یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

...

کتاب همسر زیبای سفیر رو می خونم و هی سعی می کنم خودم رو بزارم جای قهرمان داستان و درکش کنم ولی نمیشه بعد به خودم می گم اخه تو چه وجه اشتراکی باهاش داری که هی زور می زنی خودت رو بزاری جاش ِخوش قد وبالایی ِ زیبایی یا همسرت سفیر هست . والا  

ستایش کم کم داره میوفته روی غلطک و با درس و مشق کنار میاد .کلی دوست توی مدرسه پیدا کرده و معتقده خانوم معلم عاشقش هست ! کلا بچه ام خودشیفته هست  

برنامه ی کرفس رو نصب کردم . اخه چرا اینقده همه چی کالری داره ! 

نظرات 4 + ارسال نظر
الناز سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 00:23

S health نصب کن

به به الی خودمون
این برنامه هم کالری شمار هست؟

الناز سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 18:43

کالری شمار
قدم شمار
حتی منو تو می تونیم مسابقه پیاده روی بذاریم
نه تنها کالری میگه بلکه از غذاهایی که خوردی اندازه ویتامین ها و اهن ها و پروتیین ها و همه چی رو میگه ماوجه میشی چی کم خوردی چی زیاد
بی نظیره

مسابقه یادت نره
فقط وقتی من می برم جز چلو کباب به هیچی راضی نمی شم گفته باشم

زهرا سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 19:27 http://Pichakkk.blogsky.com

توصیه ی ما به آحاد ملت این است که: دست از سر این کالری ها بردارین
یعنی من اگه یه روز بشینم کالری بشمارم هیچ شکی نکن همون روز سه کیلو اضافه می کنم از استرس
چلو کباب؟ منم می خوام. منم میام. منم ببریم


نخیرم نمیشه .ما این همه زحمت بکشیم و کالری بسوزونیم بعد نوبت چلو کبابش شد تو بیای!! تو هم باید نصبش کتی

الناز چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 17:45

ابجی s helth نصب کن
3 تایی مسابقه بذاریم
منو تو بلریم
پری بما شیشلیک بده
خودشم پشت سکوریت کبابی بشینه
مشت بکوبه اشاره کنه پیاز و دوغ هم بخورین

دیوووونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد