یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

برمیگردیم

دارم وسایلم رو جمع و جور می کنم و فردا برمی گردم و جمعه صبح زود می رسم خونه

کلی اتفاق جدید و خوب در راه هست

دارم عمه میشم عمه ی یک کوچولوی پاییزی :)

واسه بار دوم دارم خواهرشوهر میشوم و برگردم تهران به سرعت باید باروبندیلم رو جمع کنم و برم مشهد 

تمام مدت که دارم چمدون می بندم و حتی اینجا دارم می نویسم , ذهنم توی کمد لباسام دنبال یک لباس مناسب واسه جلسه ی رسمی خواستگاری می چرخه :)))



نظرات 11 + ارسال نظر
سوری پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 01:42

من تو دلم کاش خارج موندگار میشوی انگار خیلی خوش میگذشت بهتون. مبارکهههه همیشه به شادی

خوش که گذشت ولی موندگار شدن رو تردید دارم
ممنون سوری جان

یه مامان پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 12:43

به سلامتی که دارین بر میگردین. جاتون خالی بود اینجا اااا پس دایی ممرم پرید.

خودمم دلم واسه اینجا و ایضا خونه ام تنگ شده بود
بعله ایشونم بالاخره داره مزدوج میشه

آرزو پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 13:20

به به، چقدر خبرهای خوب
پس بالاخره ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم دادند تا دایی ممر هم به جمع مرغان بپیوندند
همین برادر خارج نشین هستند که دارن بابا میشن؟

بعله بالاخره
البته هنوز مرحله ی خواستگاری رسمی هست ولی خب من ذوق دارم دیگه
بله همین داداش جان که چندوقت مهمانش بودم داره بابا میشه

پت پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 15:34 http://chocoholic.Persianblog.ir

ای ولللللل مبارک باشههههه
چه خبرهای خوبی

مرسی پت جان
خودم که کلی ذوق دارم هم بابت کوچولوی پاییزی و هم بابت عروس جدید

بچه قورباغه چاق پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 17:05

به به ! به سلامتی همیشه به تفریح حالا آدرس منزل خاطرتون هست یا براتون بفرستم !
والا نمی دونم عمه شدن دیگه خوشحالی داره !؟ والا !! ایششش
اما دقت کردین استعدادهای زیادی دارین ؟ عمه شدن مادر شوور شدن و همچنین خواهر شوور
از حالا برای همسر دایی ممر طلب صبر و غفران می کنیم

به به از اینورا
به استعداد هام دقت نکرده بودم الان که گفتین تازه پی بردم عجب استعدادهایی دارم ها
کلا فحش خورم ملسه ها
از این به بعد منتظر پست های خواهرشوهرانه باشید

مریم جمعه 1 مرداد 1395 ساعت 12:58

خیلی خیلی مبارک است حالا کوچولو دختر است یا پسر عمه خانم

تا الان که مهجوب بوده و نشده دقیق تشخیص بدن
ولی هرچی باشه عزیز و دوست داشتنیه

کیانا جمعه 1 مرداد 1395 ساعت 17:05

به به سلام رسیدن بخیر
انشالله همیشه به جشن وشادی قدم بردارید.
عمه شدن مبارک.قدم عروس جدید به خانواده مبارک.
مسافرت که خوش گذشته انشالله!؟

سلام کیانای عزیزم
مرسی دوستم
مسافرت عالی بود

ساناز شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 10:32 http://www.javrash89.blogfa.com

عزیزم.مبارکههههه.هم عمه شدن هم خواهر همسر شدن مجدد.
ایشالا همیشه زندگیتون سرشار از شادی باشه.
کم هم برای شادیت شاد باشم.

مرسی ساناز عزیزم
ممنون از این همه انرژی مثبت

فری شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 11:47

خوب یک پست و چند تا عکس هم از مسافرت تان بگذارید

پست عکس دار کار بسی مشکلی است و بنده هم تنبل

ربولی حسن کور دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 22:33 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
مبارکه
تازه دارن میان خواستگاری اون وقت از حالا خودتونو خواهر شوهر میدونین؟

سلام اقای دکتر
اونا نمیان . ما داریم می ریم خواستگاری

ماری بانو چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 01:55

ای دل، ای دل، ی مجرد دیگه هم پرید، خدایا من کجای صفم آاااخه؟

ایشالله به زودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد