یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

بالاخره راضیش کردم

مامان جان اول که بهانه آورد بزار یک هفته بگذره و بعد بریم دکتر و بعدش که یک هفته گذشت و می گفت نه بزار یک کم صبر کنیم تا داروهایی که داداش خارجی فرستاده برسه دستم و بعد با داروها بریم دکتر که به دکتر نشون بدم خلاصه که بازم صبر کردیم و دیگه دیروز و امروز بردمش هم متخصص قلب و هم گوارش و نهایتا رصایت داد که آندوسکوپی و کولونوسکوپی بشه و واسه شنبه صبح وقت گرفتم

جالبه هم توی مطب متخصص قلب و هم متخصص گوارش هی به دکترها می گفت مگه گلورنتا لاغر نمی کنه خب منم واسه همین لاغر شدم دیگه، شما همین ها رو به دخترم بگو تا دست از سرم برداره و هردوتا دکتر هم گفتن درسته که لاغر می کته ولی محض احتیاط باید کولونوسکوپی و آندوسکوپی بشین

دکتر گوارش خیلی با حوصله برای مامانم توضیح داد که چرا بهتره این درمان تشخیصی رو انجام بده و بهش گفت خوابت می کنم و هیچی متوجه نمیشی و آخرشم گفت برام بگو چرا می ترسی و مامان هم توصیح داد چون مانی خدابیامرز (مادربزرگم) آندوسکوپی کرد و بعد از چندماه هم فوت کرد. بنده ی خدا آقای دکتر یک کم برای مامان توضیح داد و گفت نگران نباشه و مطمئنن دلیل فوت مادربزرگ، آندوسکوپی نبوده 

تا شنبه امیدوارم پشیمون نشه

پ ن: خیلی دلم می خواست ستی هم واکسن بزنه و خیالم راحت تر بشه ولی چون متولد بهمن 88 هست دودل بودم برای واکسن زدن و آخرش به دکترش پیام دادم و ایشون گفتن یک کم صبر کنم تا دوازده سال ستی تکمیل بشه. ولی خب چندتا از همکلاسی هاش واکسن زدن و من جای مامان هاشون کلی ذوق کرذم


نظرات 4 + ارسال نظر
ربولی حسن کور یکشنبه 11 مهر 1400 ساعت 23:22 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
امیدوارم همه چیز به خوبی و خوشی تموم بشه
عماد که حاضر نیست واکسن بزنه درحالی که حتما میدونین که عملا دردی نداره

سلام آقای دکتر
ممنونم
شاید منتظره با خواهرش بزنه

پریا دوشنبه 12 مهر 1400 ساعت 08:23

خدا رو شکر تونستی راضیشون کنی.
اینجوری خیلی بهتره.
به امید خدا هیییییییچ مشکلی نیست
پریسا کی ستی 12 ساله شد؟!!!!!

ممنون پریا جون
می بینی چه زود می گذره... لعنتی آدم فرصت نمی کنه از حصورشون خوب لذت ببره، سریع بزرگ میشن

نسا یکشنبه 18 مهر 1400 ساعت 11:06

پریسا جون مامان اندوسکوپی شدن؟امیدوارم نتیجه خوب بوده باشه

ممنون نسا جان
آره انجام شد و دکتر گفت همه چیز خوب بوده
یک پولیپ کوچیک داخل روده بود که برداشتن و دادن برای پاتولوژی.هفته ی آینده با جواب پاتولوژی دوباره میریم پیش دکتر
مامان بهم گفت حالا دیدی چیزی نبود و بیخودی همه جای من رو شلنگ وارد کردین

مهفام سه‌شنبه 20 مهر 1400 ساعت 08:50

خداروشکر که همه چیز خوب بوده.
دقیقا منتظر بودم جواب خوش آندوسکوپی بیاد و بعد واب مامانتون رو بشنوم...
مامان من بعد کرونا هورمون پاراتیرویید دچار اختلال شد. شاید هم از قبل بود و ما دیر متوجه شدیم. چند سری چکاپ و آزمایش داد با اصرار ما. آخرش هم گفت من که گفتم چیزیم نیست

ممنون مهفام جان
عاشق این مامان هام که آخرش هم میگن دیدی من درست گفتم و چیزیم نیست
ولی من همیشه میگم بهتره هست که آدم احتیاط کنه و همه چیز رو بررسی کنه تا اگر خدایی نکرده موردی هست تا پیشرفت نکرده و پیچیده تر نشده به دادش رسبد
این کرونا هم چه عوارص عجیبی میاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد