یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

تصورش در مورد زندگی پس از مرگ واسم جالب و عجیب بود

_ خدا دیگه ارزوهای منو درست نمی کنه

+ چرا مامان جان , براورده می کنه , خب شاید یک ارزوی سخت کردی

_ توی سفره هفت سین ارزو کردم مانی خوب بشه و تو هیچ وقت از پیشم نری ولی هیچ کدومش درست نشد

+ من که همیشه پیشت هستم

_ نه نیستی .هی می ری بیمارستان

+ خب باید برم به ماجونم سر بزنم و ببینمش دیگه .بعدشم هر وقت رفتم حتما شب برگشتم 

_ مامان یعنی مانی الان دلش می خواد بره و دوباره کوچولو بشه و از دل یکی دیگه بیاد بیرون؟

+نمی دونم مامان

_ کاش صبر کنه من بزرگ بشم و از دل من بیاد بیرون


نظرات 8 + ارسال نظر
نیایش سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 18:50

تناسخ؟...فیلسوفیه واسه خودش ماشالا با اعتقادات گاندی برابری میکنه!

مهسا سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 22:34

چه نازه این دختر...پر عشق...خدایا آرزوهای قشنگشو بر آورده کن.

آذردخت چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 08:52 http://azardokht.blog.ir

چه تصور جالبی. عزیزم!
یعنی خودش به این نتیجه رسیده یا کسی بهش گفته؟
انشالله که آرزوش برآورده بشه!

خودش به این نتیجه رسیده . واسه همین واسم جالب بود چون قبلا درمورد زندگی بعد از مرگ هیچ حرفی بهش نزده بودم

a_girl جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 20:35 http://netbook2016.blogspot.nl/

تناسخ؟
از کجا یاد گرفته؟

خودش به این نتیجه رسبده

ربولی حسن کور دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 15:00 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
میدونم خودش به این نتیجه رسیده!

پدربزرگ پانیا و روشا سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 07:51

سلام دخترم . امیدوارم همیشه ایام خوش وسلامت وتندرست
بوده و درکنار همسرو فرزندان عزیزو دوست داشتنی همواره شاد
زندگی کرده وچنانچه برای دیدار منسوبین به مشهد مقدّس سفر
کردید عرض سلام وارادت مارا به بارگاه ملکوتی امام راوف برسانید.
همیشه شاد و موفق و سرافراز باشیدگل:

سلام پدربزرگ دوست داشتنی
ممنونم
امیدوارم شما هم در کنار نوه های گل تون سلامت باشین

الناز یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 15:24

کی به این بچه تناسخ یاد داد

فری یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 18:44

ای جان چقدر قشنگ گفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد