یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

و همچنان کررررونا

ستی هم مثبت شد

من و بچه ها شنبه تست آنتی بادی و pcr داریم و دوشنبه جوابش اومد که فقط ستی مثبت هست و من بقدری شوکه شدم که باورم نمیشد و زنگ زدم آزمایشگاه و میگم مطمئن هستین؟ اصن شاید نمونه ی من و ستایش رو باهم اشتباه گرفتین و مسول آزمایشگاه هم گفت نه خانوم امکان نداره اینجا نمونه ها قاطی بشه و متاسفانه ستایش مثبت هست... اولین کاری که کردم برای دکتر انکولوژش پیام دادم و شرح ماجرا رو گفتم و اونم بهم جواب داد که تا وقتی که هیچ علائمی نداره جای نگرانی نیست و نمی خواد کاری بکنی

حالا از دوشنبه، من دم به ساعت تب ستی رو اندازه می گیرم و هی فکر می کنم گرمه ولی اینطور نیست و خوشبختانه تب نداره و کلا هیچ علائمی نداره 

اما راستش دوباره شبا خواب درست ندارم و تقریبا یکساعت به یکساعت از خواب می پرم و احساس می کنم ستی خوب نفس نمی کشه یا حس میکنم تب داره.. ولی همه چیز نرمال هست 


آنتی بادی من خیلی بالا بود و دکتر معتقد هست این سطح از آنتی بادی یعنی من به تازگی گرفتم و بدنم آنتی بادی تولید کرده 

پس شاید ستایش هم از من گرفته باشه چون اینا که با پدرشون اصلن در تماس نبودن و فقط من میرفتم به همسرجان سر میزدم 

سپهر فعلا درگیر نشده و خوبه... دیگه کلا اونو جدا کردم و از اتاقش بیرون نمیاد 

ولی واقعا مکافاتیه و رعایت کردن همه ی نکات وقتی همه باهم توی یک خونه زندگی می کنیم خیلی سخت هست 


همسر، ریه هاش هم درگیر شد و مدت قرنطینه اش یک هفته ی دیگه هم باید ادامه پیدا کنه یعنی بیست و یکروز باید قرنطینه باشه.... خداروشکر مشکل تنفس پیدا نکرده و کلا حال عمومیش خوبه


نظرات 18 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 11:26

ای وای من... از حال ستی بی خبرمون نزارید
براتون دعا میکنیم که ختم به خیر بشه

ممنون زهرای عزیز
راستی من هیچ شماره ای ازت نگرفتم ها و اون کامنت نصفه و نیمه اومده بود

زهرا چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 13:25 http://Pichakkk.blogsky.com

عزیز دلم پریسا
نگرانی ها و بی خوابی هات کاملا قابل درکه.
لعنت به این مریضی که همه رو گرفتار کرده
خدا رو شکر که ستی علایم خاصی نداره و امیدوارم بدون علایم و دردسر بگذرونه دوره رو.
ایشالله که هر چی زودتر مریضی از خونه تون دور بشه و همه صحیح و سلامت بشین

مرسی زهرای عزیزم
مرسی که هستی و اگر اون شب با تو حرف نمیزدم آروم نمی شدم مثل یک خواهر

گولو چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 13:37

سلام عزیزم
الهی من دورتون بگردم
میفهمم چی میکشی برای ستی‌
خودش چکار میکنه ؟
نترسیدی که؟
همسرت خوبن ؟ ستی و سپهر دیگه نمیترسن ؟
خدا برای هم نگهتون داره

مرسی گولو جان
خب اولش که واقعا ‌شوکه شدم ولی الان که چند روز می گذره و ستایش هیچ علائمی نداره. منم بهترم
واقعیتش بهش نگفتم که کرونا داره آخه اینقدر از اون شبی که پدرشون غش کرد ترسیدن و این بیماری براشون هیولا شده که اگر می گفتم مطمئنم با استرس خیلی زیاد حتما علامت دار میشد
فقط به سپهر گفتم که خواهرش کرونا داره و دور و برش نباشه و توی اتاقش بمونه
همسر هم بد نیست و کلا رو به بهبود هست ولی بالا و پایین داره و یکروز خیلی خوب و سرحال هست و یکروز ضعف داره و حوصله نداره

الهه چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 15:24

سلام وخداقوت .انشاءالله که ستی هم دوران بیماری رو بدون علائم میگذرون وهمسرمحترم هم کاملا خوب میشن وهر چه زودتر خبرسلامتیشونو میدین .برات دعا میکنم واز خدای مهربون انرژی وروحیه ی بالا تقاضا دارم .

ممنون الهه ی عزیز
منم امیدوارم، ستی همینجور بی علامت بمونه

پت چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 18:54

سلام پریسا جون
امیدوارم که ستی هم زود زود خوب بشه و به شیرین زبونیهاش ادامه بده. خوشحالم که علائم زیادی نداره، حداقل استرسش کمتره. ستی و شما خیلی قوی هستید، از پس اینم بر میاید.

ممنون پت عزیزم
خوبیش اینه که اینروزا می گذرن و تموم میشن و خوشبختانه تا الان ستایش هیچ علامتی نداشته

کهکشانى چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 21:27

مواظب خودتون و مخصوصا ستى باشید لطفا

چشم
ممنون کهکشانی عزیز

parinaz چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 23:40 http://parinaz95.blogfa.com

وای که با دیذن این پست قلبم ریخت
خیلی ناراحت شدم ولی بازم خدا جای شکرش براتون گذاشته
دو تا از همکارای اتاق من کرونا گرفتن و بعد دو هفته سریع اومدن سرکار بدون اینکه تست بدن و الان یکیشون تازه سرفه هاش شزوع شده و من خیلی نگرانم
خدا به هممون رحم کنه

امیدوارم زودتر واکسنش بیاد

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 00:50 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
کار خوبی کردین که بهش نگفتین
به شرطی که قرنطینه را رعایت کنه
من هم احتمالا بدون این که خودم بفهمم گرفتم و خوب شدم وگرنه با برخوردی که هرروز با مریضها داریم جور دیگه ای نمیشه تصور کرد

سلام آقای دکتر
بله احتمالش زیاد هست مخصوصا که شما روزانه با تعداد زیادی مریض سر و کار دارین

Afrab mahtab پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 01:36

ایشالا که ستایش جون به راحتی بگذرونه، الهی شکر که حالش خوبه❤️❤️❤️بی خبرمون نذاری

ممنون عزیزم
فعلا که حالش خوبه ولی چشم حتما خبرش رو اینجا میزازم

مخمور پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 11:21

سلام
انشاالله که بلا دور است
خدا خودش می دونه که دنیا هنوز به یک بالرین فوق العاده نیاز دارد و ستی را در پناه خودش حفظ کرده و خواهد کرد

سلام مخمور جان
ممنون عزیزم
خداروشکر حالش خوبه و همچنان بی علامت

فری پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 19:58

سلام ممکنه شما ناقل بدون علامت بوده باشید و همسرتون از شما گرفته باشه؟
وای خدایا من چه قدر می ترسم آخه هر چه هم که آدم مراعات کنه ممکنه یه جایی کسی باشه که خودش هم نمی دونه که این بیماری رو گرفته بعد به دیگران منتقل کنه. کاش هر چه زودتر ریشه کن بشه

راستش خودم فکر می کنم باید از همسر گرفته باشم
آخه من که جز برای خرید یا پیاده روی داخل پارک جایی نمی رفتم و با کسی که کرونا داشته ارتباطی نداشتم ولی همسرم چندتا از همکاراش مثبت شده بودن پس احتمالا من از همسر گرفتم
ولی خب راستش علائمی نداشتم
الان ستایش هم هیچ علائمی نداره

یه مامان جمعه 9 آبان 1399 ساعت 00:14

وای خدا چی شدین پس. چرا آخههههه. ایشالا که نوع خفیفش باشه. اعصابم خورد شد.‌باور کن‌ دوست ندارم خار به پاتون بره

ممنون مهربون
خداروشکر خوبیم
ستایش که هیچ علامتی نداره و انگار نه انگار که مثبت هست
همسر هم خیلی بهتره

مینو جمعه 9 آبان 1399 ساعت 09:27 http://Minoog1382.blogfa.com

ایشالاکه ستی خیلی راحت این دوره روبگذرونه وهمسرتون هم هرچه زودترخوب خوب شن.خداروشکرکه تااینجابه خیرتموم شد.دلتون آروم باشه الهی.

ممنون مینوی عزیز

آذین جمعه 9 آبان 1399 ساعت 09:43

سلام عزیزم
الهی بگردم طفلک ستی عزیز. ولی خداروشکر که بی علامته.
من و پویا هم مثبت شدیم. در کمال ناباوری و بهد از نُه ما حبس شدن تو خونه و صبح تا شب شستشو. پویا از همکار نامحترمی که تعطیللت سفر بودن گرفت و آورد خونه و تا علامت دار بشه و کار به تست بکشه متاسفانه منم ازش گرفتم.
فعلا با علائم گاه و بیگاه متنوع ولی خفیف درگیر هستیم و امیدواریم که به شکل حادش تبدیل نشه.
خدا هممه مون رو نجات بده از شر این ویروس مسخره

سلام آذین جان
حسابی به خودتون برس و استراحت کتین
خیلی بالا و پایین داره، حداقل در همسر من که اینجوری بود یکروز خوب و سرحال و روز بعد ضعف و بدن درد البته همسر، کلا اساسی افتاد ولی من اصلن نفهمیدم کی گرفتم و ستایش هم بی علامت
هست ایشالله این دو سه هفته با آرامش برات بگذره

افق بهبود جمعه 9 آبان 1399 ساعت 11:00 http://ofogh1395.blogsky.com

روزای سختتر از اینم داشتی و گذروندیش
اینم میگذریم

قربونت عزیزم
آره می گذره

زهرا جمعه 9 آبان 1399 ساعت 12:07

میگم حالا که بی علامته، لااقل خوبیش اینه که بدن ستی از این به بعدش یه ایمنی نسبی پیدا کرده لااقل...
اخه اینطور که who گفته ، علی الحساب داریم کرونا رو

کاش حداقل آدم می تونست مطمئن باشه که دیگه نمی گیره ولی نمونه هایی که برای بار دوم هم گرفتن آدم رو بیشتر می ترسونن
یکی از همکاران شرکت همسرجان تازه یکماه بود که از مرخصی کرونا برگشته بود سرکارش ولی دوباره مبتلا شده و دوباره رفت توی قرنطینه

الی یکشنبه 11 آبان 1399 ساعت 04:24

سلام پریسا جون چقدر ناراحت شدم اما شکر خدا که بی علامت هستن الان ستی جان و همسرتون بهتر هستن؟

ممنون الی جان
ستایش که کاملا خوبه و هیچ علائمی نداره
همسر هم خیییلی بهتره

ربولی حسن کور یکشنبه 2 آذر 1399 ساعت 19:48 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
میگم دوباره ازش تست گرفتین یا همون چهارده روزش که تموم شد بهبود یافته حسابش کردین؟

سلام آقای دکتر
والا همسر رو که بعد از بیست و یکروز و بدون تست، بهبود یافته حسابش کردیم که البته نظر پزشک شرکت این بود و اون گفت دیگه لازم نیست تست یدی و بعد از بیست و یکروز برگرد سرکارت
در مورد خودم و بچه ها هم راستش بعد از چهارده روز فقط تست آنتی بادی دادیم که ببینیم چقدر آنتی بادی داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد