یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

ساقدوش

_ عروس جان میگه سپهر ساقدوش میشه؟

+ باشه میشم

_ واقعا؟!! قربونت بشم مرسی که قبول کردی

.....

_ امروز میریم واسه تو کت و شلوار بخریم

+ کت و شلوار دیگه چرا؟

- وااا ناسلامتی ساقدوشی ها خب باید کت و شلوار بپوشی دیگه

+  ای بابا من اگه می دونستم ساقدوشی اینقده دنگ و فنگ داره قبول نمی کردم

_ چه ربطی داره اگه ساقدوشم نبودی بالاخره برای عروسی دایی ات باید لباس می خریدیم دیگه

_+من کت و شلوار دارم

_ اخه قربونت بشم اون ابی هست و توی نامزدی پوشیدی الان عروس میگه ساقدوش ها کت و شلوارشون مشکی باشه

+ از همین اداها خوشم نمیاد دیگه اصلا چرا این همه خرج می کنن و عروسی میگیرن

_سپهر خواهش می کنم غر نزن و پاشو بریم حالا بعد از یک عمری می خوای یک کاری واسه دایی ات انجام بدی ها

+ اوفففف باشه ولی با تو نمیام با بابا میرم

- چرا گیر بیخود میدی بابات تا شب سرکار هست و فرصت نمیکنه واسه خودش لباس بخره خب من که خونه ام باهم میریم دیگه

+ اخه بابا اولین مغازه میخره ولی تو منو ده تا مغازه می چرخونی

....

امروز کت و شلوار مشکی خریدیم اونم از اولین مغازه بعدم که برگشتیم خونه بهش میگم میشه بپوشی ازت عکس بگیرم بفرستم واسه عروس تا ببینه میگه اصلا حرفشم نزن همونجا توی عروسی می پوشم و می بینه دیگه

جدا جدا معتقدم که یک ژن وجود داره به اسم تنفر از خرید که فقط مردا دارن

طفلکی ها 


نظرات 12 + ارسال نظر
Shm6182 دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 16:45

وای واقعا منم همین مشکلو دارم

گفتم که ژن هست

افق دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 20:10 http://ofogh1395.blogsky.com

چرا موقع خرید میوه و خوارو بار این ژن شون غیرفعال میشه مثلااگر بگی٤عدد خیار با یک کیلو خیار برمیگردن؟

واااای شما هم این مشکل رو دارین
من که تا جایی که بتونم خریدام رو خودم می کنم وگرنه وقتی میگم 4 تا خیار با سه کیلو خیار و پنج کیلو گوجه و یک هندونه ی بزرگ و دو کیلو البالو و چهار کیلو گوجه سبز روبرو میشم

ربولی حسن کور دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 22:11 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
ایول
سپهر داره مرد میشه!

یه مامان سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 01:12

خییییلی خوب گفتی خیییییلی.

Aftab mahtab سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 04:31

Salam
Fek konam khoda ham bazi vaghta taahob mikone az khelghatesh

اره واقعا

سمیه.س سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 12:34

وای بخدا عاااااشقتم

دهنم سرویس شده سمیه جان

زهرا چهارشنبه 21 تیر 1396 ساعت 00:03 http://pichakkk.blogsky.com

پری جریان خریدها رو گفتی تو کامنت ها، داغ دلم تازه شد
یعنی من امروز می رم خرید به اندازه نیاز خرید می کنم، یهو آقا ظهر از بازدید میاد با یه صندوق گوجه، یه کیسه خیار، یه کیسه فلفل، ده تا هندونه، ده تا خربزه، .... .
جالبه اعتراض هم بکنم طلبکار میشه که بیا و خوبی کن!
اصلا من حرفی ندارم دیگه.
ضمنا، درست تر این بود که بجای طفلکی ها، بگی "طفلک ما"


اشکال نداره زهرا جون دارن خوبی می کنن .تو درک کن

لیلا شبهای مهتابی پنج‌شنبه 22 تیر 1396 ساعت 15:53 http://www.yalda4000.blogfa.com

خخخخخ....جالبه من خودم وقتی 3 عدد خیار فقط لازم داریم و یه هندونه با 4 کیلو خیار و یه کیسه هندونه و مابقی صیفیجات و فلفل و هویج و علوفه جات برمیگردم خونه...مامانم میگه قرار بود تو پسر بشی دخدر شدی یهو...معلوم نیس باهام چیکارکردن که مثل مردام تو خرید کردن و مدیریت کارها و کلی نگری و دستور دادن و اصلا آشپزی نکردن و چایی نزاشتن و غیره.....

مردی هستی واسه خودت لیلا جان

مهشید یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 09:11

من میگم بیچاره خانمش در آینده. سپهر دیگه ژنش خیلی قوی بوده حرفاش مثه حرفای شوهر منه در آستانه سی سالگی

اره منم از الان برای عروس بیچاره متاسفم

زهرا دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 19:54 http://pichakkk.blogsky.com

حواسم هست که تو بازم بصورت کاملا ریز طرف سعید رو گرفتی ها

aram شنبه 31 تیر 1396 ساعت 09:36 http://manaramam.blogfa.com

ای جانم :)
لینک شدید

بچه قورباغه چاق سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 22:53


کولر خاموش کردن رو هم یاد بگیره دیگه حله
ژن خوب

ژن خوب رو عالی اومدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد