یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

روزهای زندگی

واسه اولین بار یکی از همکلاسی های سپهر اومده خونه مون و دارن توی اتاق تمرین موسیقی می کنن .محمد تار می زنه و سپهر سنتور و دارن سعی می کنن یک تصنیف رو به طور مشترک باهم بزنن

کلی ذوق کردم و این رو یک قدم رو به جلو واسه اجتماعی تر شدن پسر درونگرا و فراری از جمع ام می دونم 

قوزش دوباره برگشته اخه چند وقته که نه بریس می بنده و نه حرکات اصلاحی رو می ره .کاش می تونستم یک راه حل بهتر واسه این مشکل پیدا کنم و کلا حلش کنم .دنبال یک باشگاه یا مربی ورزش می گردم که بشه سپهر حداقل دوروز در هفته بره اونجا و باهاشون تمرین کنه و البته که نزدیک به خونه هم باشه .امیدوارم که موفق بشم 

سخت ترین قسمت خرید یعنی خرید لباس رسمی واسه سپهر انجام شد و کل پروسه یک ساعت هم طول نکشید و پسر جان با این لباس شبیه ساقدوش داماد میشه حتی شاید هم خوش تیپ تر. :))) 

کمتر از ده روز به مراسم نامزدی مونده و من شنبه می رم مشهد که توی اماده کردن قرتی بازی های نامزدی بهش کمک کنم 

تخت نوزادی ستایش رو هم عوض کردم البته هنوز واسم نفرستادن و قراره اخر شهریور برسه



نظرات 4 + ارسال نظر
الناز جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 10:20

کی لی لی لی لییییی

مرسی الی جونم
خودم که کلی ذوق دارم

لیلا شبهای مهتابی جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 14:47 http://www.yalda4000.blogfa.com

آی جووونم...سنتور با تار.... منم پیشرفتکی داشتم تو سنتور...ده جلسم تموم شده و احتمالا پاییز در کنار مدرسه ادامه سنتور رو هم برم ...البته الان همه جا این کلاسا خصوصی شده ....ده جلسمم خصوصی رفتم مثل کلاس رنگ روغن یا نقاشی و طراحی که مثلا جاهایی مثل خانه فرهنگ یا فرهنگسرای شهروند ساپورت میکردن و با قیمت مناسب میزاشتن منحلش کردن به لطف حرام اعلام کردن موسیقی.....دادستان شهر ما دو ساله دیگه اجازه تشکیل این کلاسا مثل گیتار یا.....رو نمیده و خصوصی همه میرن
.

چه غم انگیز
طفلک بجنورد
کی قراره زمان این تفکرات داعشی سربیاد
افرین به پشتکارت لیلا جان

الف.واو جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 22:42 http://www.havabanoo.blogsky.com

یاد همه اون وقتایی افتادم که با دایی جان سر زن گرفتن کل کل میکردید و میگفتید کی به این دختر میده:))
مبارکاا باشه مامان ِ قشنگ


طفلک دختر مردم والا
مرسی عزیزم

آژند دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 10:37

مبارک خواهر شوهر جان :)

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد