یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

بچه ها

سپهر با دوستای گروه موسیقیش به شدت مشغول تمرین هست و قراره واسه جشن 22 بهمن سه تا قطعه اجرا کنن یکی اهنگ تصنیف ای امان شجریان و یکی هم اهنگ تصنیف خاک مهرایین سالار عقیلی و سومی رو هم یادم نیست  ... حالا این خاک مهرایین توی دستگاه اصفهان زده میشه و اون دوتای دیگه شور هست و به سپهر می گم می خوای یک سنتور دیگه برات بخرم که یکیش رو اصفهان کوک کنی و یکیش رو شور و اقا به هیچ عنوان قبول نمی فرمان و می گه همین خوبه و فقط یک ربع بین دوتا اهنگ وقت لازم دارم تا کوکش رو عوض کنم دیشبم با همسرجان داشتیم توی دنیای مجازی می گشتیم تا هم قیمت دستمون بیاد و هم بدونیم چه سنتورهایی خوب هست اونوقت سپهر فهمید و کلی ناراحت شد و دادو قال کرد که ابدا نمی خوام یکی دیگه برام بخرین و خودم بلدم چجوری کارهام رو پیش ببرم ... به همسرجان می گم به نظرت این خساستش به گی رفته واقعا ؟!!!  

به شدت درگیر پروژه ی جابربن حیان ستایشم و راستش توی یک رودربایستی با مامان یکی از دوستای ستایش که البته الان به یکی از بهترین دوستای خودم تبدیل شده توی این پروژه شرکت کردم و الان کلی اطلاعات درمورد زباله و بازیافت و دفن زباله دارم و ستایش هم کلی عکس با زباله و ماشین اشغالی داره :))) تازه به ارزوش هم رسید چون وقتی بچه تر بود دوست داشت وقتی بزرگ میشه اشغال جمع کن بشه    

به شدت مشغول خانه تکانی هستم و هرچند کند پیش میره ولی خب  بالاخره پیش میره و همینش مهم هست  

دلم می خواد گوشام رو بگیرم که نشنوم و چشمام رو ببندم که نبینم ولی نمیشه ... نمی دونم قبلا هم این حجم از اخبار ناراحت کننده وجود داشت یا من الان پا به سن گذاشتم و به نظرم میاد دنیا جای ترسناکی شده  

نظرات 4 + ارسال نظر
ربولی حسن کور چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 16:38 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
من که اصلا استعداد موسیقی ندارم
خوش به حالتون که دستگاه ها و... رو از هم تشخیص میدین

سلام اقای دکتر
منم متاسفانه ندارم و اینا رو هم سپهر گفته که یاد گرفتن وگرنه اگه بشنوم نمی تونم تشخیص بدم

علی رضا جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 12:39 http://socialbook.ir/

بسیار عالی!

ممنون

خان دایی شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 15:41 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

خیلی هم خوبه..من فقط می دونم ماشین حمل زباله ساعت چند میاد

منم تا قبل از این همینو می دونستم

نیایش شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 20:38 http://my-these-days.blogsky.com/

سلام
آره دنیا جای ترسناکی هست واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد