یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

سلام بر امیرکبیر

برق امیرکبیر قبول شد 

اومدم ذوق کنم و برم 

خودش خیلی ذوق نکرد آخه فکر می کرد دانشگاه تهران قبول بشه 

ولی من ذوق کردم خیلی هم ذوق کردم

فقط نمی دونم کی باید رفت برای ثبت نام 

نظرات 38 + ارسال نظر
زهرا جمعه 9 آبان 1399 ساعت 18:14 http://Pichakkk.blogsky.com

مبااااااارکه

مرسی

مریم جمعه 9 آبان 1399 ساعت 18:19

خیلی خوبه. مبارک باشه

ممنون

پت جمعه 9 آبان 1399 ساعت 18:26

واییییییی پریسا جون چه خبر خوبی. مبارک باشه. من عشق امیرکبیر بودم. یادش بخیر. خیلی عالیه. موفق و سلامت باشه

ممنون پت جان

Dina جمعه 9 آبان 1399 ساعت 18:40

Mobarakesh bashe ,mobaraketoon bashe enshalah ke ta bashe az in khabaraye khoob o por az omid

ممنون دینای عزیز

کانین جمعه 9 آبان 1399 ساعت 18:49

مبارکه پریسا جانم
ان شالله که بهترین ها براش پیش بیاد خانم خانما

ممنون

توت فرنگی روی خامه جمعه 9 آبان 1399 ساعت 19:22

مبارک باشه، من که کلی ذوق کردم؛ انگار سپهر خودم قبول شده باشه

ممنون لاله ی عزیز
ایشالله بهترین ها برای سپهرت

مینو جمعه 9 آبان 1399 ساعت 19:48 http://Minoog1382.blogfa.com

مبارک همه تون‌باشهبه امیدموفقیت های بیشتر

ممنون مینو جان

یه مامان جمعه 9 آبان 1399 ساعت 20:07

پریسا جان مبارک.حساااااابی مبارک

قربونت

عاطف جمعه 9 آبان 1399 ساعت 21:26

مبارک باشه

ممنون

نگار جمعه 9 آبان 1399 ساعت 21:49

مبارکش باشه و مبارکت باشه فقط یه مادر میدونه الان چه حسی داری نوش جونت

مرسی نگار جان
خیلی خوشحالم

ربولی حسن کور جمعه 9 آبان 1399 ساعت 22:50 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
مبارکه
امروز نتایج کنکور اومد میخواستم بیام ازتون بپرسم اما یادم رفت

سلام آقای دکتر
ممنون ازتون

رهآ جمعه 9 آبان 1399 ساعت 22:55 http://Ra-ha.blog.ir

مبارکه
الهی همیشه موفق باشه

ممنون رها حان

عاطفه جمعه 9 آبان 1399 ساعت 23:10

چه روزهایی رو تو پلی تکنیک بگذرونه. پاییزهای قشنگش. وسط شهر بودنش، اون بلوارهای باریک قشنگش. همه چی همه چی
بهش تبریک بگو
به همه تون تبریک می گم
آفرین مامان قهرمان

حیف فعلا قراره مجازی باشه
یک کلیپ آشنایی با دانشگاه هم برای ورودی های جدید گذاشتن
امیدوارم بزودی حقیقی بشه و کلی تجربه ی خوب کسی کنه

بهار جمعه 9 آبان 1399 ساعت 23:11

خیلی هم عالی. مبارک باشه.
امیدوارم که دوره خوب و موفقی داشته باشه.
انشاالله که همسر و ستایش جان هم زودتر بهتر بشن

ممنون بهار جان

زهرا جمعه 9 آبان 1399 ساعت 23:29

مبارک و مبارک ایشالا مبارکش بااااد

ممنون عزیزم

کهکشانى جمعه 9 آبان 1399 ساعت 23:37

مبااااارک خیلى
آقاى مهندس
شد هم رشته اى داداشم البته ما رشتیم
برق خیلى رشته خوبیه موفق باشه ان شاءالله

ممنون کهکشانی عزیز
داداش سلامت باشه همیشه

خانم گل شنبه 10 آبان 1399 ساعت 00:05

سلام. مبارک باشه. انشالا در تمام مراحل زندگی موفق و سلامت باشه.
فقط از همین ترم اول طوری درس بخونه به امید اپلای برای دانشگاه های عالی برای مقاطع بعدی و دوری از هرگونه حاشیه های دانشگاه.
توصیه من البته اگر جسارت نباشه: زبان، زبان، زبان و همچنین خواندن تمام دروس تخصصی به کتاب های رفرنس انگلیسی و تسلط به برنامه نویسی و کدنویسی با متلب که در رشته برق خیلی مهم هست.

ممنون خانوم گل عزیز
امیدوارم به همه ی اهدافش برسه
باید از الان تلاش کنه

گندم شنبه 10 آبان 1399 ساعت 00:31 http://40week.blogfa.com

تا گفتن نتیجه اومده اولین کسی که یادم اومد آقا پسر شما بود مبارک باشه.

ممنون گندم جان

Asha شنبه 10 آبان 1399 ساعت 00:59

تا شنیدم جواب انتخاب رشته ها اومده
اومدم سراغ وبلاگ شما ببینم پسرمون چی قبول شده
خیلی خوشحال شدم
کلی تبریک

ممنون عزیزم

گولو شنبه 10 آبان 1399 ساعت 01:37

افرین سپهر عزیز من
الهی موفقیت های بیشتر و بزرگ‌ترت رو ببینیم و بشنویم

ممنون گولو جان

parinaz شنبه 10 آبان 1399 ساعت 09:00 http://parinaz95.blogfa

خیلییی مبارکه،دانشگاه امیرکبیر خیلی عالیه ،به امید موفقیت های بیشتررررر
خواهر منم برق قبول شد.

ممنون عزیزم
تبریک فراوان به خواهرت و ایشالله موفق باشه

مانا (مامان ویانا) شنبه 10 آبان 1399 ساعت 09:50

به به، چه عالی، خیلی خیلی مبارک باشه

ممنون مانا جان

Afrab mahtab شنبه 10 آبان 1399 ساعت 10:01

خیلی خیلی مبارک باشه

مرسی

مهری شنبه 10 آبان 1399 ساعت 10:26

مبارک باشه بانو

ممنون مهری جان

تمشک شنبه 10 آبان 1399 ساعت 13:03 https://mahbubedelam.blogsky.com

خدا رو شکر و تبریک میگم

ممنون

مخمور شنبه 10 آبان 1399 ساعت 13:59

سلام
خسته نباشی مامان پریسای عزیز
تبریک به سپهر عزیز
امیدوارم راهش همواره گشوده و هموار باشه

مرسی مخمور عزیز

الهه شنبه 10 آبان 1399 ساعت 14:58

سلام تبریک فراوان .نوش جونتون این شادی بعداز کلی سختی .

مرسی الهه جان

نینا شنبه 10 آبان 1399 ساعت 16:27

خیلی خیلی مبارکه!
امیرکبیر از تهران بهتره ها (و البته سختگیرتر). حالا شروع کنه متوجه میشه.

ممنون نینای عزیز
امیدوارم به این نتیجه برسه

monparnass شنبه 10 آبان 1399 ساعت 16:45 http://monparnass.blogsky.com

تبریک می گم
آخرش نتیجه رنج ها و زحمت هاش رو
به شکل مناسبی دید

ممنونم

وینا شنبه 10 آبان 1399 ساعت 18:34

سلام مبارک باشه عزیزم انشالله مدارج بالاتر خیلی خوشحال شدم

مرسی وینا جان

عاطفه شنبه 10 آبان 1399 ساعت 19:26

سلام
تبرییییک
خیلی هم عااااالیییی

الان دیدم یه عاطفه دیگه هم هست
ولی من عاطفه از دانشگاه شریفم.

ممنون عاطفه جان
آره عاطفه و زهرا زیاد داریم و گاهی من گیج میشم که این کدوم یکی هست
اینروزا دلم برای شریف و بیست و چهار سال قبل کلی تنگ شده.. لامصب شد بیست و چهااااار سال!!! پس چرا من هی فکر می کنم انگار همین یکی دوسال پیش بود

ارغوان شنبه 10 آبان 1399 ساعت 20:56

خیلی تبریک میگم باعث افتخاره

ممنون ارغوان جان

مونا شنبه 10 آبان 1399 ساعت 23:02 https://motherofflowers.blogsky.com/

آخی حال سپهر رو می فهمم من هم فکر می کردم دانشگاه تهران قبول میشم وقتی نشد حس کردم زحمت ها و ارزش رتبه ی خوبم همه از بین رفت
در هر حال مبارک،رشته ی خوبی قبول شدند

آخه چون آخرین رتبه ی قبولی پارسال برق دانشگاه تهران 369 بود، سپهر امید داشت که اینجا قبول بشه ولی خب با رتبه ی 370 خیلی لب مرز بود
الانم هی میگه دانشگاه تهران بزرگتره و حیف و منم میگم عوصش دانشگاه امیرکبیر فنی تر هست
ممنون مونا جان

الی یکشنبه 11 آبان 1399 ساعت 04:20

مبارک باشه ان شالله موفقیت های پی در پی

ممنون الی عزیز

پریا یکشنبه 11 آبان 1399 ساعت 08:52

پریسا جون خیلی براتون ذوق کردم. ندیده دوستون دارم.
واسه ستایش نگران نباش بدون هیچ مشکلی این دورانو می گذرونه.
مواظب خودتون باشین

ممنون پریای عزیز

خورشید یکشنبه 11 آبان 1399 ساعت 14:40

سلام
به به، ان شاءالله به سلامتی و دل خوشی.
دیگه نگران درس و مشق و امتحانش نباشین و یه نفس راحت بکشین.
ان شاءالله آخر و عاقبت همه سختی هایی که تحمل می کنیم، رضایت خاطر باشه

ممنون خورشید عزیز

نل یکشنبه 11 آبان 1399 ساعت 19:56

تبریک میگم عزیزم
بابت پست قبلم متاسفم
خداروشکر تو خوبی و میتونی پرستاری کنی
لیشالا بزودی بنویسی:
همه امون خوبه خوبیم

ممنون نل جان
خداروشکر الان همگی خوبیم ولی همچنان قرنطینه ایم

آذردخت دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت 01:21

مبارکه، تبریک می‌گم. انشالله موفقیت‌های بیشتر

ممنون اذردخت جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد