یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

توی خانواده ی شما هم از این قوانین وجود داره؟

یک قانون کلی در خانواده ی ما (البته خانواده ی مادری بیشتر) وجود داره اونم اینه که همه دختر های فامیل حیف میشن و همه ی خانومای پسرای فامیل هم شانس میارن :)))) 

یعنی شما تصور کن یک پسر یک لاقبا از فامیل که تا همین دیروز هیچ کی حتی حاضر نبود نگاهش کنه چه برسه به اینکه زنش بشه , ازدواج می فرمان بعد همچین بین فامیل عزیز میشه و همچین همه (یعنی همه ها) با حسرت می گن دختره چه شانسی اورد و چه شوهری نصیبش شد که انگار دختر بیچاره زن جرج کلونی شده البته جرج کلونی ,ورژن 2005 اش .و همه هم شروع می کنن به شمردن خصایل خوبش به عنوان مرد نمونه . یا درمورد دخترای فامیل هم همینطور , طرف تا مجرده کسی نیگاش نمی کنه و تحویلش نمی گیره و اصن داخل ادم حسابش نمی کنن اما همین که مزدوج میشه باز همه ی فامیل متفق القول میشن که حیف شد و شوهر خیلی بهتر از این لیاقتش بوده .خلاصه که ما خاندان مامانیان ها همیشه حیف میشیم :)) 

و حالا اینجانب منتظرم تا دایی ممرجان عزیز ازدواج بفرمان تا با خصایص خوبش اشنا بشم  

 

بیربط نوشت : هرچی به تاریخ سفر نزدیکتر میشیم من استرسم از بابت اینکه پولامون رو دزد بزنه و توی سفر بی پول بشیم بیشتر میشه . نمی دونم چرا همچین استرسی به جونم افتاده  

نظرات 29 + ارسال نظر
شیما یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 11:07

عالی بود، عالی

یعنی شما هم از اینا دارین

شیوا یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 14:31

این نشون میده که فامیل شما خیلی خود شیفته است که هم فکر میکنه پسراش از همه بهترن هم دختراش، چون ظاهرا به نظرتوشون هر دو موردشون حیف میشن

البته که طنز نوشته شده و توش غلو هست و البته که خودشیفته تشریف داریم

........ یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 14:36

, طرف تا مجرده کسی نیگاش نمی کنه و تحویلش نمی گیره و اصن داخل ادم حسابش نمی کنن اما همین که مزدوج میشه باز همه ی فامیل متفق القول میشن که حیف شد و شوهر خیلی بهتر از این لیاقتش بوده .خلاصه که

همچین ادبیاتی از شما بعیده !!! سالهاست خواننده وبلاگتون هستم

ادبیات من همیشه همینطور بوده

زهرا یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 18:57

ترکیدم از خنده پری
البته نظر شخصی من اینه که کلا دخترا حیف میشن
دوستان چه به دل گرفتن!!!!!!


در مورد اینکه دخترا همیشه حیف میشن کاملا موافقم
اره خیلی قضیه رو جدی گرفتن

کیانا یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 19:35

سلام
تو فامیل ما هم همیشه همین طوره عزیزم!!!!!!
پریسا جون نگرانیتون بی مورده نازنینم چون تو هتلها تو اروپا صندوق امنیتی برای حفاظت از پول و وسایل شخصی دارن .داخل اونها بگذارید و مقدار کمی را با خودتون بیرون ببرید.و مطمئن باشید امنیت داره و هیچ اتفاقی نمیفته !چند روزه میری !؟
خوش بگذره عزیزم سفرتون به خیر و خوشی

سلام کیانا جونم
خب خداروشکر فقط ما خودشیفته نیستیم
والا هفته ی پیش همسرجان چین بود بعد همون اول سفر هزار دلارش رو دزدین و باز خداروشکر اونجا چندتا دوست و رفیق داشت که از اونا پول قرض بگیره .از اون روز این ترس به جونم افتاده که نکنه توی کشور غریب بی پول بشیم
یکماهه می رم
مرسی عزیزم

سوری یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 21:09

نه همچین موردی تو خونواده ما نیس. فقط دخترا بعد ازدواج خواستگار براشون میاد توپ یا میگن ا شوهر کرد ما میخواستیم بیایم خواستگاریش انگاره دختره منتظر اینا بوده
نترس از این هیچ هاکیها یاد بگیر اصا بدون پول همه جا سفر میکنن این باعث ارامش خیالت میشه. حالا توکل به خدا هم ی طرف. کجا میری دخمر؟

من هلاک این خواستگارای بعد از ازدواجم همینا که می گن اوا مگه فلانی هم قصد ازدواج داشت اگه می دونستیم پا پیش می ذاشتیم
مقصد اصلی که پیش داداش جان ( اتریش)هست ولی چندتا کشور اطرافش رو هم قرار هست بریم

سمیه.س یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 22:32

چرا پس دو تا کامنت قبلی اینجوری گفتن؟ خباینکه کاملاااااا معلوم بود طنزانه نوشته شده.

خوشبحااااالتون دارین میرین بلاد کفر راستی.
از این بلادها خدا هر سال نصیبتون کنه با دل خووووووش

باورت میشه سمیه که من بعد از خوندن اون دوتا کامنت رفتم و چندبار متن پستم رو خوندم تا ببینم کجاش ایراد داره .هی شک می کردم یعنی واقعا معلوم نیست که طنز نوشتم
مرسی عزیز دلم
ایشالله نصیب همه بکنه

ارغوان یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 23:34

وای!!!!
جانا سخن از زبانِ ما میگویی!!!
کلا در نظر مادر و مادر بزرگ و خانواده ی ما هیششششششکی لیاقت دختر و پسرای خاندانو نداره و همههه دسته جمعی حیف میشن!!!!
عالی بود!!!

خب واقعا خداروشکر که فقط ما اینجوری نیستیم

سوری دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 01:07 http://1eng-diary.mihanblog.com

خخ دقیقااا
خوش بگذره انشاالله سفر بی خطر تو ام با شادی و خوش گذرونی خوش بگذره عزیزم

ممنون سوری جان

پت دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 03:58

خیلی باحاله این حرکات خانواده ها. مخصوصا که جلوی عضو جدید از خصایص عضو قدیم با دبدبه و کبکبه سخن میرانند!!! طرف خودش باورش نمیشه این همه جلوه ویژه داشته.

ببین بیشتر اروپا امنه. فقط یه فرودگاه هایی که احتمالا خودت هم میدونی بیشتر مواظب پاس و پول باشید. اگر هم خیلی نگرانی، بیمه ای بکنید خودتون رو که سرقت رو هم شاملش بشه. یا همه پولها رو یکجا نذارید که خدای نکرده اتفاقی برای همه اش نیافته.
سفر پیشاپیش خوش بگذره.

جلوه ویژه
ممنون پت جان

Aftab mahtab دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 11:14

valla to famile ma ham haminjore makhsosan dar morde dokhtara pesaramon ham migim hame zanzalilan

وای اره توی فامیل مامانیان ها هم همه معتقدن پسراشون زن ذلیلن

ی رهگذر دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 12:28

جزو بهترین پست ها بود ادبیات هم خیلی عالی و هم خیلی

با مزه


ی رهگذر ادیب

عزیزمی شما

پت دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 15:20

یه چیز دیگه امروز یادم اومد. شنیده ام بعضی از کشورها کارت پول مسافر دارند که مثلا شما صد یورو شارژش میکنی بعد اون کارت رو استفاده میکنی برای پرداخت هزینه هاتون. ببین شاید این کارت جاهایی که میرید هم باشه. اسمش رو نمیدونم ولی احتمالا گوگل کمک کنه پیداش کنید.

بزار از داداش جان بپرسم
مرسی پت جونم

Atefeh دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 18:40

in rooza hame oroupa naa amn hast . mohemtar az pool passport ha va madarek hast ke bayad movazeb bashin nazanan too belad e kofr ta be dard e sar nayoftin. man rahhay e mokhtalefi emtehan kardam va be nazaram az in kifha ke be gardan mindazan va mire zir e lebas az hame monaseb tar hast. albate bray e khanoom ha choon lebaseshoon baze sakht mishe vali vase marda rahat tare. sai konin poolatoon ro dorosht begirin oonvaght jay e ziadi nemigire. dar had e niaz yek rooz ya kamtar pool too kif ya jibetoon bashe va baghie be gardan e hamsar. vala man ke be safe box e hotel ham etemad nadaram.
khosh begzare
age gozaretoon be espania va makhsoosan barcelon oftad kheili movazeb bashin.

منم به safe box ها اطمینان ندارم
بیشتر از همه از پاریس می ترسم
اتفاقا توی فکر همین کیفها بودم که از گردن اویزون میشن
حالا که دنبالش می گردم پیدا نمی کنم
یادم نمیاد اخرین بار کجا دیدم و از کجا میشه خرید

شیوا دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 21:14

خب خود شیفته نباشید

چشم

یه مامان سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 00:17

خود شیفتگی جز لاینفک اکثر خانواده های ایرانیه
سفر خوش بگذره. حسسسااااااابی خوش بگذره. کیف کمری هم خوبه برای امنیت و همینطور جیبهای مخفی که روی کمر شلوار مردونه درست میکنن.
چرت و پرت نوشت:عزیزم اگه اسپانیا اومدین سمت همدانشم بیاین در خدمتتون باشیم مثلا منم خارج نشینم.

مرسی مامان جان
کیف کمری که دارم و برمی دارم ولی دنبال یک جیب یا کیف مخفی هستم مثل کیف هایی که از گردن اویزون میشن یا همیان( همین چیزی که پریا جون خودش درست کرده)
واااای من همدان رو خیلی دوست می دارم
پارسال یک سفر اومدم و خیلی بهم خوش گذشت

پریا سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 00:24

من خودم یه کمربند برا همسرم درست کردم ،که یه کش پنج سانتی به اندازه دور کمرش و مثل کمربند ه و چون ضخامت کمه ،و میوفته زیر کمربند شلوارش ،بعد قسمت جلوش یه کیف مستطیلی به ابعاد پانزده در هفته که اونم پارچه نازکه که از قسمت بالا یه زیپ داره و مثل یه کیف پارچه ایه،و قسمت جلوی همین کمربند کشی دوخته میشه ،و موقع استفاده زیر کمربند بسته میشه،خیلی امن و راحته و ما تو تمام مسافرتهای خارجمون که باید پول نقد همراهم باشه ازش استفاده میکنیم

افرین بانوی هنرمند
ما به این می گیم همیان و اتفاقا خیلی دلم می خواست می تونستم پیدا کنم ولی نه پیدا می کنم و نه هنرش رو دارم

پت سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 01:30

الان دیدم نوشتید نگران سفر پاریس هستید. من دو باری که اونجا رفتم هیچ احساس ناامنی نداشتم. مردم اروپا نقد همراه نمیبرند و بنابراین تصور عموم اینه که کسی نقد نداره مگر اینکه پول زیادی تو دستتون دیده بشه یا تابلو بازی بشه. حتی در اون صورت هم من واقعا فکر نمیکنم مشکلی باشه.
برای مدارک هم خیالتون راحت پاس ما به درد کسی نمیخوره! ببرند هم پس میارند (شوخی کردم). یه کپی از مدارکتون رو به خودتون ایمیل کنید (شناسنامه و غیره) که اگه خدای نکرده طوری شد سریع پاسپورت جدیدتون رو از سفارت بگیرید و سفرتون رو ادامه بدید. نذارید نگرانی سبب خوش نگذشتن بهتون بشه.
اگه شد دیزنیلند هم برید فکر کنم ستایش جون دوست داشته باشه.
پاریس خیلی خوبه. خوش بگذره

تمی دونم چرا نگران ازدحام و شلوغی پاریس هستم و البته اولین بار هست که می رم و فقط توصیفش رو شنیدم
ستایش کل این سفر رو به عشق دیزنی لند و دیدن قصر سیندرلا میاد
مرسی پت مهربون
راستی تو اینستاگرام داری؟

کیانا سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 10:06

سلام
ای ول ١٨ تا کامنت شد!!!!فکر کنم تو این چند ماه اخیر برای خودش رکوردیه تو این وبلاگ!!!!منم ١٩ را میگذارم .
من فقط اومدم بگم اون قصر سیندرلا نیست(منظورم قصر ورودی پارکه) که تو دیزنی لند پاریس هست اون قصر زیبای خفته هست نه سیندرلا.بعدشم عالیه این دیزنی لند من که عاشقشم وای پاریس را هم که دیگه نگو !!!!(من فکر نمیکردم پاریس بری)من فامیل اونجا زیاد دارم اگر کمکی تو فرانسه و ایتالیا خواستی با کمال میل خانواده ام در خدمتت هستند .شماره من را که داری حتما بهم بگو!!!!!خوش بگذره عزیزم
پ.ن:این کامنت فقط صرفا جهت پزنوشت بود !!!!!

تازه خبر نداری که شد 23 تا
اوا سیندرلا نیست !!!! من دیگه به ستی قول قصر سیندرلا دادم مجبورم به عنوان قصر سبندرلا بهش قالب کنم
توی پاریس فامیل داری؟ حتما مزاحمت میشم حداقل واسه محض احتیاط هم که شده شماره شون رو ازت می گیرم
ها کاملا متوجه پزنوشتش شدم

Atefeh سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 11:25

yadame mamanam ke makkeh rafte boodan yedoone az in kifhaye gardani dadeboodan beheshoon.
to froodgah ha mamoolan hast az in kifha. age ta ghabl az safar giretoon nayomad az foroodgah mitoonid begirid.

مرسی عاطفه جون
اگه تا موقع رفتن پیدا نکردم حتما توی فرودگاه چشم می اندازم تا بخرم

پت سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 13:31

من اینستا نیستم، وبلاگم هم از زمان رضا شاه اینا آپدیت نکردم. کلا منفعل اجتماعی شده ام.
ببین، اون کمربند و جیبی که میگی، خب میشه سر جیبهای شلوارتون سنجاق قفلی بزنید از داخل.
پاریس آنقدرها هم شلوغ نیست. بد به دلت راه نده.

چه حیف اینستا نیستی
الان نصف عمرت برباد رفته بایت ندیدن هنرنمایی های دختر جان و ایضا پسر جانم در اینستا

پت سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 14:13 http://chocoholic.persianblog.ir/

فکر میکنم قبلا استفاده میکردم از آدرسم، ولی حالا الان دوباره گذاشتم :)

پت جان خییییییییلی وقته اپ نفرمودین ها
بیا اینستا ( ستاد گول زدن)

شیما سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 14:33

واقعا عالی نوشتی و ترکوندی منو از خنده!
یه پیشنهاد می کنم که اگه تونستید تو این سفر، یه برنامه برای دیدن از آمستردام بذارید، به جرات می گم که بخش عمده ای از سفر، مردم و فرهنگ اونجا ست که می تونه یه سفر رو براتون خاطره انگیز کنه و مردم هلند واقعا helpful و مهربون بودند و زبان انگلیسی رو هم به راحتی صحبت می کردن. این بود که من واقعا از سفرم به آمستردام لذت دو چندان بردم.
به هیچ عنوان هم از اینکه پولتونو دزد بزنه نگران نباش، فقط کافیه حواست جمع باشه و همین.safe boxهم که تو اکثر هتل ها هست و فقط مراقب باش که رمزشو در حضور خدمه هتل نگی و وارد نکنی، همین

دیگه برنامه ی سفر بسته شده و هتل هاش رزرو شده و جای خالی باقی نموند
دیگه مجبورم واسه خاطر امستردام هم که شده الان به فکر سفر بعدی باشم
درضمن لطف داری شما شیما جان

شیما چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 09:54

کلا سفر خیلی خوبه، بنابراین هرجا که بری عالیه. ایشالله دفعات بعدی جور بشه و یه تک پا هم برید آمستردام. شاد و شنگول یاشید و به سلامت برید و برگردید

مرسی عزیزم

پت چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 17:09

یه بار آی دی اینستاتون رو گذاشته بودید دیدم پابلیک هستید. برای همین موسیقی نوازی ستایش و داداشی رو دیدم :) (اگه راضی نبودید شرمنده)
انقدر عکسهای خوشکل هست تو اینستا که هوس میکنم منم بیام. ولی من نه عکس خوبی میگیرم و نه کلا مطلب چشمگیری دارم برای عرضه (از وبلاگ عنکبوت بسته ام مشخصه!). حالا ایشالا طی روزهای آتی آپدیت میکنم. باید بذارم تو دستور کار.
به نظرم من بهتر میخونم تا بنویسم. کلا تولیدم در حد زیر صفره!

خب پس هنرهای فرزند جان ها رو دیدی
همین دیگه فقط خواستم خدایی نکرده از دیدنشون محروم نشده باشی

پت چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 18:53

یه آپ نسبتا لوس کردم! :))))

فدای تو بشم
میشه پلیز هر وقت اپ کردی ادرس رو هم بنویسی من الان باید برم بگردم و ادرست رو پیدا کنم

لیلا شبهای مهتابی پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 12:02 http://www.yalda4000.blogfa.com

کلا خخخخخخخخخخخ

عزیزمی شما

مریم مامان محمدپارسا یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 02:43

سلام مامان سپهرجان و ستایش عزیز،اولین باره براتون کامنت میذارم،قلم خیلى خوبى دارین اونقدر روون و صریح مینویسین که خواننده خودشو یکى از اعضاى خانوادتون میدونه .خیلى دوستتون دارم و مدتهاست خواننده خاموشتون هستم راستى در مورد سفرتون یه پیج تو اینستاگرام از اون کمربندایى که توش زیپ مخفى براى پول داره داشت آدرسشم اینه:k2iran تو مشهد شعبه داره و اون کیفاى گردن آویزم تو منوچهرى زیاده.سفرتون سلامت دوست عزیز

وااای مرسی مریم مهربون

الناز دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 11:56

مالیخولیا گرعتی
میگم پولاتو بسپار دستم تا از سفر برگردین ازش مواظبت می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد