجوان هامون واقعا نیازمندشن ..خلاصه همگی لذت بردیم بخصوص سپهر که توی مسیر رفت برامون اهنگ های البوم رگ خواب رو می ذاشت و تازه روی اهنگ ها نظر کارشناسی هم میداد :))

ستایش رو نبرده بودم هم اینکه شرط سنی زیر 8 سال ورود ممنوع داشت و هم ابنکه چون اخر شب بود و سنتی مطمین بودم ستایش خسته میشه عوضش دوشنبه با ستی میریم حامد همایون که عاشقش هست البته پدر و پسر تشریف نمیارن چون میفرمان خیلی سخیف هست !!!!

بعد از کنسرت سی سپهر بهم میگه مامان تو جدی جدی بعد از دیدن این کنسرت می خوای بری حامد همایون؟ میگم خب اره میگه اخه چجوری می تونی این دوتا رو باهم هضم کنی حیف نیست گند بزنی به لذت امشبت میگم مادر جان نگران نباس من از دوشنبه شبم هم لذت میبرم... فقط سر تکون میده و ابراز تاسف میکنه

پ.ن1: فیلم ساقدوشی رو به ستی نشون میدم و میگم بینظیر بودی میگه ولی توی دلم داغ شده بود 

پ.ن2:برگشتیم تهران و دلمون رو پیش فسقلی برادرزاده جا گذاشتیم .ستایش خیلی باهاش ارتباط برقرار کرده بود و فقط واسه ستایش ذوق و هیجان نشون میداد...به قول ستی دفعه ی بعد که ببینیمش دیگه خیلی بزرگتر شده و راه میره و حرف میزنه و ما رو یادش نیست :(


نظرات 9 + ارسال نظر
فریده یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 10:07

سلام
میتونم بپرسم محل نشستنتون کجا بود؟ چون من هم میخوام برم اما خیلی گرونه. میترسم جاهای دورتر رو بگیرم کلا هیچی نبینم. نمیدونم چیدمان صندلی ها چطوره.
ممنون

والا ما قسمت سمرقند بودیم و خب فضای باز هست و شیب نداره و مسلما مثل فضای داخل سالن ها که برای اینجور کارها ساخته شده از لحاظ دید پرفکت نیست ولی اینقدر عالی و فوق العاده بود که منتظرم دوباره تمدید بشه تا بازم برم

افق یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 13:21 http://ofogh1395.blogsky.com

هضم این چنین لذتهایی فقط از مامانا بر میاد.
تو دلم داغ شده بود

فریده دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 09:19

ممنون که جواب دادین. من هم بخاطر همین که شیب نداره فکر کردم شاید دید نداشته باشه

دید 100 درصد ندارین ولی 80 درصد رو حتما دارین و شدیدا پیشنهاد میکنم که برین

مهشید سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 10:23

لعنت به دوری
لعنت به غریبی و غربت

می بینم که تو هم تجربه مندی در این زمینه

فریده چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 08:47

ممنون از محبتتون. رفتم دیدم سمرقند چسبیده به محل اجراست. پس اگر توی اون منطقه دید خوبی نداشته احتمالا یه کمی دورتر فقط صدا رو باید گوش کرد.

من دوباره بلیط گرفتم و اینبار بخارا

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 00:56 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
در این مورد با شما موافقم نه سپهرخان
توی گوشیم همه نوع آهنگ پیدا میشه

سلام اقای دکتر

یه مامان پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 00:36

خییییلی دلم میخواد برم این کنسرت رو. حییییییف که اغلب این لذتها مخصوص پایتخت نشیناست
حالا ستی جونم توی دلش چرا داغ شده بود آخه

لیلا شبهای مهتابی یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 12:30 http://www.yalda4000.blogfa.com

پریسا خوبی؟؟ چرا دیگه پست جدید نمیزاری؟؟؟

خوب نیستم لیلا

مرجان یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 12:35 http://top-packs.com/

امیدوارم حالت زود بهتر بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد