یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

اعداد عجیب

خیلی دلم می خواد که ماشین مون رو عوض کنم و چندتا نمایندگی سر زدم و شرایط فروش اقساطی خوروهاشون رو جویا شدم و یکی شون بهم گفت شماره ات رو بده تا توی کانال واتساپ مون اددت کنم و اونجا هروقت شرکت ‌شرایط فروش بذاره اعلام می کنیم و اینجوری شد که الان چندماه هست عضو این کانال هستم و الحمدلله تا الان هیچ کدوم از شرایطش با ما جور نبوده 

دیروز دیدم نوشته  شرایط  اقساطی واسپاری خودروی نمی دونم چی چی (اسمش سخت بود و یادم نمونده)، پیش پرداخت دومیلیارد و ششصد میلیون تومان، یکساله چهار عدد چک هر سه ماه به مبلع759/500

با خودم گفتم خب کسی که الان دومیلیارد و خورده ای نقد داره دیگه هر سه ماه هفتاد و شش میلیون تومان دادن براش کاری نداره و چه خوبه و خوش بحالش که ده دقیقه ی بعد دیدم دوباره کامنت گذاشته که دوستان اون مبلغ قسط به تومان هست نه ریال

یعنی خدایی طرف در عرض  سه ماه چقدر باید دربیاره که هفتصد و شصت میلیونش رو فقط قسط بده

درسته که پول ممکنه خوشبختی نیاره ولی قطعا بی پولی بدبختی میاره 

و چقدر تفاوت درآمدها و طبقات باهم زیاد شدن بعضی اعداد اینقدر عجیبن که باور کردنش سخته و خب حتما هستن کسانی که قدرت همچین خریدهایی دارن 


نظرات 6 + ارسال نظر
ایران چهارشنبه 31 مرداد 1403 ساعت 13:59

اگر تقوا نباشه
ثروت و فقر هردو باعث بدبختی میشن

ربولی حسن کور چهارشنبه 31 مرداد 1403 ساعت 15:54 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
باز من و شما از خیلی ها ثروتمندتریم
خدا به داد خیلی از کارگرها و قشرهای پایین اجتماع برسه

سلام آقای دکتر
بله همین که خونه ای داریم و مستاجر نیستیم از خیلی ها جلوتریم و واقعا کار برای جوون ها که می خوان مستقل بشن خیلی سخت شده

الی چهارشنبه 31 مرداد 1403 ساعت 16:20

سلام پری جان ، لطف می کنی یه پست جداگانه در مورد هزینه های سفر اخیرت بنویسی ببینیم ما از پسش بر میایم

سلام الی عزیز
ببین جزئیات یادم نیست و درعین حال که من هزینه ی مکان و خورد و خوراک نداشتم
خرج بزرگ هاش یادمه که همینجا می نویسم
بلیط رفت و برگشت از تهران به وین با پرواز اماراتی (ارزون ترین پرواز در اون تاریخ بود) نفری 32 میلیون تومان
بلیط پرواز رفت و برگشت وین به پاریس نفری 238 یورو
بلیط قطار رفت و برگست به ژنو نفری 93 یورو
توی پاریس بلیط هفتگی مترو و اتوبوس خریدیم نفری سی و سه یورو
دیزنی لند نفری 76 یورو
برج ایفل نفری25یورو
کشتی روی رود سن نفری 15 یورو
موزه ی دیور نفری 14 یورو
باغ وحش وین نفری 34 یورو
ادونچر پارک ژنو نفری 37 یورو
پارک آبی گراتس نفری 50 یورو
اجاره ی یک هفته ماشین 350 یورو
اقامت سه شب هتل توی یک شهر ساحلی ایتالیا نفری 167 یورو
شهربازی پاریس 45 یورو

تیلوتیلو چهارشنبه 31 مرداد 1403 ساعت 19:30

من که داشتم فکر میکردم همون هفتاد و خرده ای هم در ماه دادن کار آسونی نیست
فکرکنم چند طبقه زیر خط فقر قرار دارما


نه تیلو جان اون هفتاد و خورده ای رو هر سه ماه باید داد یعنی تقریبا ماهی بیست و پنج تا

آذین سه‌شنبه 6 شهریور 1403 ساعت 07:58

ناراحت شدم به خدا

اینجور مواقع لعنت می فرستم بر باعث و بانی اونایی که ما رو در حسرت یک زندگی عادی و معمولی گذاشتن

سوسن سه‌شنبه 6 شهریور 1403 ساعت 11:35

واسه من که حقوق ماهیانه ام زیر هفده میلیونه حتی هفتاد و پنج تومن هر سه ماه هم غیرقابل پرداخته ولی چطوری بعضیا شش میلیارد تومن اضافی دارن که ماشین بخرن؟ شاید واسه همینه که درآمد من و امثال من انقدر کمه. بقیه اش میره تو جیب این افراد به عناوین مختلف. من اگه شش میلیارد داشتم واسه خواهرم یه خونه میخریدم که از اون شصت متری داغون خلاص بشه

دیگه وقتی حداقل حقوق توی ایران از حتی لبنان و فلسطین در حال جنگ هم کمتره، اوضاع مون همین میشه
واسه همین هست که همه در فکر مهاجرت هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد